Reklama
Co drugi Polak nie bada regularnie wzroku
Startuje III edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej CZAS NA WZROK (ciekawe infografiki). Gwiazdy wspierają akcję
- 28.02.2020 18:24 (aktualizacja 27.09.2023 18:32)
„Badaj wzrok, raz na rok!” – główne zadanie III edycji kampanii „Czas na wzrok”
27 lutego zainaugurowano III edycję kampanii CZAS NA WZROK, której celem jest edukowanie, zachęcanie i ułatwianie Polakom regularnego badania wzroku.
- I i II edycja kampanii „Czas na wzrok” była skierowana do osób 40+ i koncentrowała się na problemie prezbiopii. Nasze działania spotkały się z tak dobrym przyjęciem, że postanowiliśmy nie tylko kontynuować naszą akcję, ale również rozszerzyć jej formułę. W 2020 roku naszym najważniejszym celem jest promocja regularnych badań wzroku. Chcemy, aby każdy Polak zaczął kontrolować ostrość wzroku raz w roku - mówi Adam Mamok, prezes Grupy Essilor, organizator kampanii „Czas na wzrok”.
Jakie działania zostaną zrealizowane w ramach tegorocznej akcji? Organizatorzy przeprowadzą kompleksowe działania informacyjno-edukacyjne w internecie oraz mediach społecznościowych. W połowie marca wystartuje odświeżona strona kampanii, na której będzie można znaleźć porady i rozwiązania, jak najlepiej dbać o wzrok. Będzie można także wykonać na niej darmowy test ostrości wzroku – w każdym miejscu, na każdym urządzeniu – wystarczy tylko dostęp do internetu. To narzędzie w prosty sposób pozwoli ocenić, czy powinniśmy zasięgnąć porady optyka. Na stronie będzie można również odszukać salony optyczne – partnerów akcji „Czas na wzrok” – a także pobrać voucher na różnego rodzaju dodatkowe benefity, np. zniżki czy gwarancje. Dodatkowo, zostaną przeprowadzone różnorodne akcje edukacyjne we współpracy z partnerami – już teraz swój udział w kampanii „Czas na wzrok” potwierdził Urząd Dzielnicy Wilanów, marka Ford oraz znany deweloper, firma Robyg.













Napisz komentarz
Komentarze