Temat budzi kontrowersje od dawna. Klienci Intermarche i Bricomarche twierdzą, że urządzenia często mają awarię, co powoduje, że nie można pobrać biletu, uprawniającego do bezpłatnego parkowania. Automaty zamontowano jesienią 2021 roku i - jak powiedział nam Powiatowy Rzecznik Praw Konsumenta - już wtedy zgłaszali się mieszkańcy, którzy czuli się poszkodowani. Tydzień temu przedstawiciel Intermarche wyjaśniał, że nie ma fizycznej możliwości, aby parkingowy wystawił wezwanie do zapłaty, kiedy parkometr nie działa. A jak już usunie usterkę, powinien odczekać 90 minut, czyli jeden cykl bezpłatnego parkowania, zanim zacznie prowadzić kolejną kontrolę. Market twierdzi, że pracownik firmy obsługującej parking bardzo dobrze wykonuje swoje zadanie, działa zgodnie z regulaminem i jest jedynym (poprzedni się szybko zwolnili), który znosi groźby i obelgi rzucane przez niezadowolonych klientów.
Cały tekst przeczytasz w najnowszym wydaniu Gazety Powiatowej nr 24/2022. Wersja elektroniczna dostępna TUTAJ
Napisz komentarz
Komentarze