Oława Zmiany
Burmistrz postanowił zmienić formę zarządzania nieruchomościami, należącymi do miasta. Powodem były liczne skargi na firmę ZNiB "Wspólnota" Bronisława Paszyńskiego, dotyczące głównie wilgoci w budynkach, ich stanu technicznego, wyglądu podwórek, problemów z ogrzewaniem oraz nieodpowiedniego traktowania najemców.
Szef miasta zapowiada, że nowy sposób zarządzania nie będzie droższy, a ma być skuteczniejszy. Skargi trafią bezpośrednio do referatu, dzięki czemu będzie można znacznie szybciej rozwiązywać problemy.
W grudniu ubiegłego roku ogłoszono nabór pracowników na trzy nowe stanowiska w referacie gospodarki komunalnej. Wybrała ich powołana przez burmistrza komisja, którą stanowili: Witold Niemirowski, Ewa Szczepanik i Bogusław Jazienicki. Konkurs na stanowisko do spraw obsługi technicznej nieruchomości wygrali: Bogdan Janicki (zakres budowlany) i Edyta Kaczmarek (zakres instalacyjny). Sprawami administracyjno-technicznymi lokali będzie się zajmowała Małgorzata Kwaśniewska.
- Wszyscy wybrani kandydaci mają odpowiednie kwalifikacje, wiedzę i umiejętności, niezbędne do prawidłowej realizacji zadań na tych stanowiskach - stwierdził burmistrz Franciszek Październik na styczniowej sesji Rady Miejskiej.
Nowi inspektorzy rozpoczną pracę w Urzędzie Miejskim już 1 marca, by dobrze przygotować pracę referatu, który oficjalnie zacznie działać 1 kwietnia.
(MON)
Reklama
Od 1 kwietnia będzie działał w Urzędzie Miejskim referat gospodarki komunalnej. Zastąpi dotychczasowy system zarządzania mieniem komunalnym, który polegał na powierzeniu tego zadania prywatnej firmie. Czy będzie lepiej?
Reklama
Reklama
Reklama







Napisz komentarz
Komentarze