Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
sobota, 17 maja 2025 04:54
Reklama BMM
Reklama
Reklama Uniwersytet Wrocławski

Konkursy internetowe – hobby, które daje zarobić

Konkursy i loterie z nagrodami to hobby, które zyskuje w Polsce na popularności. Firmy, które są fundatorami nagród, dostrzegają ten trend i oferują coraz atrakcyjniejsze nagrody w konkursach, które promują ich markę. Dzięki temu konkursowicze mają coraz więcej okazji na zdobywanie fajnych gadżetów, sprzętu elektronicznego, voucherów, gotówki, a nawet samochodów osobowych. Typów akcji promocyjnych jest mnóstwo, a do najpopularniejszych należą konkursy kreatywne, konkursy fotograficzne, dla dzieci, plastyczne i facebookowe. Wakacje to z kolei doskonały czas, aby załapać konkursowego bakcyla. Dlaczego? O tym poniżej.
Reklama
Podziel się
Oceń

Konkursy internetowe są znakomita okazją na spędzenie wolnego czasu w pożyteczny sposób. Większość hobby uszczupla bowiem nasz budżet, podczas gdy udział w konkursach może go realnie wzmocnić.

Reklama

Wartość nagród, które można zdobyć jest bardzo zróżnicowana i zależy głównie od zasobności portfela sponsora i zasięgu akcji. Mogą to być symboliczne gadżety, sprzęt elektroniczny, wakacje, kosmetyki, a nawet samochody osobowe i wysokie nagrody pieniężne.

Podobnie sytuacja wygląda z rodzajami konkursów. Ich zasady i zasięgi są bardzo zróżnicowane i próżno szukać dwóch identycznych. Generalnie jednak można wśród ich całego zbioru wyodrębnić kilka najpopularniejszych typów. Przy okazji wakacji niektóre z nich mogą zaciekawić Cię w sposób szczególny.

  1. Konkursy kreatywne

Konkursy kreatywne to bardzo popularna kategoria akcji promocyjnych, gdzie zwycięzcy muszą wykazać się przede wszystkim niemałą kreatywnością i ciekawym podejściem do tematu, który przedstawiony jest w zasadach konkursu. Konkursy kreatywne często polegają na:

  • Wymyśleniu hasła reklamowego firmy

  • Zabawnym dokończeniu zdania

  • Podaniu kreatywnej odpowiedzi na pytanie

  • Przewidywaniu jak będzie wyglądał świat za x lat

  • Zaprojektowaniu gadżetu przyszłości

  • Podaniu przepisu na wyśmienitą potrawę

Powyższe przykłady oczywiście nie wyczerpują formuły tej kategorii, ponieważ konkursy kreatywne naprawdę potrafią zaskakiwać. A kiedy wymagać od swojej kreatywności i pomysłowości produkowania ciekawych pomysłów jak nie w wakacje? Jest to czas kiedy nasze mózgi są wypoczęte (a przynajmniej powinny być, dobrze dotlenione, jemy więcej witamin i mamy więcej energii. Warto więc zrobić z tego użytek, wybrać konkurs, który nas zainteresuje (nie warto bowiem brać udziału we wszystkim jak leci) i spróbować sięgnąć po jakąś ciekawą nagrodę.

Konkursy kreatywne to oprócz szansy na ciekawa nagrodę, także przyjemna gimnastyka dla naszych szarych komórek i z całą pewnością taki trening zaprocentuje także w innych sytuacjach życiowych, które będą od nas wymagały sprytu i pomysłowości.

  1. Konkursy fotograficzne

Konkursy fotograficzne to kolejna kategoria konkursów, której rozwojowi sprzyjają wakacje. Czas ten zwykle przeznaczamy na podróże i odkrywanie ciekawych miejsc. Zwykle w podróże te zabieramy ze sobą aparat fotograficzny i pstrykamy dziesiątki fotek. Jeżeli uda nam się uchwycić szczególnie udane obrazy to dobrym pomysłem jest zgłoszenie ich do konkursu fotograficznego.

Tego typu akcje promocyjne dzielą się zwykle na te przeznaczone dla dorosłych oraz dla dzieci. Innym popularnym kryterium podziału jest też to, biorące pod uwagę doświadczenie i umiejętności autorów. Dzięki temu konkursy fotograficzne nie mieszają ze sobą prac profesjonalistów z pracami amatorów. Wyrównuje to szanse uczestników, a jednocześnie daje lepszy ogląd na oczekiwania organizatorów co do poziomu technicznego nadsyłanych fotografii.

Warto przy tym wspomnieć, że poziom techniczny zwykle jest ważny, ale nie najważniejszy przy wyborze zwycięzców. Aby wygrać konkurs fotograficzny należy wykazać się umiejętnością uchwycenia zadanej tematyki, w niebanalnym ujęciu. Istotne jest także, aby zdjęcie rzeczywiście oddawało to co jest tematem przewodnim akcji, a nie było tylko ładne samo w sobie.

Niektóre konkursy fotograficzne stawiają niemal wyłącznie na dobrą zabawę i pomysłowość i nie ma problemu, żeby zgłaszać do nich zdjęcia zrobione choćby średniej klasy smartfonem. Dotyczy to w szczególności akcji organizowanych na kanałach social media.

Zaproponowane powyżej kategorie konkursów są tylko dwoma przykładami, które szczególnie dobrze wpasowują się w letnia porę roku, którą obecnie mamy. Rodzajów konkursów jest oczywiście więcej i warto szukać takich, które najlepiej trafia w nasz gust i umiejętności. A wtedy po kilku próbach być może w końcu przyjdzie do nas e-mail z bardzo miłych tytułem rozpoczynającym się od słowa „Gratulujemy”.

(tekst sponsorowany)


Napisz komentarz

Komentarze

mgid.com, 649292, DIRECT, d4c29acad76ce94f
lijit.com, 349013, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
lijit.com, 349013-eb, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
openx.com, 538959099, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
appnexus.com, 1019, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
improvedigital.com, 1944, RESELLER
pubmatic.com, 161673, RESELLER, 5d62403b186f2ace
admanmedia.com, 925, RESELLER
smartadserver.com, 3713, RESELLER
openx.com, 540866936, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
adform.com, 2671, RESELLER
yahoo.com, 59674, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
smaato.com, 1100042823, RESELLER, 07bcf65f187117b4
yahoo.com, 58935, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
triplelift.com, 11656, RESELLER, 6c33edb13117fd86
pubmatic.com, 158481, RESELLER, 5d62403b186f2ace
smartadserver.com, 3713, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 15349, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
zeta.com, 757, RESELLER
rubiconproject.com, 9655, RESELLER, 0bfd66d529a55807
Xapads.com, 145030, RESELLER
google.com, pub-3990748024667386, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Pubmatic.com, 162882, RESELLER, 5d62403b186f2ace
video.unrulymedia.com, 524101463, RESELLER, 29bc7d05d309e1bc
lijit.com, 224984, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
Pubmatic.com, 163319, RESELLER, 5d62403b186f2ace
adyoulike.com, c1cb20fa2bbc39a8f2ec564ac0c157f7, DIRECT
adyoulike.com, a15d06368952401cd3310203631cb18b, RESELLER
rubiconproject.com, 20736, RESELLER, 0bfd66d529a55807
pubmatic.com, 160925, RESELLER, 5d62403b186f2ace
onetag.com, 7a07370227fc000, RESELLER
lijit.com, 408376, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b
spotim.market, sp_AYL2022, RESELLER, 077e5f709d15bdbb
smartadserver.com, 4144, RESELLER
nativo.com, 5848, RESELLER, 59521ca7cc5e9fee
smartadserver.com, 4577, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 13099, RESELLER
pubmatic.com, 161593, RESELLER, 5d62403b186f2ace
rubiconproject.com, 11006, RESELLER, 0bfd66d529a55807
onetag.com, 7cd9d7c7c13ff36, DIRECT
ssp.e-volution.ai, AJxF6R4a9M6CaTvK, RESELLER
rubiconproject.com, 16824, RESELLER, 0bfd66d529a55807
adform.com, 2664, RESELLER, 9f5210a2f0999e32
appnexus.com, 11879, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
appnexus.com, 15825, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
smartadserver.com, 1247, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
smaato.com, 1100056735, DIRECT, 07bcf65f187117b4
smaato.com, 1100004890, DIRECT, 07bcf65f187117b4
rubiconproject.com, 24600, RESELLER, 0bfd66d529a55807
sharethrough.com, iBAzay96, RESELLER, d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com, 156177, RESELLER, 5d62403b186f2ace
pubmatic.com, 161674, RESELLER, 5d62403b186f2ace
insticator.com,15188195-e4cc-40b1-98f1-d6390cc63cbb,RESELLER,b3511ffcafb23a32
rubiconproject.com,17062,RESELLER,0bfd66d529a55807
video.unrulymedia.com,136898039,RESELLER
sharethrough.com,Q9IzHdvp,DIRECT,d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com,95054,DIRECT,5d62403b186f2ace
lijit.com,257618,RESELLER,fafdf38b16bf6b2b

sonobi.com, 4dd284a06a, RESELLER, d1a215d9eb5aee9e
appnexus.com, 15825, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
Media.net, 8CUTQ396X, DIRECT
video.unrulymedia.com, 926913262, RESELLER

 

<div data-type="_mgwidget" data-widget-id="1768557">

</div>

<script>(function(w,q){w[q]=w[q]||[];w[q].push(["_mgc.load"])})(window,"_mgq");

</script>

ZASTRZEŻENIE PODMIOTU UPRAWNIONEGO DOTYCZĄCE EKSPLORACJI TEKSTU I DANYCH

Dokonywanie zwielokrotnień w celu eksploracji tekstu i danych, w tym systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji ze strony internetowej tuolawa.pl i publikacji przy użyciu oprogramowania lub innego zautomatyzowanego systemu („screen scraping”/„web scraping”) lub w inny sposób, w szczególności do szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez wyraźnej zgody wydawcy - RYZA Sp. z o.o. jest niedozwolone. 

Zastrzeżenie to nie ma zastosowania do sytuacji, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe. Szczegółowe informacje na temat zastrzeżenia dostępne są TUTAJ

KOMENTARZE
Reklama
NAPISZ DO NAS!

Jeśli masz interesujący temat, który możemy poruszyć lub byłeś(aś) świadkiem ważnego zdarzenia - napisz do nas. Podaj w treści swój adres e-mail lub numer telefonu. Jeżeli formularz Ci nie wystarcza - skontaktuj się z nami.

Reklama
Reklama