Radę nadzorczą tworzą: Mateusz Gutowski (przewodniczący), Jarosław Sarna, Robert Sarna, Rajmund Kietliński, Anna Frajda oraz Marek Ociepa. Do końca lipca, p.o. prezesa był Marcin Runowicz.
- Do zmian w zarządzie polskiego producenta wojskowych ciężarówek dochodzi w okresie zwiększonego popytu i perspektywy wieloletnich kontraktów - czytamy na portalu defence24.pl. - W ostatnich miesiącach fabryka z Jelcza-Laskowic otrzymała zamówienia na pojazdy przeznaczone do zestawów przeciwlotniczych Pilica+, czeka na wejście w życie drugiej umowy wykonawczej w programie Homar-K, a także dostarczy nośniki do systemów samozaładowczych Multilift Mk IV. W zakładzie trwają prace nad przyspieszeniem produkcji. W tym celu spółka prowadzi rekrutację, wystawiając ogłoszenia o pracy dla (między innymi) konstruktorów, technologów, ślusarzy i lakierników. Trwają badania zakładowe nowej rodziny ciężarowych Jelczy, zbiorczo określanych mianem 3. generacji. Prowadzone są też dostawy nowych Jelczy na potrzeby kluczowych programów modernizacyjnych Wojska Polskiego takich jak Narew, Wisła czy Homar-K. Kolejne zamówienia w dolnośląskiej fabryce są jedynie kwestią czasu.
2 sierpnia ogłoszono konkurs na drugiego członka zarządu. Zgłoszenia przyjmowane są do 9 sierpnia.







Napisz komentarz
Komentarze