Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 19 kwietnia 2024 21:47
Reklama BMM
Reklama
News will be here

Kampania informacyjno-promocyjna dla dzieci i młodzieży zakończona!

31 stycznia Zakład Gospodarowania Odpadami GAĆ Sp. z o.o. oficjalnie zakończył kontrakt K8.2, którego tematem było zorganizowanie oraz przeprowadzenie dla dzieci i młodzieży z terenu 17 gmin (wg. dolnośląskiego WPGO) kampanii informacyjno-promocyjnej pod hasłem: „Segreguj z nami walcz z odpadami!” Kampania została zrealizowana w ramach Projektu: „Optymalizacja procesów i dostosowanie Zakładu do funkcjonowania w gospodarce o obiegu zamkniętym”. Zadanie realizowane przez 5 miesięcy za pośrednictwem firmy Centrum Promocji i Reklamy ReMedia z Bydgoszczy zwieńczyło uroczyste rozdanie nagród w konkursie fotograficznym „Zasada 3R w obiektywie”, które odbyło się dnia 8 lutego 2019r. w ZGO GAĆ. W konkursie odnotowaliśmy ponad 60 zgłoszeń, a sponsor kampanii, ZGO GAĆ ufundował cenne nagrody:

Aparat Nikon D5600+ obiektyw; - I miejsce

Laptop/Tablet 2 w 1 Microsoft Surface GO – II miejsce Smartfon Huawei Mate Lite 10 Dual SIM – III miejsce W kategorii szkół gimnazjalnych zwyciężyli: 1 miejsce - Alicja Burek - Zespół Szkolno-Przedszkolny w Czernicy. 2 miejsce - Julia Pabich – Zespół Szkół w Wierzbnie, 3 miejsce - Maciej Smok - Szkoła Podstawowa w Bystrzycy. W kategorii szkół podstawowych zwyciężyli: 1 miejsce - Ewa Kłosowska – Szkoła Podstawowa nr 1 w Jelczu-Laskowicach 2 miejsce - Kornelia Rajnert – Zespół Szkolno-Przedszkolny w Czernicy 3 miejsce - Karolina Milewska – Zespół Szkół w Wierzbnie

Realizując kampanię ZGO GAĆ dotarł do ponad 20.000 tysięcy dzieci i młodzieży z terenu obsługiwanych gmin.

Liczby dużo trafniej potrafią zwizualizować każde przedsięwzięcie i oto one:

✅ 356 prelekcji ekologicznych dla dzieci i młodzieży, przeprowadzonych z przedszkolach, szkołach podstawowych i gimnazjach, od września 2018r. do końca stycznia 2019r.; 111 wycieczek dzieci i młodzieży do ZGO GAĆ – od listopada do końca grudnia. Wykonawca kontraktu zorganizował i przeprowadził wycieczki, które były uzupełnieniem prowadzonych lekcji dla dzieci i młodzieży. Młode pokolenie mogło na żywo zobaczyć jaką drogę przemierza odpad, który oni wrzucają do pojemnika w swoim domu, jak również nauczyć się zasad poprawnej segregacji odpadów; 30.000 tys. rozdanych materiałów edukacyjnych, tj. książek kucharskich, zakładek do książek, broszur ( przygotowanych w podziale na grupy wiekowe ) międzypokoleniowych albumów stanowiących źródło niezbędnej wiedzy o sposobach segregacji poszczególnych opadów; współpraca z lokalnymi wydawnictwami: publikacja tematycznych newsletterów, oraz artykułów dodatkowych dotyczących prowadzonej kampanii oraz utrwalających zasady poprawnego postępowania z grupami odpadów; nowy profil facebookowy kampanii z jej bohaterem Kapitanem Planetą oraz licznymi radami i ciekawostkami dotyczącymi zagadnień gospodarki odpadami; Konkurs ekologiczny „Zasada 3R w obiektywie - konkurs fotograficzny, w którym młodzież za pomocą zdjęć interpretuje zasadę 3R tj.: Reduce, Reuse, Recycle, promującą zdrowy dla środowiska styl życia, konsumpcji dóbr i traktowania odpadów.

Wszystkim serdecznie dziękujemy za ogromny odzew i czynną chęć uczestniczenia w kampanii. Nauka postępowania z odpadami w ogóle nie jest trudna. 100% to chęć i zaangażowanie w promowanie pozytywnych postaw chroniących otaczające nas środowisko. Jesteśmy zaszczyceni, że przyjęliście nasze lekcje oraz wycieczki w tak entuzjastyczny sposób! Spotkania z Wami były przemiłe, a zdjęcia zebrane na profilu kampanii tylko potwierdzają, jak dobrze nam się współpracowało – w myśl zasady: jeden za wszystkich, wszyscy za jednego. Łączy nas jeden cel - troska o środowisko w którym żyjemy.

(tekst sponsorowany)

Kampania informacyjno-promocyjna dla dzieci i młodzieży zakończona!

Kampania informacyjno-promocyjna dla dzieci i młodzieży zakończona!

Kampania informacyjno-promocyjna dla dzieci i młodzieży zakończona!

Kampania informacyjno-promocyjna dla dzieci i młodzieży zakończona!


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
mgid.com, 649292, DIRECT, d4c29acad76ce94f lijit.com, 349013, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b lijit.com, 349013-eb, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b openx.com, 538959099, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 appnexus.com, 1019, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 improvedigital.com, 1944, RESELLER rubiconproject.com, 9655, RESELLER, 0bfd66d529a55807 Xapads.com, 145030, RESELLER google.com, pub-3990748024667386, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Pubmatic.com, 162882, RESELLER, 5d62403b186f2ace video.unrulymedia.com, 524101463, RESELLER, 29bc7d05d309e1bc lijit.com, 224984, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b Pubmatic.com, 163319, RESELLER, 5d62403b186f2ace adyoulike.com, a15d06368952401cd3310203631cb18b, RESELLER rubiconproject.com, 20736, RESELLER, 0bfd66d529a55807 pubmatic.com, 160925, RESELLER, 5d62403b186f2ace onetag.com, 7a07370227fc000, RESELLER lijit.com, 408376, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b spotim.market, sp_AYL2022, RESELLER, 077e5f709d15bdbb smartadserver.com, 4144, RESELLER nativo.com, 5848, RESELLER, 59521ca7cc5e9fee smartadserver.com, 4577, RESELLER, 060d053dcf45cbf3 appnexus.com, 13099, RESELLER pubmatic.com, 161593, RESELLER, 5d62403b186f2ace rubiconproject.com, 11006, RESELLER, 0bfd66d529a55807 onetag.com, 7cd9d7c7c13ff36, DIRECT ssp.e-volution.ai, AJxF6R4a9M6CaTvK, RESELLER rubiconproject.com, 16824, RESELLER, 0bfd66d529a55807 adform.com, 2664, RESELLER, 9f5210a2f0999e32 appnexus.com, 11879, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 appnexus.com, 15825, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 [Kopiuj]
ReklamaOdszkodowania
KOMENTARZE
Autor komentarza: wyborcaTreść komentarza: I całe szczęście, że ta współpraca zostala zerwana.Szkoda, że trwała tak długo bo aż od 2002 roku.. Dobrze wiedziećData dodania komentarza: 19.04.2024, 21:14Źródło komentarza: Oświadczenie Zarządu Powiatowego PO RP w sprawie współpracy z burmistrzem Bogdanem SzcześniakiemAutor komentarza: Oławska WrocławiankaTreść komentarza: Zielony klin południa Wrocławia jest na Wojszycach a nie Ołtaszynie. Taką mała dygresja…Data dodania komentarza: 19.04.2024, 21:14Źródło komentarza: Trzy pytania do Piotra SoroczyńskiegoAutor komentarza: bubuTreść komentarza: Dupa boli ma bolećData dodania komentarza: 19.04.2024, 19:36Źródło komentarza: Trzy pytania do Tomasza FrischmannaAutor komentarza: bubuTreść komentarza: Do tych co kochają Oławę mam nadzieję że podziękuję pierwszego szkodnika Oławy 8 lat rządzili lata stracone kolejne 4 będą identyczne poza betonoza Oławy to mu wyszłoData dodania komentarza: 19.04.2024, 19:28Źródło komentarza: Trzy pytania do Tomasza FrischmannaAutor komentarza: bubuTreść komentarza: Frischamnn to kolejne dla Oławy stracone klata 8 lat rządził pomimo rządów z pis żadnej obwodnicy to sobie odpowiedzcie sami czy to dobry kandydat Frischamnn kolejna betonoza Oławy potrzebna bo tak wygląda rynek mam nadzieje że każd kto kocha Oławę to szkodnikowi podziękujemyData dodania komentarza: 19.04.2024, 19:20Źródło komentarza: Trzy pytania do Tomasza FrischmannaAutor komentarza: StepmomTreść komentarza: Roman Kaczor.Data dodania komentarza: 19.04.2024, 19:18Źródło komentarza: Trzy pytania do Piotra Soroczyńskiego
Reklama
NAPISZ DO NAS!

Jeśli masz interesujący temat, który możemy poruszyć lub byłeś(aś) świadkiem ważnego zdarzenia - napisz do nas. Podaj w treści swój adres e-mail lub numer telefonu. Jeżeli formularz Ci nie wystarcza - skontaktuj się z nami.

Reklama