Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
czwartek, 21 sierpnia 2025 20:25
Reklama BMM
Reklama
Reklama https://www.mario-web.pl/?fbclid=IwY2xjawKmdmpleHRuA2FlbQIxMABicmlkETFoU1Vyd1F2VmVBTEJTZXZIAR4R7OQoIiStikie9PkVq_jed6ugpLqCXRABOmzOXsgh5-xjWxRaek2puL_0KA_aem_vRRkult5-xnxh4novgQbiw

Co dalej z odwołaniem dyrektora szpitala w Oławie?

Przypomnijmy, że na sierpniowej sesji Rady Powiatu pojawiła się informacja o zamiarze odwołania Andrzeja Dronsejki z funkcji dyrektora szpitala
Co dalej z odwołaniem dyrektora szpitala w Oławie?
Przypomnijmy, że na sierpniowej sesji Rady Powiatu pojawiła się informacja o zamiarze odwołania Andrzeja Dronsejki z funkcji dyrektora szpitala
Podziel się
Oceń

Składając sprawozdanie z działalności zarządu między sesjami starosta Zdzisław Brezdeń  poinformował, że Zarząd przy udziale dyrektora oławskiego szpitala i jego zastępcy dokonali głębokiej analizy audytu zewnętrznego, który przeprowadzono w szpitalu. Na spotkaniu dzień przed sesją Rady Powiatu Zarząd podjął - jak stwierdził starosta - bardzo ważną decyzję, a mianowicie wystąpili do Rady Społecznej działającej przy ZOZ z wnioskiem o wydanie opinii w sprawie odwołania Andrzeja Dronsejki ze stanowiska dyrektora szpitala. 

Reklama

I to w zasadzie wciąż jest aktualne, choć zmienił się starosta, bo Zdzisława Brezdenie zastąpił Mirosław Kulesza. Nadal jednak oficjalnie nie wiadomo, co dalej z odwołaniem dyrektora Dronsejki. Nieoficjalnie jednak sygnały u są jednoznaczne. Po raz drugi punkt dotyczący wniosku w sprawie odwołania dyrektora wypadł z programu obrad Rady Społecznej szpitala, co znaczy że w tej kadencji prób odwołania już nie będzie, bo Rada Społeczna po raz ostatni przed wyborami spotyka się w środę 13 marca.  

 - Tylko głupi odwoływałby dyrektora szpitala powiatowego tuż przed końcem kadencji - mówi nam, anonimowo jeden z radnych.  

Wygląda więc na to, że sprawa odwołania będzie przez jakiś czas w zawieszeniu, dopóki nowy starosta, już po wyborach, nie wróci do niej. 

Na sesji 28 lutego do kwestii odwołania dyrektora w ciekawy sposób odniósł się radny Łukasz Kotapski: - Mam taką prośbę do związków zawodowych, których przedstawiciele przyszli na sesję. Bardzo dobrze, że się państwo troszczycie o los szpitala. W ten sposób również troszczycie się o los nas, mieszkańców, potencjalnych pacjentów tego szpitala, ale chciałbym zauważyć jedną ważną rzecz. Państwo przychodzicie do nas, prosicie o jakieś działania, ale wasze działania powinny być bardziej skierowane na nacisk wobec  dyrekcji. Starosta i Zarząd Powiatu jedyne, co tak naprawdę mogą zrobić,, to odwołać dyrektora szpitala i powołać kogoś następnego, natomiast to dyrektor odpowiada za stan finansowy szpitala, za jego zadłużenia, to dyrektor odpowiada za program naprawczy, a nie starosta czy zarząd.. Proszę skupić swoją uwagę na dyrekcji, proszę bardziej patrzeć na ręce dyrekcji niż nam. Natomiast w sprawie odwołania dyrektora Zarząd na razie nie podejmuje w ogóle rozmów. Państwo ciągle to poruszacie i chcę przypomnieć, że państwo ciągle bronicie pana dyrektora. I tutaj nie mogę zrozumieć. Z jednej strony państwo bronicie pana dyrektora, jesteście niemalże w stanie za niego umrzeć, a jednocześnie ciągle mówicie, aby ratować szpital. Ratujcie szpital! No, ale to pan dyrektor jest odpowiedzialny za finanse szpitala. Powtarzam, starosta i Zarząd Powiatu jedyne, co tak naprawdę mogą zrobić, to odwołać dyrektora i powołać kogoś następnego.

 

 


Napisz komentarz

Komentarze

Gość 13.03.2024 17:41
Kiedy ludzie zaczną myśleć. Wszyscy trąbią w mediach, że szpitale są zadłużone. Sami nie zarobią, bo nie mogą .

Reklama
Bodzio 13.03.2024 17:38
Całe rodziny pchają się do samorządów. Tylko nic nie reprezentują sobą. Lokalni biznesmeni. Chcą tylko coś załatwić albo działkę kupić za grosze.

Janko 13.03.2024 18:24
Bodzio 13.03.2024 17:38
Całe rodziny pchają się do samorządów. Tylko nic nie reprezentują sobą. Lokalni biznesmeni. Chcą tylko coś załatwić albo działkę kupić za grosze.
Wystarczy spojrzeć na listy BBS i Niemirowskiego.

Nieogarniety 13.03.2024 19:24
Janko 13.03.2024 18:24
Wystarczy spojrzeć na listy BBS i Niemirowskiego.
Bardzo cię proszę nie kłam przynajmniej z listami Komitetu Niemirowskiego ale proszę cię sprawdź dokładnie listy kandydatów Komitetów PO, WdO i Stowarzyszenia Sławomira K. Tam się od nich aż roi.

Janko 14.03.2024 06:52
Nieogarniety 13.03.2024 19:24
Bardzo cię proszę nie kłam przynajmniej z listami Komitetu Niemirowskiego ale proszę cię sprawdź dokładnie listy kandydatów Komitetów PO, WdO i Stowarzyszenia Sławomira K. Tam się od nich aż roi.
Listy BBS R. Jasiński i K. Jasińska, A. Zborowski M. Zborowska M. Prus i P. Prus. Lista Niemirowskiego W. Niemirowski i B. Kamiński, J. Gancarczyk i K. Gancarczyk. To tylko najbardziej jaskrawe przykłady, a są jeszcze kuzyni, ciocie wujki, całe rodziny. Teraz z nazwisk wskaż w pozostałych komitetach te powiązania rodzinne, albo zamilknij skompromitowana tubo, skompromitowanego burmistrza.

Nieogarniety 14.03.2024 10:20
Janko 14.03.2024 06:52
Listy BBS R. Jasiński i K. Jasińska, A. Zborowski M. Zborowska M. Prus i P. Prus. Lista Niemirowskiego W. Niemirowski i B. Kamiński, J. Gancarczyk i K. Gancarczyk. To tylko najbardziej jaskrawe przykłady, a są jeszcze kuzyni, ciocie wujki, całe rodziny. Teraz z nazwisk wskaż w pozostałych komitetach te powiązania rodzinne, albo zamilknij skompromitowana tubo, skompromitowanego burmistrza.
A np. Gawlas i Gawlas nie doczytałeś? A Kaczor i Kaczor nie doczytałeś? Jakoś tak strasznie wybiórczo czytasz i cytujesz. Aż tak się boicie wygranej Frischmanna? Może i macie rację.

Reklama
Janko 14.03.2024 10:32
Nieogarniety 14.03.2024 10:20
A np. Gawlas i Gawlas nie doczytałeś? A Kaczor i Kaczor nie doczytałeś? Jakoś tak strasznie wybiórczo czytasz i cytujesz. Aż tak się boicie wygranej Frischmanna? Może i macie rację.
Gawlas i Gawlas nie doczytałem, bo nie ma dwóch osób o takim nazwisku jako kandydatów w naszych lokalnych wyborach. Po co kłamiesz, jedynie Bartosz startuje i nikt więcej. Przecież te listy są oficjalnie dostępne i każdy może to sprawdzić. Tak się boisz przygranej Frischmanna, że jedynie kłamstwo ci zostało, bo merytorycznych argumentów brak.

Nieogarniety 14.03.2024 10:47
Janko 14.03.2024 10:32
Gawlas i Gawlas nie doczytałem, bo nie ma dwóch osób o takim nazwisku jako kandydatów w naszych lokalnych wyborach. Po co kłamiesz, jedynie Bartosz startuje i nikt więcej. Przecież te listy są oficjalnie dostępne i każdy może to sprawdzić. Tak się boisz przygranej Frischmanna, że jedynie kłamstwo ci zostało, bo merytorycznych argumentów brak.
Może i źle doczytałem. Jeśli masz rację to przepraszam. Nie chciałem nikogo obrazić i mogłem coś pomylić. Potrafię się przyznać do błędu i przeprosić. Ale na innych listach sa rodziny a nie tylko na listach BBS-u

prl 14.03.2024 11:05
Nieogarniety 14.03.2024 10:47
Może i źle doczytałem. Jeśli masz rację to przepraszam. Nie chciałem nikogo obrazić i mogłem coś pomylić. Potrafię się przyznać do błędu i przeprosić. Ale na innych listach sa rodziny a nie tylko na listach BBS-u
Tobie też trzesie się d..... mieszkańcy Oławy już nie zagłosuję na bandę bezgranicznie skompromitowanych. Ludzie przejrzeli na oczy i na Froschmanna też nie będą głosować. Propaganda prl już nie pomoże !!!!

Nieogarniety 14.03.2024 12:00
prl 14.03.2024 11:05
Tobie też trzesie się d..... mieszkańcy Oławy już nie zagłosuję na bandę bezgranicznie skompromitowanych. Ludzie przejrzeli na oczy i na Froschmanna też nie będą głosować. Propaganda prl już nie pomoże !!!!
Trochę się pomyliłeś. Mi nie trzęsie się d... ale ja mam to w d.... Jestem szczęśliwym emerytem i nigdzie nie startuje ani nie należę do żadnej bandy. A o BBS i Frischamana nie martw się aż tak bardzo. Są tacy którzy mu dobrze życzą i będą głosować.

bodzio 14.03.2024 09:29
Janko 13.03.2024 18:24
Wystarczy spojrzeć na listy BBS i Niemirowskiego.
A obecnie panujący kolesiom w tym pomaga. Dzielą się kasą. Gwiazdowicze, Kaczory i inni

Reklama
Nieogarniety 14.03.2024 10:23
bodzio 14.03.2024 09:29
A obecnie panujący kolesiom w tym pomaga. Dzielą się kasą. Gwiazdowicze, Kaczory i inni
Nie chcę nikogo bronić i oczywiście nie mam całkowitej wiedzy, może wiesz lepiej ale wiesz, niektórzy na siebie bardzo ciężko pracują. Mam na myśli rodzinę Gwiazdowiczów czy rodzinę Kaczorów. Może i można im coś tam zarzucić ale nie to, że ciężko na swoje nazwiska pracują.

K. 14.03.2024 18:37
Niech sobie pracują na swoje. Ale poziom intelektualny okazują bardzo niski. Wręcz zaburzeniowy. I jak uważać za autorytety. Jak to prostactwo jedni i drudzy.

Nieogarniety 14.03.2024 19:05
K. 14.03.2024 18:37
Niech sobie pracują na swoje. Ale poziom intelektualny okazują bardzo niski. Wręcz zaburzeniowy. I jak uważać za autorytety. Jak to prostactwo jedni i drudzy.
Ty szukasz autorytetów wśród naszych radnych? Błagam cię nie żartuj

Beata 13.03.2024 11:18
Ten zarząd to przecież jest od lat przy korycie i to między innymi ich zasługa w jakiej sytuacji jest szpital.Gdyby interesowali się problemami w Oławie ,to być może nie było by problemu w szpitalu.To ściema ,siedzieli i dalej będą tylko krzyczeć całymi rodzinami zasiadając w zarządzie! Przecież to ludzie bez wykształcenia menedżerów, znawców,tylko się kompromitują, zresztą nie tylko teraz!Byli posłami i nigdy nawet nie byli dopuszczeni do głosu ,bo i po co jak nie mają o niczym pojęcia.Wstydu oszczędźcie!!

Mieszkaniec 13.03.2024 08:53
Może by tak młodzi kandydaci wylali sobie kubeł zimnej wody na głowę. Młodość nie jest przepustką do zasiadania w radach samorządu, tylko życiowe osiągnięcia, doświadczenie, wiedza i praca dla mieszkańców. A tu was jakoś nie widać.

Reklama
Gość 13.03.2024 09:55
To doświadczenie obecnego, wyszkolonego za czasów prl-u i działającego obecnie zarządu powiatu ma to doświadczenie z tych czasów i bardzo dobrze lawiruje w gąszczu dzisiejszej rzeczywistości. Odklejeńcy i tyle. Mają doświadczenie, żeby utrzymywać się na stołkach w kolejnych kadencjach.

gość 14.03.2024 12:08
Gość 13.03.2024 09:55
To doświadczenie obecnego, wyszkolonego za czasów prl-u i działającego obecnie zarządu powiatu ma to doświadczenie z tych czasów i bardzo dobrze lawiruje w gąszczu dzisiejszej rzeczywistości. Odklejeńcy i tyle. Mają doświadczenie, żeby utrzymywać się na stołkach w kolejnych kadencjach.
To dotyczy także Froschnanna i jego bbs-owczyków.

sekretarka 13.03.2024 15:01
„życiowe osiągnięcia, doświadczenie, wiedza i praca dla mieszkańców” - tego nie znajdziemy u obecnie panujących (na klawiaturę cisną się epitety). Trzeba stawiać na młodych , jeszcze nie zepsutych.

Milena 13.03.2024 17:43
Chyba osiągnięcia w trzymaniu stołka i mobbingowaniu podwładnych. Dużo się słyszy, co się dzieje teraz w starostwie.

li 14.03.2024 09:31
Mieszkaniec 13.03.2024 08:53
Może by tak młodzi kandydaci wylali sobie kubeł zimnej wody na głowę. Młodość nie jest przepustką do zasiadania w radach samorządu, tylko życiowe osiągnięcia, doświadczenie, wiedza i praca dla mieszkańców. A tu was jakoś nie widać.
To wyjątkowe doświadczenie widzimy na co dzień. Napychanie sobie szmalu i kolesiom.

Reklama
Filozof grecki 13.03.2024 07:38
Dyrektor sam się obroni jak zbilansuje wydatki szpitala na zero. Jeśli nie potrafi tego zrobić to zatrudnić nowego dyrektora który zrobi porządek. Potrzeby powiatu są bardzo duże, dużo mówi się o remontach dróg powiatowych, starostwo nie może wciąż dopłacać do szpitala.

Alicja 13.03.2024 10:03
Jeśli starostwo nie dostanie pieniądzy to remontu dróg nie zrobi, a jak szpital z funduszu dostanie za mało pieniędzy to leczy dalej. Taka różnica. Tak poprzedni rząd zaniżał wypłaty z funduszu, że żaden szpital się nie bilansuje, chyba że te kilka, które wykonują tylko drogie i rentowne procedury i półprywatne szpitale.

Kazik 13.03.2024 17:34
Jak się sam obroni skoro poprzednia władza nie płaciła szpitalom adekwatnych do inflacji pieniędzy. Woleli wydawać na przekręty szpitali cowidowych. I co po tym zostało. Długi w szpitalach

L4 14.03.2024 09:32
Kazik 13.03.2024 17:34
Jak się sam obroni skoro poprzednia władza nie płaciła szpitalom adekwatnych do inflacji pieniędzy. Woleli wydawać na przekręty szpitali cowidowych. I co po tym zostało. Długi w szpitalach
Napisz ile kasy nasi lekarze otrzymali za cowida, jakie premie?

Mieszkaniec 13.03.2024 07:30
Ludzie nie wierzcie , że te Józki , Romki , Anki itp. zostaną w wyborach odstawieni na drugi tor . Ich od koryta nie jest w stanie nic odciągnąć . A po wyborach jak się dorwą do żłobu to dopiero zobaczycie co " potrafią " . Strach się bać . Pozdrowienia

Reklama
Olawianka 12.03.2024 22:25
A radny K.z PO to jest od roku w tym zarządzie !!!Gdzie był przez te wszystkie lata ;) był nawet posłem ,tylko się nie interesował sprawami Oławy ,tylko swoimi!!

Wyborca 12.03.2024 21:50
Widzę strach w oczach całego towarzystwa. Wyborcy zagłosują w tych wyborach na świeżą krew, stara już zbyt długo się pieni i psuje się od środka. A jeżeli chodzi Związki-Pracownikow i Dyrektora szpitala to zazdrość wielka, że ludzie mogą stać za sobą murem.

Antek 12.03.2024 21:06
Kiedy skończy się ta farsa. Kiedy radni przestaną budować swoje kampanie na szpitalu. Pewnie po zmianie dyrektora pieniądze z powoatu popłyną szerokim strumieniem. Dla swoich zawsze się znajdzie.

gość 12.03.2024 21:02
Za długi szpitala odpowiadają koledzy z partii pis pana weterynarza.

Oławianin 12.03.2024 20:59
Panie Łukaszu, niech Pan zajmie się swoją przychodnią.

Reklama
Leon 12.03.2024 20:45
Brak wiedzy i przeinaczanie rzeczywistości to stanowisko radnych PiS i niektórych PO powiatu.

Gość 12.03.2024 20:39
Radny K. zapomniał, że to samo starotwo jest studnią bez dna i wygenerowało kilkadziesiąt milionów zadłużenia. Czy to złe zarządzanie lokalnej władzy?

M. 12.03.2024 20:56
Prawda. Dobrze, że to koniec kadencji i ludzie przejżą na oczy.

Martyna 12.03.2024 20:35
Zastanawiam skąd ten hejt Panie Kotabski, czy to zazdrość, że tyle ludzi wie, że dyrektor dobrze zarządza szpitalem, a Pana notowania i Panu podobnym hejterom w radzie spadają.

L 12.03.2024 20:30
Brawo Łukasz !!!!

Reklama

mgid.com, 649292, DIRECT, d4c29acad76ce94f
improvedigital.com, 1944, RESELLER
pubmatic.com, 161673, RESELLER, 5d62403b186f2ace
pubmatic.com, 161674, RESELLER, 5d62403b186f2ace
rubiconproject.com, 9655, RESELLER, 0bfd66d529a55807
33across.com, 0013300001hSPhhAAG, DIRECT, bbea06d9c4d2853c
rubiconproject.com, 16414, RESELLER, 0bfd66d529a55807
yahoo.com, 57289, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
appnexus.com, 10239, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
pubmatic.com, 156423, RESELLER, 5d62403b186f2ace
triplelift.com, 12503, RESELLER, 6c33edb13117fd86
openx.com, 537120563, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
rubiconproject.com, 21642, RESELLER, 0bfd66d529a55807
indexexchange.com, 191973, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc
conversantmedia.com, 100141, DIRECT
contextweb.com, 561516, RESELLER, 89ff185a4c4e857c
adyoulike.com, c1cb20fa2bbc39a8f2ec564ac0c157f7, DIRECT
adyoulike.com, a15d06368952401cd3310203631cb18b, RESELLER
smartadserver.com, 4577, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
smaato.com, 1100056735, DIRECT, 07bcf65f187117b4
smaato.com, 1100004890, DIRECT, 07bcf65f187117b4
insticator.com,15188195-e4cc-40b1-98f1-d6390cc63cbb,RESELLER,b3511ffcafb23a32
insticator.com,15188195-e4cc-40b1-98f1-d6390cc63cbb,DIRECT,b3511ffcafb23a32
rubiconproject.com,17062,RESELLER,0bfd66d529a55807
video.unrulymedia.com,136898039,RESELLER
sharethrough.com,Q9IzHdvp,DIRECT,d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com,95054,DIRECT,5d62403b186f2ace
lijit.com,257618,RESELLER,fafdf38b16bf6b2b
sonobi.com, 4dd284a06a, RESELLER, d1a215d9eb5aee9e
video.unrulymedia.com, 926913262, RESELLER
videoheroes.tv, 212716, RESELLER, 064bc410192443d8
sharethrough.com, YYFDsr3Y, RESELLER, d53b998a7bd4ecd2
appnexus.com, 12976, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
rubiconproject.com, 25060, RESELLER, 0bfd66d529a55807
video.unrulymedia.com, 170071695, RESELLER
Contextweb.com, 562794, RESELLER,89ff185a4c4e857c
amxrtb.com, 105199704, DIRECT
indexexchange.com, 191503, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc
openx.com, 559680764, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
rubiconproject.com, 23844, RESELLER, 0bfd66d529a55807
adform.com, 2865, RESELLER
pubmatic.com, 161527, RESELLER
appnexus.com, 12290, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
sharethrough.com, a6a34444, RESELLER
google.com, pub-2441454515104767, DIRECT, f08c47fec0942fa0
rubiconproject.com, 23844, RESELLER
openx.com, 559680764, RESELLER
screencore.io, 292, DIRECT
selectmedia.asia, 95a80e565b1841f0d1c74468, RESELLER, e365c871a27c655d
adform.com, 2919, RESELLER, 9f5210a2f0999e32
pubmatic.com, 157288, RESELLER, 5d62403b186f2ace
rubiconproject.com, 20598, RESELLER, 0bfd66d529a55807
freewheel.tv, 144633, RESELLER, 74e8e47458f74754
netpoint-media.de, np-7871, RESELLER
xandr.com, 3927, DIRECT, f5ab79cb980f11d1
mobupps.com, c74d97b01eae257e44aa9d5bade97baf33148, RESELLER

ZASTRZEŻENIE PODMIOTU UPRAWNIONEGO DOTYCZĄCE EKSPLORACJI TEKSTU I DANYCH

Dokonywanie zwielokrotnień w celu eksploracji tekstu i danych, w tym systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji ze strony internetowej tuolawa.pl i publikacji przy użyciu oprogramowania lub innego zautomatyzowanego systemu („screen scraping”/„web scraping”) lub w inny sposób, w szczególności do szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez wyraźnej zgody wydawcy - RYZA Sp. z o.o. jest niedozwolone. 

Zastrzeżenie to nie ma zastosowania do sytuacji, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe. Szczegółowe informacje na temat zastrzeżenia dostępne są TUTAJ

KOMENTARZE
Autor komentarza: obserwatorTreść komentarza: Ha,ha,ha ,straż gminna została wysłana i monitoruje .Przecież ta straż to jakieś nieporozumienie,śmiech na sali!!!? Wójt niech się nie kompromituje pisząc takie rzeczy.Zreszta jak większość z małymi wyjątkami w tej gminie.A już baby w księgowosci,podatki ,to już nie tylko śmiech,ale bezczelność.Data dodania komentarza: 21.08.2025, 18:56Źródło komentarza: Nielegalne składowisko odpadów? Wójt reagujeAutor komentarza: RomanoTreść komentarza: No teraz mają Karola wszechmogącego to pogada z TrumpemData dodania komentarza: 21.08.2025, 18:53Źródło komentarza: Duży zakład znika z Oławy. Będą zwolnienia grupoweAutor komentarza: RomanoTreść komentarza: Niech podziękują PiSiorom za podwyżki płac minimalnych i za inflację 20% ‼️‼️‼️ to od tego momentu zpolska nie jest atrakcyjna dla najprostszych prac, takich jak tutaj ‼️‼️‼️Data dodania komentarza: 21.08.2025, 18:51Źródło komentarza: Duży zakład znika z Oławy. Będą zwolnienia grupoweAutor komentarza: zytaTreść komentarza: zakład pada , pewnie są powody ....Data dodania komentarza: 21.08.2025, 17:23Źródło komentarza: Duży zakład znika z Oławy. Będą zwolnienia grupoweAutor komentarza: zytaTreść komentarza: co to ma wspólnego z uśmiechniętą polską? kto jest włascicilem zakładu?Data dodania komentarza: 21.08.2025, 17:21Źródło komentarza: Duży zakład znika z Oławy. Będą zwolnienia grupoweAutor komentarza: Lechu walesaTreść komentarza: Elegancko. Taka Polskę wam wywalczyłem.Data dodania komentarza: 21.08.2025, 16:57Źródło komentarza: Duży zakład znika z Oławy. Będą zwolnienia grupowe
Reklama
NAPISZ DO NAS!

Jeśli masz interesujący temat, który możemy poruszyć lub byłeś(aś) świadkiem ważnego zdarzenia - napisz do nas. Podaj w treści swój adres e-mail lub numer telefonu. Jeżeli formularz Ci nie wystarcza - skontaktuj się z nami.

Reklama
Reklama