Na wspomnianej stronie znajdą państwo m.in.:
- Biuletyn Informacji Publicznej;
- w zakładce „Cyfrowy Urząd” informacje o usługach oferowanych przez urząd, aktualne druki i formularze. Tutaj będziecie Państwo mogli wypełnić i przesłać elektroniczne dokumenty do urzędu;
- usługę „Portal Interesanta”, która umożliwia dokonywanie płatności przez Internet oraz sprawdzanie wysokości należności i zobowiązań;
- „Portal Zamówień Publicznych” dla wykonawców zainteresowanych udziałem w zamówieniach publicznych;
- zakładkę „Status Sprawy”, dzięki której będzie można pozyskać informacje na temat stanu sprawy czy dokumentów w sprawie;
- Aplikację mobilna do ściągnięcia na urządzenia mobilne. Zyskacie Państwo w ten sposób bardzo wygodne narzędzie do otrzymywania informacji i powiadomień z urzędu;
- Zakładkę „Konsultacje z Mieszkańcami”, stworzonej w celu prowadzenia efektywnego dialogu społecznego z mieszkańcami, organizacjami i osobami prawnymi. Tu będzie można zapoznać się z projektami najważniejszych przedsięwzięć, planowanych przez miasto oraz wyrazić zdanie na ich temat.
Elektroniczną obsługę petenta wprowadzono dzięki wdrożeniu projektu „Rozwój e-usług publicznych w Gminie Jelcz-Laskowice”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014 – 202. Wartość projektu wyniosła ok. 1,68 mln zł, z czego dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej stanowiło 1,4 mln zł.
(um)







Napisz komentarz
Komentarze