- Weszłam na kilka minut do sklepu, a kiedy wróciłam, za wycieraczką już było wezwanie do zapłaty! Wysłałam reklamację ze zdjęciem i paragonem, a oni i tak odpisali, że... urządzenie działało. Przecież to jakiś absurd! Co na to kierownictwo marketu? Udzieliło nam obszernej odpowiedzi, m.in., że dochodziło już do ataków z kijem bejsbolowym na pracowników firmy, która wystawia opłaty za parkowanie. A groźby są na porządku dziennym. Sprawą klientów, którzy twierdzą, że nie mogli pobrać biletu, zajął się rzecznik praw konsumenta i radzi, co robić w tej sprawie
Że to gorący temat, a sprawa podnosi ciśnienie, to widać od razu. Wystarczył jeden post na facebookowym profilu naszej gazety, żeby się zaczęło... A zaczęło się od Mateusza, który opisał nam, co spotkało go 26 maja: - Automaty, które wydają bileciki i można opłacić parking, nie działały praktycznie cały dzień i wtedy, jak nie działały, to przyjechał pan od opłat za parking. Kontroler rozdawał za wycieraczki "mandaty" w wysokości 90 złotych, jak jakieś ulotki... Ja wstąpiłem na max 5 minut do Intermarche po wodę dla żony, która leży w szpitalu i dostałem wezwanie do zapłaty od parkingowego. Było kilkadziesiąt osób, które takie mandaty dostało! Jak pisałem reklamację, to dostałem odpowiedź, że i tak muszę zapłacić, nawet jak parkometry nie działały...
Pod sytuacją nakreśloną przez mieszkańca pojawiło się blisko 100 komentarzy, wśród nich wskazujące, że parkomaty przy Intremarche i Bricomarche często mają awarie, że ludzie tracą tam nerwy, kłócą się z parkingowym. Skomentował to też radny Przemysław Pawłowicz, który napisał, że zgłosiło się do niego sporo skarżących się, jak ich potraktowano na parkingu. - Wszyscy mieli wydruk za 90 złotych, za wycieraczką - pisał. - Nieprawdopodobne, jak oni to robią. I te łzy wielu starszych osób, które dostały ten "mandat", a nie zrobiły nic złego i liczą każdy grosz... Obszerny artykuł na ten temat przeczytasz, kupując e-wydanie dostępne pod linkiem: https://eprasa.pl/news/gazeta-powiatowa-wiadomo%C5%9Bci-o%C5%82awskie/2022-06-09 . Tutaj stanowisko Intermarche, jak również szeroki komentarz od Barbary Wojtasik Powiatowego Rzecznika Konsumentów. Warto przeczytać
Napisz komentarz
Komentarze