Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
czwartek, 25 kwietnia 2024 15:58
Reklama BMM
Reklama
News will be here

13 kawałków, które pomagają! Ty też możesz

Mówi, że wystartował z motyką na księżyc i były momenty, że to go przerastało. Ale teraz został już ostatni krok, aby spełnić muzyczne marzenie, a przy okazji pomóc innym. Krzysztof Kołtonowski, ogromny fan Depeche Mode, chce wydać płytę z coverami tego zespołu, pieniądze ze sprzedaży wesprą oławskie stowarzyszenie "Tęcza". Do realizacji celu brakuje już tylko jednego - sponsorów
13 kawałków, które pomagają! Ty też możesz
Krzysztof Kołtonowski z córką Karoliną - wspólnie nagrali jeden z coverów Depeche Mode

Autor: Fot. Marek Jarmułowicz

- Płyta jest gotowa do wydania, okładka też, dosłownie wszystko jest już ogarnięte - mówi Krzysztof. - Teraz tylko muszę znaleźć ludzi, którzy pomogą mi to wydać. Mam już wytwórnię płytową, wszystko jest dogadane, naprawdę mam wszystko, oprócz kasy.

Kilku chętny do wsparcia tego celu już jest, między innymi Witold Niemirowski zadeklarował, że pomoże, ale to wciąż za mało, bo na wydanie płyty potrzeba około 7 000 złotych.

Krzysztof zapowiada, że to będzie niezwykła płyta, kolekcjonerska, bo w limitowanym nakładzie 1000 sztuk. Kupić ją będzie można bezpośrednio od wytwórni płytowej. Pomysłodawca podkreśla, że to projekt czysto charytatywny. - 100 procent dochodu ze sprzedaży trafi do "Tęczy", nikt nie ma z tego ani grosza, ani ja, ani zespoły, które zgodziły się zagrać - mówi.

Jakie to zespoły? Wybrał te, które lubi i zna osobiście. Niektóre występowały w Oławie na koncertach charytatywnych, które Krzysztof organizował również dla "Tęczy" - to m.in. Das Moon, The Cuts oraz Tom Horn.

Na płycie jest 13 kawałków, każdy nagrany przez inny skład. To coś dla fanów rockowych, bardziej mrocznych brzmień połączonych z elektroniką. To wyjątkowe dla Krzysztofa również z jeszcze jednego powodu - na tej płycie śpiewa z córką. Wykonują cover Nothing`s Impossible. - To był pierwszy raz, gdzie razem coś nagraliśmy i to był taki mój pomysł, żeby ona też mogła w tej muzyce zaistnieć, bo bardzo lubi śpiewać - mówi Krzysztof. - Nie trzeba było jej wcale namawiać, powiedziałem "choć córka, zrobimy razem kawałek", od razu się zgodziła, chociaż kompletnie nie jest fanką DM, ale to nie przeszkadzało jej, żeby zrobić ten jeden kawałek ze mną.   

Minimalna cena, za jaką będzie można kupić płytę, to 30 złotych. Krzysztof ma nadzieję, że jak najszybciej uda się ją wydać. Liczy na wsparcie osób, które kochają muzykę, a przy okazji mogą zrobić coś dobrego. Żeby osiągnąć cel, Krzysztof poświęcił sporo czasu i stracił trochę nerwów. Niektórym może się wydawać, że w wydaniu płyty nie ma nic trudnego, ale... nic bardziej mylnego. Tu nie chodzi tylko o znalezienie zespołów i nagranie materiału. - Trzeba wiedzieć, że wystartowałem z motyką na księżyc, jako kompletny amator - mówi. - Każdy kolejny krok był bardzo trudny, ale najbardziej to ostatni etap, czyli biurokracja, ZAiKS i umowy. Obawiam się, że drugi raz bym się tego nie podjął. Przez wszystkie trudności, jakie mnie spotkały, nie wiem, czy miałbym siłę. Bywały momenty, gdzie mnie to przerastało. Może komuś się wydawać, że to nie jest kawał ciężkiej roboty, ale naprawdę jest, skoro zajęło mi to ponad dwa lata. Można tylko sobie wyobrazić, z czym się trzeba zmierzyć... To na pewno będzie niesamowita pamiątka, jedna z najważniejszych w moim życiu. Sam fakt, że jest to druga oficjalna składanka z coverami Depeche Mode w Polsce, bo pierwsza ukazała się 22 lata temu, to jest coś. Myślę, że mało ludzi, którzy są amatorami, może pochwalić się takim wyczynem. Teraz tylko nas hamują wydatki i jeżeli uda się uzyskać potrzebną kwotę, to będziemy mogli się pochwalić składanką i może już nawet w maju cieszyć się muzyką.

Chcesz przyczynić się do wydania tej niezwykłej płyty, skontaktuj się z Krzysztofem przez jego profil na Facebooku - znajdziesz go TUTAJ , możesz też od razu wpłacić datek na oficjalne konto wytwórni w Wieliczce (numer podajemy w ramce), która zajmie się wydaniem płyty "The Strongest Covers In The Universe".

Możesz pomóc w wydaniu niezwykłej płyty z coverami Depeche Mode. Cały dochód ze sprzedaży trafi do podopiecznych oławskiego Stowarzyszenia Pomocy Dzieciom "Tęcza".

Dane do przelewu MARSOUND Marcin Jaglarz, ul. Słowackiego 33A, 32-020 Wieliczka numer konta: 95 1140 2004 0000 3702 8051 0961 z dopiskiem "Płyta dla Tęczy". Więcej szczegółów uzyskasz kontaktując się z Krzysztofem Kołtonowskim przez jego profil na Facebooku

Tak wygląda okłada z tyłu. Po lewej tytuły, po prawej zespoły, które wykonują covery Depeche Mode. Ta płyta to hołd złożony przez polskich muzyków zespołowi Depeche Mode. Pieniądze ze sprzedaży mają wesprzeć stowarzyszenie "Tęcza". Poszukiwani są sponsorzy, którzy pomogą w wydaniu krążka. Projekt okładki Marek Jarmułowicz

Agnieszka Herba [email protected]


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Baletka 22.06.2021 15:00
Chodzi raczej o akcję charytatywną niż o promocję. Najłatwiej komentować, gdy samemu nic się nie zrobiło.

Branżysta 03.04.2021 14:33
Czy "polscy muzycy składający hołd zespołowi Depeche Mode" nie wiedzą, że płyt już się tak nie wydaje? A może chodzi raczej o "promocję wewnętrzną" w oławskim stylu? Wtedy to rozumiem...

mgid.com, 649292, DIRECT, d4c29acad76ce94f lijit.com, 349013, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b lijit.com, 349013-eb, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b openx.com, 538959099, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 appnexus.com, 1019, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 improvedigital.com, 1944, RESELLER rubiconproject.com, 9655, RESELLER, 0bfd66d529a55807 Xapads.com, 145030, RESELLER google.com, pub-3990748024667386, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Pubmatic.com, 162882, RESELLER, 5d62403b186f2ace video.unrulymedia.com, 524101463, RESELLER, 29bc7d05d309e1bc lijit.com, 224984, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b Pubmatic.com, 163319, RESELLER, 5d62403b186f2ace adyoulike.com, a15d06368952401cd3310203631cb18b, RESELLER rubiconproject.com, 20736, RESELLER, 0bfd66d529a55807 pubmatic.com, 160925, RESELLER, 5d62403b186f2ace onetag.com, 7a07370227fc000, RESELLER lijit.com, 408376, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b spotim.market, sp_AYL2022, RESELLER, 077e5f709d15bdbb smartadserver.com, 4144, RESELLER nativo.com, 5848, RESELLER, 59521ca7cc5e9fee smartadserver.com, 4577, RESELLER, 060d053dcf45cbf3 appnexus.com, 13099, RESELLER pubmatic.com, 161593, RESELLER, 5d62403b186f2ace rubiconproject.com, 11006, RESELLER, 0bfd66d529a55807 onetag.com, 7cd9d7c7c13ff36, DIRECT ssp.e-volution.ai, AJxF6R4a9M6CaTvK, RESELLER rubiconproject.com, 16824, RESELLER, 0bfd66d529a55807 adform.com, 2664, RESELLER, 9f5210a2f0999e32 appnexus.com, 11879, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 appnexus.com, 15825, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 [Kopiuj]
ReklamaOdszkodowania
KOMENTARZE
Autor komentarza: cześTreść komentarza: pytam kto zapłaci???Data dodania komentarza: 25.04.2024, 13:48Źródło komentarza: Naukowiec o ostatnich przymrozkach. Co robić?Autor komentarza: WyborcaTreść komentarza: AhaData dodania komentarza: 25.04.2024, 13:07Źródło komentarza: Przyczepa z reklamą wyborczą za blisko pasówAutor komentarza: NieogarnietyTreść komentarza: A czy parking przy PKP należy do miasta?Data dodania komentarza: 25.04.2024, 12:51Źródło komentarza: Frischmann: - Każda kampania uczy nas patrzeć na miasto z innej perspektywyAutor komentarza: NieogarnietyTreść komentarza: To jak jesteś aż tak inteligentny i błyskotliwy umysłowo, to powinieneś wiedzieć, że ta ulica nie należy do miasta, i nie robić z siebie większego głupka niż jesteś.Data dodania komentarza: 25.04.2024, 12:49Źródło komentarza: Frischmann: - Każda kampania uczy nas patrzeć na miasto z innej perspektywyAutor komentarza: zielono miTreść komentarza: Na drzewach nowe listki wyrosły i zasłonią aż do jesieni panoszący się na nich pasożyt drzew - jemiołę. Ale i tak ich śmierć jest przesądzona bez reakcji ochronnej (wycinki pasożyta). Ale to nic, nasadzi się nowe drzewka, karłowate, taka moda. Oczywiście za nasze pieniądze z budżetu.Data dodania komentarza: 25.04.2024, 12:31Źródło komentarza: Frischmann: - Każda kampania uczy nas patrzeć na miasto z innej perspektywyAutor komentarza: łukaTreść komentarza: Wszyscy w Oławie wiedzą o co który Bank chodzi tylko ty jesteś Nieogarnięty i "nieograniczony".Data dodania komentarza: 25.04.2024, 12:24Źródło komentarza: Frischmann: - Każda kampania uczy nas patrzeć na miasto z innej perspektywy
Reklama
NAPISZ DO NAS!

Jeśli masz interesujący temat, który możemy poruszyć lub byłeś(aś) świadkiem ważnego zdarzenia - napisz do nas. Podaj w treści swój adres e-mail lub numer telefonu. Jeżeli formularz Ci nie wystarcza - skontaktuj się z nami.

Reklama