ZWiK dość długo nie zabierał głosu w sprawie awarii. Odsyłał nas do zadawania pytań drogą mailową. Dziś jednak przekazał informację za pomocą facebookowego profilu UM Oława i zamieścił następującą informację. "17 stycznia około godziny 13.00 na Osiedlu Chrobrego, wystąpiła awaria sieci wodociągowej. Ze względu na znaczny wypływ wody konieczne było obniżenie ciśnienia w całej sieci wodociągowej na terenie miasta, a następnie zamknięcie dopływu wody do miejsca. Skutkowało to wstrzymaniem dostaw wody do odbiorców na osiedlu Chrobrego. Około godz. 17.00 przywrócono dostawę wody dla części budynków. Na pozostałej części osiedla, po stronie „Kwadraciaka”, nadal występował brak wody. W trudnych warunkach pogodowych, pracownicy oławskiego ZWiK-u w dniu awarii od godziny 13:30 przystąpili do lokalizacji miejsca nieszczelności. Prace nad jej ustaleniem trwały do godziny 2:30 18 stycznia. Od wczesnych godzin rannych wznowiono prace nad usuwaniem awarii. 18 stycznia brak wody występował dla budynków pod numerami parzystymi od 32 do 56 i od 56a do 56e oraz dla budynków o numerach nieparzystych od 23 do 83. Od godziny 22 dla mieszkańców tych budynków zapewniono mobilny, zastępczy punkt poboru wody. W dniu dzisiejszym od godz. 7:00 wznowiono dowozy wody dwoma pojazdami. A po godzinie 13.20 awarię usunięto i przywrócono dostawy wody.
ZWiK przeprasza za utrudnienia związane z prowadzonymi pracami oraz dziękuje za wyrozumiałość oraz cierpliwość.
Zachęca do korzystania z Bezpłatnego Systemu Informowania o Awariach BASIA."
Napisz komentarz
Komentarze