Oława Promocja
Oława ma być pokazana jako miasto rozwijające się, z niskim bezrobociem, prężnym budownictwem mieszkaniowym, dużym potencjałem i innowacjami. Dwuminutowy spot nakręci ekipa z firmy "Cinevision Film Production" z Poznania. Miasto zapłaci za to 3900 zł netto. Będzie emitowany w telewizji Polsat News.
- Oława jest jednym z 12 samorządów, które zostały wybrane w ramach projektu "Miasto i gmina na 6" - tłumaczy Paulina Maksymiak, naczelnik Wydziału Promocji i Współpracy Europejskiej Urzędu Miejskiego. - Chcemy pokazać potencjał Oławy, to co się buduje, cykliczne imprezy kulturalne, nowe inwestycje i zabytki. Miasto przyjazne dla przedsiębiorców.
Samorząd będzie właścicielem praw autorskich i majątkowych do filmu. Będzie wykorzystywany w dalszej promocji Oławy. Na przykład podczas udziału miasta w promocyjnym projekcie "Poloniada", skupiającego 50 samorządów z całego kraju.
(MON)







Napisz komentarz
Komentarze