Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
sobota, 20 kwietnia 2024 00:11
Reklama BMM
Reklama
News will be here

Materiały marketingowe – wzmocnij wizerunek swojej firmy

Na trwały i solidny wizerunek marki składa się wiele drobiazgów. Logo czy pieczątka to dopiero pierwsze kroki w jego budowaniu. Ważne jest, by dobrze się prezentować zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz firmy – oraz by materiały wizualne kojarzyły się z nią jednoznacznie.

Jak Cię widzą,

…tak Cię piszą. To powiedzenie powinno być szczególnie ważne dla każdej firmy. Niektórzy powiedzą, że przecież są profesjonalistami i liczy się, że wykonują swoje zadania z najwyższą starannością. Jednak zanim klient wybierze wykonawcę, najpierw musi zechcieć zostać na jego stronie i wczytać się w oferowane usługi – lub przekonany schludnym opakowaniem, sięgnąć po jakościowy produkt. Dzięki przykładowo badaniom zwanym user experience dowiadujemy się, czego oczekują klienci. Nie chodzi o to, by spytać użytkownika wprost, czego chce, bo taka metoda życzeniowa nie odpowie nam w rzeczywistości na pytanie, czego użytkownik potrzebuje. Dowiemy się między innymi czy interfejs strony jest dla niego przyjazny? Czy ulotkę, którą otrzymał wyrzucili bez spoglądania na nią? Czy niedbale zaprojektowana wizytówka sprawiła, że stracił zaufanie do potencjalnego partnera? A może krzykliwe kolory opakowania produktu lub wystroju wnętrza sprawiły, że opuścił sklep? Dlatego też warto zwrócić się do zewnętrznych wykonawców, którzy świetnie znają się na swojej pracy i od wielu lat sprawdzają oraz na różne sposoby poznają preferencje użytkowników wielu, także odmiennych od siebie, sektorów rynku. Studio brandingowe przygotuje materiały marketingowe dopasowane do profilu firmy, odzwierciedlające jej charakter oraz budujące pozytywny wizerunek marki. Nic nie zastąpi wiedzy zbieranej przez specjalistów, którzy wiedzą, jak działać najskuteczniej.

Zewnętrzny wizerunek

Spójne materiały marketingowe pozwolą Ci na zbudowanie rozpoznawalnej marki. Czasem wystarczy odpowiednie dobranie kolorystyki oraz prostego symbolu. Przykładowo połączenie barwy żółtej i czerwonej z biedronką na czele kojarzy się z jednym z większych dyskontów spożywczych w Polsce, a zielona żaba – z osiedlowymi sklepami. Wizerunek musi być także zgodny z profilem i charakterem firmy. Gdyby zabawki dla małych dzieci reklamowane były przez ogarniturowanych na czarno panów w meloniku na głowie, istnieje mała szansa, żeby przekonać najmłodszych do ich posiadania – lub gdyby poważny dom pogrzebowy korzystał z krzykliwej, różowej papeterii w swoich materiałach skierowanych do klienta. Oczywiście, niektóre branże mogą sobie pozwolić na linię budowania wizerunku poprzez kontrowersję. Na szczęście dogłębna analiza rynkowa może uchronić nas przed błędami źle dostosowanych rozwiązań.

Ład wewnętrzny

Spersonalizowana firmowa papeteria to nie tylko estetyczna fanaberia, lecz realna pomoc w uporządkowaniu działania biura. Jedno spojrzenie na dokumenty pozwoli bez ich dogłębnej analizy na skierowanie dokumentacji do odpowiednich działów – lub segregatorów. Przygotowywanie umów na firmowym papierze to również oznaka profesjonalizmu. Ujednolicony mailing, prezentacje czy raporty pozwolą zachować marce spójność – pewne wizualne wzory będą się z nią kojarzyć jednoznacznie, wpłynie to także pozytywnie na odczucia pracowników względem swojego miejsca pracy. Identyfikacja wizualna firmy nie kończy się bowiem tylko na relacjach z partnerami czy klientami. Z drugiej strony – niewątpliwie zaczyna się od dobrze zaprojektowanych materiałów wizualnych, także tych, które mogą wzbogacić wystrój wnętrza i pobudzić kreatywność pracowników. Nie oszczędzaj na drobnych szczegółach. To najczęściej one decydują o wybraniu naszej firmy spośród morza innych. Żyjemy w czasach kultury wizualnej, a więc wzrok jest pierwszym narządem, który musimy przekupić, by zachęcić klienta do korzystania z naszych usług czy produktów. Uporządkowany, schludny wizerunek budowany konsekwentnie daje innym sygnał, że oto mają do czynienia z poważnym i solidnym graczem.
(tekst sponsorowany)
 

Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
mgid.com, 649292, DIRECT, d4c29acad76ce94f lijit.com, 349013, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b lijit.com, 349013-eb, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b openx.com, 538959099, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 appnexus.com, 1019, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 improvedigital.com, 1944, RESELLER rubiconproject.com, 9655, RESELLER, 0bfd66d529a55807 Xapads.com, 145030, RESELLER google.com, pub-3990748024667386, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Pubmatic.com, 162882, RESELLER, 5d62403b186f2ace video.unrulymedia.com, 524101463, RESELLER, 29bc7d05d309e1bc lijit.com, 224984, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b Pubmatic.com, 163319, RESELLER, 5d62403b186f2ace adyoulike.com, a15d06368952401cd3310203631cb18b, RESELLER rubiconproject.com, 20736, RESELLER, 0bfd66d529a55807 pubmatic.com, 160925, RESELLER, 5d62403b186f2ace onetag.com, 7a07370227fc000, RESELLER lijit.com, 408376, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b spotim.market, sp_AYL2022, RESELLER, 077e5f709d15bdbb smartadserver.com, 4144, RESELLER nativo.com, 5848, RESELLER, 59521ca7cc5e9fee smartadserver.com, 4577, RESELLER, 060d053dcf45cbf3 appnexus.com, 13099, RESELLER pubmatic.com, 161593, RESELLER, 5d62403b186f2ace rubiconproject.com, 11006, RESELLER, 0bfd66d529a55807 onetag.com, 7cd9d7c7c13ff36, DIRECT ssp.e-volution.ai, AJxF6R4a9M6CaTvK, RESELLER rubiconproject.com, 16824, RESELLER, 0bfd66d529a55807 adform.com, 2664, RESELLER, 9f5210a2f0999e32 appnexus.com, 11879, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 appnexus.com, 15825, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 [Kopiuj]
ReklamaOdszkodowania
KOMENTARZE
Autor komentarza: Tańczący z wilkamiTreść komentarza: Chłopak z tyłu dla twojej wiadomości nie żyje a pasażer z przodu walczy o życie !!Data dodania komentarza: 19.04.2024, 23:52Źródło komentarza: Więcej o tym tragicznym wypadku. I apel PolicjiAutor komentarza: ZirytowanyTreść komentarza: Kończ waść, wstydu oszczędź. Wystarczy już tego nieróbstwa. Urząd to nie przechowalnia przedemerytalna.Data dodania komentarza: 19.04.2024, 23:43Źródło komentarza: Trzy pytania do Bogdana SzczęśniakaAutor komentarza: AlinaTreść komentarza: Boże chroń nasz miasto i gminę przed tą farsąData dodania komentarza: 19.04.2024, 23:30Źródło komentarza: Trzy pytania do Bogdana SzczęśniakaAutor komentarza: PomysłodawcaTreść komentarza: Miłoszyce to niewątpliwie kuźnia politycznych talentów, może w przedszkolu warto założyć grupę o profilu przyszły Burmistrz Jelcza-Laskowic ?Data dodania komentarza: 19.04.2024, 23:27Źródło komentarza: Trzy pytania do Bogdana SzczęśniakaAutor komentarza: WiktorTreść komentarza: Życzę udanych kąpieli w parkowej fontannie za 1500000 zł, to niewątpliwie niezbędna inwestycja w mieście i gminie na którą wszyscy czekali 😂Data dodania komentarza: 19.04.2024, 23:16Źródło komentarza: Trzy pytania do Bogdana SzczęśniakaAutor komentarza: OlaTreść komentarza: Farbowane lisy w postaci Krzysia parkingowego i Misia kameleona mogą być jedynie gwoździem do politycznej trumny ⚰️Data dodania komentarza: 19.04.2024, 23:04Źródło komentarza: Trzy pytania do Bogdana Szczęśniaka
Reklama
NAPISZ DO NAS!

Jeśli masz interesujący temat, który możemy poruszyć lub byłeś(aś) świadkiem ważnego zdarzenia - napisz do nas. Podaj w treści swój adres e-mail lub numer telefonu. Jeżeli formularz Ci nie wystarcza - skontaktuj się z nami.

Reklama