Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
czwartek, 25 kwietnia 2024 15:42
Reklama BMM
Reklama
News will be here

Samochody, które niesłusznie mają złą opinię

Każdy, kto przymierzał się do zakupu używanego auta (nowego zresztą często też), musiał nasłuchać się od wszystkowiedzących znajomych, dlaczego to przedsięwzięcie z góry skazane na niepowodzenie. Które marki mają szczególnie złą opinię, choć niekoniecznie na to zasługują?

Audi, Mercedes i BMW

W przypadku tych trzech marek, a także niektórych egzemplarzy VW czy nawet Skody, dość powszechne jest przekonanie, że o ile starsze modele były całkiem niezłe, to te nowe nie na wiele się przydają, są brzydkie, drogie i jakość nie usprawiedliwia ich cen. Estetyką nie będziemy się zajmować – to rzecz gustu. Audi i Mercedes podpadły kierowcom za umieszczenie akumulatora w bagażniku (A2) czy pod kanapą, ale bądźmy szczerzy: to nie jest sensowny argument, bo kto musi często zaglądać do akumulatora poza osobami, które po prostu go zaniedbały? BMW z kolei dostało łatkę marki, która, nomen omen, jedzie już tylko na opinii aut luksusowych, ale tak naprawdę to już nie jest szczególnie premium. A jak jest naprawdę? Auta wszystkich tych trzech marek mają w sobie coś szczególnego: raz będzie to nietypowa konstrukcja, innym razem przestronne wnętrze. Czy są wyceniane za wysoko? Z jednej strony, carVertical.com/pl w raportach na ich temat zawiera raczej krótkie listy typowych problemów, ale z drugiej – wyposażenie podobnej klasy można znaleźć też w niektórych tańszych markach. Jest więc pewnie jakaś dopłata za prestiż, ale ogólnie rzecz biorąc, są to auta, których zakup warto rozważyć.

Alfa Romeo, Renault

Miłośników Alfy na pewno boli, jak słyszą, że te samochody powinny być sprzedawane razem z jakimś ekstra pakietem Assistance. Renault cały czas walczy z odium, które ciąży na marce od niesławnej Megane II (i żartów o podnośniku w logo). Zgoda, Megane nie było wybitnie udaną konstrukcją, ale ogólnie rzecz biorąc, ani Alfa, ani Renault nie są bardziej awaryjnymi samochodami. Zgoda, nie zajmują miejsc w czołówce rankingu niezawodności, ale też nie są w ogonie. Tutaj negatywne opinie to stereotypy, które wynikają głównie z czystej zazdrości tych, którzy w czasie 156 i Megane cały czas jeździli Polonezami.

Zresztą – można wbić VIN Poldka i Alfy w bestvin.pl i spróbować sobie szczerze odpowiedzieć na pytanie o to, co się miało w Polonezie popsuć. To chyba logiczne, że bardziej skomplikowana konstrukcja będzie potencjalnie bardziej awaryjna, a bogatszy właściciel nie będzie auta pchał do warsztatu, tylko zabierze je na lawetę.

W każdym razie – i Alfa Romeo, i Renault, i tak naprawdę wszystkie inne marki, są godne przynajmniej tego, żeby się zastanowić nad zakupem używanego auta z ich logo. Nie każdego, nie zawsze i nie dla wszystkich, ale żadna z marek nie jest dziś wyraźnie gorsza od pozostałych.

(tekst sponsorowany)


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
mgid.com, 649292, DIRECT, d4c29acad76ce94f lijit.com, 349013, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b lijit.com, 349013-eb, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b openx.com, 538959099, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 appnexus.com, 1019, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 improvedigital.com, 1944, RESELLER rubiconproject.com, 9655, RESELLER, 0bfd66d529a55807 Xapads.com, 145030, RESELLER google.com, pub-3990748024667386, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Pubmatic.com, 162882, RESELLER, 5d62403b186f2ace video.unrulymedia.com, 524101463, RESELLER, 29bc7d05d309e1bc lijit.com, 224984, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b Pubmatic.com, 163319, RESELLER, 5d62403b186f2ace adyoulike.com, a15d06368952401cd3310203631cb18b, RESELLER rubiconproject.com, 20736, RESELLER, 0bfd66d529a55807 pubmatic.com, 160925, RESELLER, 5d62403b186f2ace onetag.com, 7a07370227fc000, RESELLER lijit.com, 408376, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b spotim.market, sp_AYL2022, RESELLER, 077e5f709d15bdbb smartadserver.com, 4144, RESELLER nativo.com, 5848, RESELLER, 59521ca7cc5e9fee smartadserver.com, 4577, RESELLER, 060d053dcf45cbf3 appnexus.com, 13099, RESELLER pubmatic.com, 161593, RESELLER, 5d62403b186f2ace rubiconproject.com, 11006, RESELLER, 0bfd66d529a55807 onetag.com, 7cd9d7c7c13ff36, DIRECT ssp.e-volution.ai, AJxF6R4a9M6CaTvK, RESELLER rubiconproject.com, 16824, RESELLER, 0bfd66d529a55807 adform.com, 2664, RESELLER, 9f5210a2f0999e32 appnexus.com, 11879, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 appnexus.com, 15825, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 [Kopiuj]
ReklamaOdszkodowania
KOMENTARZE
Autor komentarza: cześTreść komentarza: pytam kto zapłaci???Data dodania komentarza: 25.04.2024, 13:48Źródło komentarza: Naukowiec o ostatnich przymrozkach. Co robić?Autor komentarza: WyborcaTreść komentarza: AhaData dodania komentarza: 25.04.2024, 13:07Źródło komentarza: Przyczepa z reklamą wyborczą za blisko pasówAutor komentarza: NieogarnietyTreść komentarza: A czy parking przy PKP należy do miasta?Data dodania komentarza: 25.04.2024, 12:51Źródło komentarza: Frischmann: - Każda kampania uczy nas patrzeć na miasto z innej perspektywyAutor komentarza: NieogarnietyTreść komentarza: To jak jesteś aż tak inteligentny i błyskotliwy umysłowo, to powinieneś wiedzieć, że ta ulica nie należy do miasta, i nie robić z siebie większego głupka niż jesteś.Data dodania komentarza: 25.04.2024, 12:49Źródło komentarza: Frischmann: - Każda kampania uczy nas patrzeć na miasto z innej perspektywyAutor komentarza: zielono miTreść komentarza: Na drzewach nowe listki wyrosły i zasłonią aż do jesieni panoszący się na nich pasożyt drzew - jemiołę. Ale i tak ich śmierć jest przesądzona bez reakcji ochronnej (wycinki pasożyta). Ale to nic, nasadzi się nowe drzewka, karłowate, taka moda. Oczywiście za nasze pieniądze z budżetu.Data dodania komentarza: 25.04.2024, 12:31Źródło komentarza: Frischmann: - Każda kampania uczy nas patrzeć na miasto z innej perspektywyAutor komentarza: łukaTreść komentarza: Wszyscy w Oławie wiedzą o co który Bank chodzi tylko ty jesteś Nieogarnięty i "nieograniczony".Data dodania komentarza: 25.04.2024, 12:24Źródło komentarza: Frischmann: - Każda kampania uczy nas patrzeć na miasto z innej perspektywy
Reklama
NAPISZ DO NAS!

Jeśli masz interesujący temat, który możemy poruszyć lub byłeś(aś) świadkiem ważnego zdarzenia - napisz do nas. Podaj w treści swój adres e-mail lub numer telefonu. Jeżeli formularz Ci nie wystarcza - skontaktuj się z nami.

Reklama