W zarządzeniu zamieszczonym w BIP czytamy, że - "Celem przetargu jest wyłonienie najemców pawilonów posiadających doświadczenie w prowadzeniu działalności gastronomicznej i zawarcie umów najmu na każdy pawilon odrębnie. 3.Przeznaczone do przetargu pawilony to nowo wybudowane obiekty wykonane ze szkła i stali o powierzchni 100 m2 każdy, usytuowane w północnej pierzei rynku; posiadające stałe i ruchome, ściany, drewniane podłogi, sufity, obudowy modułów barowych oraz granitowe schody wejściowe. Moduły barowe wyposażone są w instalacje: elektryczną, wodną i kanalizacji sanitarnej. Oświetlenie pawilonów lampy LED. Do pawilonów przynależy wspólne pomieszczenie wc znajdujące się w budynku ratusza, z odrębnym wejściem od strony północnej. Teren w sąsiedztwie pawilonów przeznaczony jest do zagospodarowania, przez najemców pawilonów, na ogródki gastronomiczne. 4.Przetarg przeprowadzi Komisja przetargowa powołana zarządzeniem Burmistrza. Kryteria wyboru ofert to: a/ koncepcja prowadzenia lokalu i świadczenia usług gastronomicznych w obrębie pawilonu i utworzonym ogródku gastronomicznym b/ koncepcja aranżacji i wyposażenia pawilonu i ogródka gastronomicznego c/ oferta planowanych wydarzeń i imprez okolicznościowych d/ doświadczenie oferentów w zakresie świadczenia ww. usług."
Jakie warunki trzeba spełnić, aby uczestniczyć w przetargu? Szczegóły w https://www.tuolawa.pl/ogloszenia/501,przetarg-na-pawilony-w-rynku
Formularz dla uczestników przetargu i wszelkie szczegóły są Biuletynie Informacji Publicznej
Napisz komentarz
Komentarze