
Sprawdziliśmy. W ramach analizy potrzeb inwestycyjnych w zakresie wydłużenia peronów, budowy, odbudowy, modernizacji przystanków kolejowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą wytypowano 200 zadań, które zostały zakwalifikowane na listę zadań przewidzianych do realizacji w ramach programu. I faktycznie taki przystanek "Oława Zachodnia" na tej liście jest. Szacunkowy koszt budowy przystanku/peronu (bo tak to jest określone) to ok.4,7 mln zł. Załączona lista zadań przewidzianych do realizacji jest częścią konsultacji publicznych projektu "Programu budowy/modernizacji przystanków kolejowych na lata 2020-2025". Ministerstwo zaprasza do udziału w konsultacjach publicznych projektu. Uwagi można zgłaszać w terminie od 24 listopada 2020 r. do 2 stycznia 2021 r.
Dokumentacja dotycząca projektu dostępna jest:
- w wersji papierowej w siedzibie Ministerstwa Infrastruktury przy ul. Chałubińskiego 4/6 w Warszawie (rotunda Ministerstwa Infrastruktury), z którą można się z nią zapoznać od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 15.00. Dostęp do dokumentacji odbywa się z zachowaniem warunków bezpieczeństwa związanych z przeciwdziałaniem rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2,
- w wersji elektronicznej w na stronie Ministerstwa Infrastruktury.
Uwagi można zgłaszać w następujący sposób:
- na opublikowanym na stronie MI formularzu przesyłając na adres e-mail: [email protected]
- na opublikowanym na stronie MI formularzu przesyłając drogą pocztową na adres Departamentu Kolejnictwa: ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa (w przypadku przekazania uwag za pośrednictwem poczty decyduje data wpływu formularza do MI),
- na opublikowanym na stronie MI formularzu składając osobiście w siedzibie MI (Kancelaria Główna), od poniedziałku do piątku w godzinach 9.30-16.00.
W związku z trwającą epidemią COVID-19 nie przewiduje się możliwości ustnego składania uwag do protokołu w siedzibie Ministerstwa Infrastruktury.
Uwagi przekazane w formie innej niż wyżej wymienione (np. listy poparcia, korespondencja w postaci tekstu ciągłego, formularze przedrukowywane w prasie) nie będą rozpatrywane w procesie konsultacji.
To zwykła ściema. Tak jak obwodnica. Lizanie cukierka przez szybę. To łaskotanie i puszczanie oka wyborcom. Jak rozpoczną budowę to uwierzę.
Przystanek osobowy Oława Zachodnia jest potrzebą chwili. Jego budowa, to żadna łaska! O jego powstanie, od lat, zabiegi czyniły kolejne ekipy samorządowców. Fakt ujęcia go w długoterminowych planach jest krokiem we właściwą stronę, jednak o niczym nie przesądza? Pragnę doczekać chwili, gdy będę mógł rozpocząć lub zakończyć na nim podróż? Perspektywa jego budowy jest pocieszająca. Tak jak każda nowa inwestycja, która ma służyć społeczeństwu!
Ja chce przystanek kolejowy Olawa Polnoc
A co z obwodnicą. Przecież już tak była reklamowana. A gdzie połączenia miejscowości wykluczonych komunikacyjnie. A gdzie połączenia kolejowe, podmiejskie co 30 minut. To jest w programie pis oczywiście i wiele więcej. Papier wszystko przymie.
Swoje uwagi kierujcie do SLD,PO,PSL.
A o PIS to zapomniałeś słynna koalicja z Samoobroną NKP LPR
Obudź się, pis rządzi już ponad 6 lat, to chyba wystarczający okres żeby wzięli odpowiedzialność za to co robią, a nie zwalać na poprzedników.
Poprzednicy rządzili 25 ;at a teraz chcecie żeby PiS wszystko naprawił w ciągu 6lat i w czasie epidemii.Otrzeźwijcie!!!
Epidemia jest od marca, więc kiepski argument. Na poziomie człowieka pracującego na własny rachunek zmian na lepsze specjalnie nie widzę.
Zmiany na leprze są tylko że w ich portfelach nie naszych
Jak pamiętam to o tej stacji była mowa w połowie lat 90 wiadomo było że osiedle będzie się rozbudowane w stronę Wrocławia.Ale jak zwykle zawsze się muszą obudzić 20 lat później.
Początek lat 80-tych mówiono o tym, Ludzie którzy dostali działki przy torach byli informowani że nie mogą stawiać tam altan. Projekt był i tak jak ten pójdzie w zapomnienie.
Byłoby super
Świetna wiadomość.Tylko żeby nasi lokalni spece czegoś nie spieprzyli.