Reklama
“Pełnosprawni w miłości”
Już od 24 grudnia w najważniejszych stacjach telewizyjnych można zobaczyć spot promujący ogólnopolską kampanię społeczną “Pełnosprawni w miłości” organizowaną przez Fundację Avalon. Widzowie w całej Polsce zobaczą spoty telewizyjne, kreacje na nośnikach zewnętrznych, w Internecie oraz usłyszą reklamy radiowe z udziałem trójki osób z niepełnosprawnością ruchową oraz ich bliskich.
- 27.12.2021 08:35 (aktualizacja 28.09.2023 14:49)
Projekt “Pełnosprawni w miłości” powstał z potrzeby przełamywania społecznego tabu związanego z seksualnością i rodzicielstwem osób z niepełnosprawnością. Promuje ideę otwartości na niepełnosprawność w debacie o rodzicielstwie, związkach i możliwościach nawiązywania relacji interpersonalnych, wokół których narosło wiele stereotypów i uprzedzeń.
Do stworzenia projektu zaproszone zostały 3 osoby z niepełnosprawnością ruchową wraz z bliskimi, które swoim życiem i działalnością zrywają z mitami i stereotypami. W materiałach promujących ideę kampanii pokazują swoje życie rodzinne i miłosne, takim jakie jest - bez koloryzowania.
W kampanii udział wzięli: Anna Klecha (z Poznania), Miłosz Przybyłek, Sylwia i Tomek Stankiewiczowie (z Ciechanowa) oraz Ania i Artur Wachowiczowie wraz córeczką Hanią (z Radomia).
W spotach telewizyjnych i towarzyszącej kampanii sesji zdjęciowej zdecydowali się pokazać część swojego życia, codzienne chwile z bliskimi - miłość, czułość i troskliwość.
Reklama
Napisz komentarz
Komentarze