Koleżanki i Koledzy absolwenci, szukajcie nas na Facebooku – na profilu „XI Zjazd Absolwentów LO nr 1 im. Jana III Sobieskiego w Oławie”. Informacje zjazdowe będą publikowane również na portalach TuOlawa.pl i Oława24.pl oraz na stronie internetowej naszej szkoły lo.olawa.pl w zakładce „XI Zjazd Absolwentów”.
*
Ponieważ pojawiają się wątpliwości dotyczące zawartych w karcie zgłoszenia opcji do wyboru – wyjaśniamy:
udział absolwenta w części oficjalnej Zjazdu i balu
(w tym materiały okolicznościowe) - 310 zł
Opcja ta obejmuje udział w części oficjalnej w kinie „Odra”, materiały okolicznościowe oraz udział w wieczornym balu obejmujący ciepłą kolację i zimny bufet (szwedzki stół)
*
udział osoby towarzyszącej w części oficjalnej Zjazdu i balu - 255 zł
Opcja ta obejmuje udział osoby towarzyszącej w części oficjalnej w kinie „Odra” (bez materiałów okolicznościowych) oraz udział w wieczornym balu obejmujący ciepłą kolację i zimny bufet (szwedzki stół)
*
udział absolwenta w części oficjalnej Zjazdu i w uroczystym obiedzie
w gmachu Liceum (w tym materiały okolicznościowe) - 190 zł
Opcja ta przewidziana jest dla osób, które z różnych względów nie mogą lub nie chcą uczestniczyć w wieczornym balu, a chciałyby spotkać się z koleżankami i kolegami; obejmuje udział w części oficjalnej w kinie „Odra”, materiały okolicznościowe oraz popołudniowy uroczysty obiad w gmachu Liceum
*
Ponadto karta zgłoszenia przewiduje:
udział absolwenta w części oficjalnej Zjazdu (w tym materiały okolicznościowe) – 60 zł
czyli udział absolwenta obejmuje tylko część oficjalną w kinie „Odra” i materiały okolicznościowe.
*
Niezależnie od wybranej opcji każda chętna osoba może wziąć udział we mszy św. w intencji absolwentów, nauczycieli, uczniów i pracowników LO o godz. 9.00 w kościele pw. Św. Ap. Piotra i Pawła.
Komitet Organizacyjny XI Zjazdu Absolwentów







Napisz komentarz
Komentarze