Oto 5 sprawdzonych sposobów na skuteczne zaprezentowanie oferty
Jako eksperci od projektowania wystaw określiliśmy kilka rzeczy, które powinieneś zrobić:
- wyznacz jasne cele dla swoich wystaw targowych;
- maksymalizuj widoczność;
- wykorzystaj w pełni przestrzeń, którą otrzymałeś;
- użyj grafiki, aby się wyróżnić;
- wykorzystaj nowe technologie.
Jaki jest cel ekspozycji targowej?
Ekspozycja targowa jest wykorzystywana z wielu powodów. Jednak 83% firm na targach wykorzystuje marketing wydarzeń w celu zwiększenia sprzedaży, a 73% chce zwiększyć świadomość marki. Musisz pomyśleć o swoich celach, ponieważ pomoże ci to wymyślić projekt, który je napędza. Zasadniczo zapewnia ramy dla projektu stanowiska. Bez żadnych celów nie masz struktury do projektu, a to prowadzi do nieefektywnego stoiska targowego. Jeśli chcesz się wyróżnić, musisz znać przeznaczenie swojego eksponatu.
Jak stać się widocznym?
Kiedy założysz swoje stoisko wystawiennicze, znajdziesz się wśród setek innych firm, które robią to samo. W niektórych przypadkach powierzchnia targowa jest dość ciasna, co oznacza, że wiele stoisk stoi blisko siebie. Następnie weź pod uwagę tysiące chodzących ludzi, a wtedy łatwo jest całkowicie przegapić Twoje stoisko. W związku z tym musisz zmaksymalizować swoją widoczność. Musisz ułatwić ludziom zobaczenie Twojego stoiska. Istnieją trzy główne sposoby:
- banery i ścianki wystawiennicze Adsystem,
- schemat kolorów,
- oświetlenie.
Wypełnij sobą miejsce
Rozmiar stoiska będzie zależeć od ilości miejsca, które otrzymałeś. Jedną z najgorszych rzeczy, jakie możesz zrobić, jest pozostawienie wokół siebie dużej ilości pustej i zmarnowanej przestrzeni. Pustka będzie wymagała większej uwagi niż samo stanowisko, co nie jest przydatne do przyciągania leadów.
Podobnie, upchanie małej przestrzeni zbyt dużą ilością rzeczy sprawi, że będzie wyglądać na zbyt przepełnioną, a to również nie przyciągnie tłumów.
Grafika zamiast tekstu
Najgorszym błędem, jaki możesz popełnić, jest bombardowanie wystaw targowych zbyt dużą ilością tekstu. Tak, przyda się w niektórych obszarach, ale musisz również użyć grafiki. Systemy wystawiennicze marki Adsystem skonstruowane są tak, żeby każdy mógł znaleźć odpowiedni dla siebie sposób wyświetlania grafiki, od rollupów, przez ścianki wystawiennicze, aż po kasetony świetlne czy stojaki LCD.
Wykorzystaj nowe technologie
Żyjemy w świecie skoncentrowanym na technologii, więc ludzie przyzwyczaili się widzieć to niemal wszędzie. Stoisko wystawiennicze można radykalnie ulepszyć po wdrożeniu technologii. Nie musisz nawet zwariować, proste dodatki zrobią ogromną różnicę. Istnieją dwa doskonałe pomysły, które pomogą Ci zacząć: technologia wideo, technologia mobilna.
Powinieneś wybrać kilka ekranów LCD i umieścić je wokół swojego stoiska, aby przekazywać wiadomości wszystkim, którzy przechodzą obok. Jeśli masz produkt, który chcesz sprzedać, użyj wideo, aby pochwalić się jego materiałami marketingowymi. Możesz też użyć go jako rodzaju cyfrowego oznakowania, aby poinformować ludzi o swojej firmie i wyświetlić kluczowe pomysły na markę.
(Tekst sponsorowany)







Napisz komentarz
Komentarze