Jelcz-Laskowice ISO 9001
- Niewiele restauracji posiada system zarządzania jakością - mówi manager restauracji Maja Tomasiak. - Wymaga to bowiem dużej dyscypliny w prowadzeniu lokalu i spełnienia szeregu formalności, związanych z funkcjonowaniem firmy. Co więcej, jesteśmy zobowiązani do utrzymania jakości i usług na wysokim poziomie.
System jakości obejmuje świadczenie usług gastronomicznych dla klientów indywidualnych, obsługę gastronomiczną firm, grup i wycieczek turystycznych, organizację oraz obsługę wesel, a także imprez firmowych i okolicznościowych.
Aby zdobyć certyfikat, firma musiała między innymi przedstawić opinie klientów. W tym celu przez jakiś czas proszono ich o wypełnianie ankiet, w których wypowiadali się na temat obsługi, funkcjonowania restauracji oraz jakości serwowanych dań.
Zdaniem Aleksandry Główki, właścicielki restauracji, wprowadzenie certyfikatu wiąże się z większym nakładem pracy, ale też bardzo usprawnia pracę lokalu. Jest też dodatkowym plusem, biorąc pod uwagę pracę w strefie przemysłowej. Firmy, które mają certyfikat jakości, chętniej ze sobą współpracują.
(WK)
Certyfikat jakości, wydany przez Polską Izbę Handlu Zagranicznego, otrzymała restauracja "Arkadia"
Reklama
Reklama
Reklama







Napisz komentarz
Komentarze