Projektowanie opakowań jako sposób na zwiększenie sprzedaży
Identyfikacja wizualna marki w połączeniu z wysoką jakością produktów to recepta na lepszą sprzedaż danych produktów. Dlatego wprowadzając nowy produkt czy nową markę na rynek, warto zdecydować się na projektowanie opakowań i etykiet. Wiadomo, że atrakcyjne wizualnie opakowanie, które dodatkowo koresponduje z nazwą marki czy produktu zwiększa szansę, że konsumenci po nie sięgną. Na pewno zlecając projekt doświadczonym grafikom można zyskać unikalne rozwiązanie, które będzie wyróżniać się pośród konkurencji. Dotyczy to zarówno dóbr podstawowych, jak i tzw. dóbr luksusowych. Często opakowanie może być na tyle atrakcyjne wizualnie, że eliminuje konieczność stosowania np. opakowań prezentowych. Może to dotyczyć chociażby metalowych czy pokrytych materiałem opakowań perfum, galanterii czy biżuterii. Atrakcyjne opakowanie sprawia, że od razu konsument postrzega dany produkt jako ten z wyższej półki. Często opakowanie może stać się charakterystyczną cechą danego produktu, co może dotyczyć nie tylko nietuzinkowych kształtów flakonów perfum, ale i ich etykiet czy opakowań zewnętrznych. Użyte kolory i wzory mogą stać się szeroko rozpoznawalne, podobnie jak grafiki. Efektowny wygląd produktu zwiększa prestiż danej marki, niezależnie od branży. Oczywiście opakowanie może wskazywać też na cechy firmy takie jak profesjonalizm, solidność czy ekologiczne podejście do biznesu.
Wiele projektów opakowań w ramach jednego konkursu w krótkim czasie
Jeżeli chcecie uzyskać projekt opakowania i etykiety w krótkim czasie, to doskonałą ofertę znajdziecie na stronie: https://www.designer.pl/projektowanie-opakowan. Możecie ustalić budżet, w ramach którego graficy przygotują kilkanaście albo nawet kilkadziesiąt projektów. Konkurs projektów opakowań może trwać tydzień. Po tym czasie otrzymujecie gotowe prace i spośród nich wybieracie tę zwycieską i właśnie za nią płacicie. W Designer.pl tworzą najlepsi graficy z całej Polski, zarówno pracownicy agencji, jak i tzw. wolni strzelcy. Wystarczy napisać krótki brief, który będzie wskazówką dla projektantów, czego dokładnie oczekuje firma. Może być to wskazanie nazwy produktu, kształtu i wielkości opakowania, wielkości etykiety, pojemności produktu, a w przypadku np. perfum czy zapachów do domu - nut zapachowych. Należy zatem wskazać wszystkie ważne cechy danego produktu, które powinny znaleźć się na opakowaniu. Można również wskazać swoje preferencje odnośnie tego jak ma wyglądać projekt - odwołujący się do tradycji, nazwy marki, nazwy produktu, futurystyczny, elegancki, itp. Im więcej cech się wskaże, tym większa szansa, że znajdzie się projekt, który spełni oczekiwania w 100%. Co ważne wszyscy designerzy, graficy tworzą swoje projekty w tym samym czasie do określonego terminu. Dzięki temu nie ma mowy o długim oczekiwaniu i można szybko wybrać projekt, który automatycznie po uiszczeniu opłaty staje się własnością firmy. To niezwykle prosty i dobry sposób, by trafić z produktem do grupy docelowej i zwiększyć sprzedaż. (tekst sponsorowany)
Napisz komentarz
Komentarze