Jak wynika z najnowszego sondażu Instytutu Badań Rynkowych i Społecznych przeprowadzonego na zlecenie fundacji Compassion Polska działającej na rzecz poprawy dobrostanu zwierząt hodowlanych, coraz mniej Polaków planuje zakup żywego karpia przed tegorocznymi świętami. Zgodnie z badaniami aż 35,2 procent mieszkańców Polski kupi karpia w formie gotowego filetu, płata lub dzwonka.
- Święta to wyjątkowy czas pełen rodzinnych spotkań i wspólnych posiłków. Na wigilijnych stołach królują często tradycyjne, polskie potrawy, do których należy m.in. karp. Wsłuchując się w opinie naszych klientów, w tym roku dokonaliśmy zmian w ofercie produktów rybnych. Rozszerzyliśmy asortyment dostępny przy stoisku samoobsługowym m.in. o produkty marki Kaufland K-Stąd Takie Dobre! oraz wprowadziliśmy całkowicie nowy produkt – świeżego, patroszonego karpia. Mamy nadzieję, że szeroki wybór produktów pozwoli przygotować naszym klientom niezapomniane i smaczne święta – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.
Świeżego, patroszonego i oczyszczonego karpia będzie można kupić w sklepach Kaufland od czwartku 10 grudnia. Karp w takiej postaci będzie dostępny w ofercie 190 marketów – ich lista znajduje się na stronie internetowej: www.kaufland.pl/karp. Jest tam także oławski market. Za dostawy ryb w tej formie odpowiada Organizacja Producentów „Polski Karp”, która zrzesza obecnie około 70 polskich gospodarstw w całej Polsce. Karpie pochodzące bezpośrednio z lokalnych przetwórni trafią do poszczególnych sklepów w specjalnych opakowaniach styropianowych wypełnionych lodem.
Napisz komentarz
Komentarze