Oława Promocja
Kręciła go firma "Cinevision Film Production" z Rzeszowa. Miasto zapłaciło 3900 złotych netto. Samorząd jest właścicielem praw autorskich i majątkowych, więc będzie mógł dowolnie wykorzystywać film. W Polsacie News najprawdopodobniej zobaczymy go pod koniec marca.
Zdjęcia odbywały się 12 stycznia. Rozpoczęły się w ratuszu. - Na początku burmistrz Franciszek Październik powiedział kilka słów o Oławie - relacjonuje naczelnik Wydziału Promocji i Współpracy Europejskiej Paulina Maksymiak. - Weszliśmy na zegar, gdzie pan zegarmistrz zaprezentował działanie całego mechanizmu, potem na sam szczyt ratusza, by nakręcić niezwykle piękną panoramę miasta. Sfilmowaliśmy też okolice ronda, przy drodze w kierunku Wrocławia, powstające place zabaw, basen, który niewątpliwie jest wizytówką miasta, strefę ekonomiczną oraz przystań na Odrze.
Spot ma nawiązywać do ogólnej koncepcji promocji miasta nowej naczelnik, która widzi Oławę przede wszystkim, jako miejsce idealne dla przedsiębiorców . - W filmie pokażemy nasze tereny inwestycyjne i to ilu inwestorów przyciągnęliśmy do strefy ekonomicznej. Lektor wszystko dokładnie wyjaśni i mamy nadzieję, że zachęcimy kolejnych przedsiębiorców, by podejmowali swoje działania w naszym mieście. Zwracamy też uwagę na bezrobocie, które w przeciwieństwie do województwa dolnośląskiego, czy powiatu ma tendencję zniżkową. To ważne, zwłaszcza dla młodych mieszkańców, którzy szukają zatrudnienia.
Paulina Maksymiak kieruje Wydziałem Promocji i Współpracy Europejskiej od trzech tygodni. To wystarczyło by jej pomysły padły ofiarą krytyki. Także ten o filmie promocyjnym. Naczelnik przyznaje jednak, że nie przejmuję się tym i będzie robić swoje. - To straszne, bo wcześniej ludzie narzekali, że miasto nie jest promowane, a teraz gdy zaczynamy działania, robi się o nas głośno, będziemy w ogólnopolskiej telewizji, pytają: po co się promujemy, skoro nie mamy czego pokazywać? Kontrast ludzkiego podejścia jest okropny, ale nie zamierzam się tym przejmować. Mam milion pomysłów na minutę i powoli będę je konsekwentnie realizowała.
Kamil Tysa [email protected]
Fot. arch. Wydziału Promocji i Współpracy Europejskiej







Napisz komentarz
Komentarze