Idea Bank w ostatnich dniach miał awarię przez którą transakcje były wykonywane podwójnie. Niektórym klientom wyzerowało to konta
- Informujemy, że Idea Bank usunął awarię, która spowodowała podwójne księgowania części transakcji płatniczych - czytamy w oficjalnym komunikacie banku. - Wszyscy klienci otrzymali zwrot nieprawidłowo pobranych środków poprzez odpowiednią korektę na należących do nich rachunkach. Tak jak informowaliśmy wcześniej, nie były wymagane żadne działania po stronie klientów banku – środki zostały zwrócone automatycznie. W najbliższych dniach bank będzie dokonywał korekt skutków błędnych księgowań, np. bezpodstawnie naliczonych odsetek, czy kosztów prowizji od błędnie zaksięgowanych transakcji. Raz jeszcze przepraszamy naszych klientów za wszystkie niedogodności, w tym za utrudniony dostęp do naszych infolinii w dniu dzisiejszym, wynikający z wzrostu liczby udzielanych konsultacji.
Napisz komentarz
Komentarze