Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
poniedziałek, 22 grudnia 2025 10:20
Reklama BMM
Reklama Michał Rado

Dlaczego warto pozycjonować stronę?

Prowadzisz biznes w sieci i chcesz zwiększyć widoczność swojej witryny oraz zyskać nowych klientów?
  • 26.04.2021 12:00
  • Autor: Grupa Tipmedia
Dlaczego warto pozycjonować stronę?

Zainwestuj w profesjonalne pozycjonowanie strony internetowej. Z poniższego artykułu dowiesz się, na czym polega SEO, dlaczego jest tak skuteczne oraz w jaki sposób wybrać dobrą firmę pozycjonującą.

Czym jest pozycjonowanie strony?

SEO (z ang. Search Engine Optimization), zwane też pozycjonowaniem, to szereg działań służących zwiększeniu widoczności strony www w wynikach organicznych wyszukiwarki na określone słowa kluczowe. Dzięki starannie zaplanowanym i profesjonalnie realizowanym działaniom domena pojawia się na wysokich pozycjach w Google. Pozycjonowanie to proces długofalowy, ale przynoszący stabilne i skuteczne efekty. Do działań z zakresu SEO należą m.in. link building, audyt i optymalizacja strony, content marketing oraz monitoring wyników.

Dlaczego pozycjonowanie się opłaca?

Działania SEO przynoszą wiele korzyści biznesowi. Przede wszystkim pozwalają uzyskać i utrzymać wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania, co przekłada się na większą widoczność domeny. Im lepsza pozycja witryny w wyszukiwarce, tym strona zanotuje więcej wejść. A trzeba pamiętać, że każdy odwiedzający to potencjalny klient, więc im więcej użytkowników odwiedzi sklep lub stronę firmową, tym większa szansa na sprzedaż produktów i usług.

Pozycjonowanie zwiększa też rozpoznawalność marki w sieci. Witryna często wyświetlająca się na wysokich pozycjach w Google jest łatwiej zapamiętywana przez internautów. To szczególnie korzystne rozwiązanie dla nowych firm, które dopiero rozpoczynają swą działalność w biznesie i internecie. W ten prosty sposób mogą skutecznie zaistnieć w świadomości odbiorców i zaprezentować im swą ofertę.

SEO wspiera ponadto kreowanie wizerunku marki jako specjalisty w danej dziedzinie. Dzięki działaniom z zakresu content marketingu firma może się zaprezentować jako ekspert w swojej branży, a tym samym zdobyć zaufanie odbiorców, co w perspektywie może przełożyć się na wyniki sprzedażowe.


 

Jak wybrać dobrą firmę pozycjonującą?

Pozycjonowanie to niełatwy, długotrwały proces, który wymaga dużej wiedzy i doświadczenia. Dlatego zaleca się powierzenie tego zadania wyspecjalizowanej w tym zakresie agencji SEO. Wybierając firmę do współpracy, zwróć uwagę na kilka istotnych kwestii.

Dobra agencja SEO musi posiadać duże doświadczenie w pozycjonowaniu serwisu z Twojej branży, poparte realnymi sukcesami i konkretnymi wynikami. Najlepiej, aby miała w portfolio referencje od znanych, dużych marek. Ważne również, aby zatrudnieni w niej specjaliści mogli się poszczycić powszechnie cenionymi certyfikatami, takimi jak Google Analytics. Są one potwierdzeniem bogatej wiedzy i umiejętności z zakresu analityki oraz SEO. Godna zaufania agencja SEO powinna dostosować ofertę do klienta. Oferta musi być dopasowana indywidualnie do określonych wymagań i celów biznesowych przedsiębiorcy oraz specyfiki jego branży.

Wszystkie wymienione wymagania spełnia sprawdzona agencja SEO Artefakt – pozycjonowanie stron internetowych. Realizowane od lat przez firmę to pewność uzyskania wysokich pozycji w wyszukiwarce oraz wzrostu widoczności witryny w sieci.

Artykuł przygotowany we współpracy z Artefakt.pl

Materiał Partnera


ZASTRZEŻENIE PODMIOTU UPRAWNIONEGO DOTYCZĄCE EKSPLORACJI TEKSTU I DANYCH

Dokonywanie zwielokrotnień w celu eksploracji tekstu i danych, w tym systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji ze strony internetowej tuolawa.pl i publikacji przy użyciu oprogramowania lub innego zautomatyzowanego systemu („screen scraping”/„web scraping”) lub w inny sposób, w szczególności do szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez wyraźnej zgody wydawcy - RYZA Sp. z o.o. jest niedozwolone. 

Zastrzeżenie to nie ma zastosowania do sytuacji, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe. Szczegółowe informacje na temat zastrzeżenia dostępne są TUTAJ

KOMENTARZE
Autor komentarza: SieNieZnamToBredzeTreść komentarza: "Zwłaszcza, że niezależnie od tego czy mieszkaniec Oławy korzysta z basenu czy nie, to kosztuje go on ok. 2 mln zł rocznie" Ale wiesz że nie wszystko musi służyć wszystkim? Na remonty dróg też będziesz narzekać bo są ludzie którzy nie jeżdżą samochodem? Patrząc na to co piszesz to chyba chciałbyś, aby miasto nic nie robiło bo tylko pieniądze wydają.Data dodania komentarza: 22.12.2025, 10:03Źródło komentarza: Prezes Term Jakuba dziękuje za pierwszy rokAutor komentarza: PytamTreść komentarza: A to prawda, że Jaśnikowski ma postępowanie restrukturyzacyjne czyli jest zagrożony niewypłacalnością, a jego spółka jest zajęta przez komornika?Data dodania komentarza: 22.12.2025, 08:10Źródło komentarza: Łuś: - Zamiast hejtować, przyjdź porozmawiaćAutor komentarza: RedaktorTreść komentarza: Tajemnica lekarskaData dodania komentarza: 22.12.2025, 07:45Źródło komentarza: Radny pytał o pensję dyrektora szpitalaAutor komentarza: Iniesta i Diego CostaTreść komentarza: Pan Jaśnikowski to bardzo poważny sponsor . Koszulki z Oławy zawiózł do Hiszpanii. Od nowego sezonu będą w nich grali piłkarze Barcelony. W imieniu piłkarzy z Kataloni ogromnie dziękujemy za ten dar.Data dodania komentarza: 22.12.2025, 06:07Źródło komentarza: Łuś: - Zamiast hejtować, przyjdź porozmawiaćAutor komentarza: NataTreść komentarza: Brawo dziouchy!!! Niedługo reprezentacja będzie Wasza!!!Data dodania komentarza: 21.12.2025, 17:44Źródło komentarza: Tegoroczne współzawodnictwo zakończone. "Ósemka" górąAutor komentarza: HmTreść komentarza: To radny nie może sobie zobaczyć ile zarabia dyr szpitala?Data dodania komentarza: 21.12.2025, 17:40Źródło komentarza: Radny pytał o pensję dyrektora szpitala
Reklama
NAPISZ DO NAS!

Jeśli masz interesujący temat, który możemy poruszyć lub byłeś(aś) świadkiem ważnego zdarzenia - napisz do nas. Podaj w treści swój adres e-mail lub numer telefonu. Jeżeli formularz Ci nie wystarcza - skontaktuj się z nami.

Reklama
Reklama
Reklama