Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
niedziela, 1 czerwca 2025 12:26
Reklama Hipol
Reklama Uniwersytet Wrocławski
Reklama https://www.mario-web.pl/?fbclid=IwY2xjawKmdmpleHRuA2FlbQIxMABicmlkETFoU1Vyd1F2VmVBTEJTZXZIAR4R7OQoIiStikie9PkVq_jed6ugpLqCXRABOmzOXsgh5-xjWxRaek2puL_0KA_aem_vRRkult5-xnxh4novgQbiw

Materiały marketingowe – wzmocnij wizerunek swojej firmy

Podziel się
Oceń

Na trwały i solidny wizerunek marki składa się wiele drobiazgów. Logo czy pieczątka to dopiero pierwsze kroki w jego budowaniu. Ważne jest, by dobrze się prezentować zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz firmy – oraz by materiały wizualne kojarzyły się z nią jednoznacznie.

Jak Cię widzą,

…tak Cię piszą. To powiedzenie powinno być szczególnie ważne dla każdej firmy. Niektórzy powiedzą, że przecież są profesjonalistami i liczy się, że wykonują swoje zadania z najwyższą starannością. Jednak zanim klient wybierze wykonawcę, najpierw musi zechcieć zostać na jego stronie i wczytać się w oferowane usługi – lub przekonany schludnym opakowaniem, sięgnąć po jakościowy produkt. Dzięki przykładowo badaniom zwanym user experience dowiadujemy się, czego oczekują klienci. Nie chodzi o to, by spytać użytkownika wprost, czego chce, bo taka metoda życzeniowa nie odpowie nam w rzeczywistości na pytanie, czego użytkownik potrzebuje. Dowiemy się między innymi czy interfejs strony jest dla niego przyjazny? Czy ulotkę, którą otrzymał wyrzucili bez spoglądania na nią? Czy niedbale zaprojektowana wizytówka sprawiła, że stracił zaufanie do potencjalnego partnera? A może krzykliwe kolory opakowania produktu lub wystroju wnętrza sprawiły, że opuścił sklep? Dlatego też warto zwrócić się do zewnętrznych wykonawców, którzy świetnie znają się na swojej pracy i od wielu lat sprawdzają oraz na różne sposoby poznają preferencje użytkowników wielu, także odmiennych od siebie, sektorów rynku. Studio brandingowe przygotuje materiały marketingowe dopasowane do profilu firmy, odzwierciedlające jej charakter oraz budujące pozytywny wizerunek marki. Nic nie zastąpi wiedzy zbieranej przez specjalistów, którzy wiedzą, jak działać najskuteczniej.

Zewnętrzny wizerunek

Spójne materiały marketingowe pozwolą Ci na zbudowanie rozpoznawalnej marki. Czasem wystarczy odpowiednie dobranie kolorystyki oraz prostego symbolu. Przykładowo połączenie barwy żółtej i czerwonej z biedronką na czele kojarzy się z jednym z większych dyskontów spożywczych w Polsce, a zielona żaba – z osiedlowymi sklepami. Wizerunek musi być także zgodny z profilem i charakterem firmy. Gdyby zabawki dla małych dzieci reklamowane były przez ogarniturowanych na czarno panów w meloniku na głowie, istnieje mała szansa, żeby przekonać najmłodszych do ich posiadania – lub gdyby poważny dom pogrzebowy korzystał z krzykliwej, różowej papeterii w swoich materiałach skierowanych do klienta. Oczywiście, niektóre branże mogą sobie pozwolić na linię budowania wizerunku poprzez kontrowersję. Na szczęście dogłębna analiza rynkowa może uchronić nas przed błędami źle dostosowanych rozwiązań.

Ład wewnętrzny

Spersonalizowana firmowa papeteria to nie tylko estetyczna fanaberia, lecz realna pomoc w uporządkowaniu działania biura. Jedno spojrzenie na dokumenty pozwoli bez ich dogłębnej analizy na skierowanie dokumentacji do odpowiednich działów – lub segregatorów. Przygotowywanie umów na firmowym papierze to również oznaka profesjonalizmu. Ujednolicony mailing, prezentacje czy raporty pozwolą zachować marce spójność – pewne wizualne wzory będą się z nią kojarzyć jednoznacznie, wpłynie to także pozytywnie na odczucia pracowników względem swojego miejsca pracy. Identyfikacja wizualna firmy nie kończy się bowiem tylko na relacjach z partnerami czy klientami. Z drugiej strony – niewątpliwie zaczyna się od dobrze zaprojektowanych materiałów wizualnych, także tych, które mogą wzbogacić wystrój wnętrza i pobudzić kreatywność pracowników. Nie oszczędzaj na drobnych szczegółach. To najczęściej one decydują o wybraniu naszej firmy spośród morza innych. Żyjemy w czasach kultury wizualnej, a więc wzrok jest pierwszym narządem, który musimy przekupić, by zachęcić klienta do korzystania z naszych usług czy produktów. Uporządkowany, schludny wizerunek budowany konsekwentnie daje innym sygnał, że oto mają do czynienia z poważnym i solidnym graczem.
(tekst sponsorowany)
 

Napisz komentarz

Komentarze

mgid.com, 649292, DIRECT, d4c29acad76ce94f
lijit.com, 349013, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
lijit.com, 349013-eb, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
openx.com, 538959099, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
appnexus.com, 1019, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
improvedigital.com, 1944, RESELLER
pubmatic.com, 161673, RESELLER, 5d62403b186f2ace
admanmedia.com, 925, RESELLER
smartadserver.com, 3713, RESELLER
openx.com, 540866936, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
adform.com, 2671, RESELLER
yahoo.com, 59674, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
smaato.com, 1100042823, RESELLER, 07bcf65f187117b4
yahoo.com, 58935, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
triplelift.com, 11656, RESELLER, 6c33edb13117fd86
pubmatic.com, 158481, RESELLER, 5d62403b186f2ace
smartadserver.com, 3713, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 15349, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
zeta.com, 757, RESELLER
rubiconproject.com, 9655, RESELLER, 0bfd66d529a55807
Xapads.com, 145030, RESELLER
google.com, pub-3990748024667386, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Pubmatic.com, 162882, RESELLER, 5d62403b186f2ace
video.unrulymedia.com, 524101463, RESELLER, 29bc7d05d309e1bc
lijit.com, 224984, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
Pubmatic.com, 163319, RESELLER, 5d62403b186f2ace
adyoulike.com, c1cb20fa2bbc39a8f2ec564ac0c157f7, DIRECT
adyoulike.com, a15d06368952401cd3310203631cb18b, RESELLER
rubiconproject.com, 20736, RESELLER, 0bfd66d529a55807
pubmatic.com, 160925, RESELLER, 5d62403b186f2ace
onetag.com, 7a07370227fc000, RESELLER
lijit.com, 408376, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b
spotim.market, sp_AYL2022, RESELLER, 077e5f709d15bdbb
smartadserver.com, 4144, RESELLER
nativo.com, 5848, RESELLER, 59521ca7cc5e9fee
smartadserver.com, 4577, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 13099, RESELLER
pubmatic.com, 161593, RESELLER, 5d62403b186f2ace
rubiconproject.com, 11006, RESELLER, 0bfd66d529a55807
onetag.com, 7cd9d7c7c13ff36, DIRECT
ssp.e-volution.ai, AJxF6R4a9M6CaTvK, RESELLER
rubiconproject.com, 16824, RESELLER, 0bfd66d529a55807
adform.com, 2664, RESELLER, 9f5210a2f0999e32
appnexus.com, 11879, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
appnexus.com, 15825, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
smartadserver.com, 1247, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
smaato.com, 1100056735, DIRECT, 07bcf65f187117b4
smaato.com, 1100004890, DIRECT, 07bcf65f187117b4
rubiconproject.com, 24600, RESELLER, 0bfd66d529a55807
sharethrough.com, iBAzay96, RESELLER, d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com, 156177, RESELLER, 5d62403b186f2ace
pubmatic.com, 161674, RESELLER, 5d62403b186f2ace
insticator.com,15188195-e4cc-40b1-98f1-d6390cc63cbb,RESELLER,b3511ffcafb23a32
rubiconproject.com,17062,RESELLER,0bfd66d529a55807
video.unrulymedia.com,136898039,RESELLER
sharethrough.com,Q9IzHdvp,DIRECT,d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com,95054,DIRECT,5d62403b186f2ace
lijit.com,257618,RESELLER,fafdf38b16bf6b2b

sonobi.com, 4dd284a06a, RESELLER, d1a215d9eb5aee9e
appnexus.com, 15825, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
Media.net, 8CUTQ396X, DIRECT
video.unrulymedia.com, 926913262, RESELLER

 

<div data-type="_mgwidget" data-widget-id="1768557">

</div>

<script>(function(w,q){w[q]=w[q]||[];w[q].push(["_mgc.load"])})(window,"_mgq");

</script>

ZASTRZEŻENIE PODMIOTU UPRAWNIONEGO DOTYCZĄCE EKSPLORACJI TEKSTU I DANYCH

Dokonywanie zwielokrotnień w celu eksploracji tekstu i danych, w tym systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji ze strony internetowej tuolawa.pl i publikacji przy użyciu oprogramowania lub innego zautomatyzowanego systemu („screen scraping”/„web scraping”) lub w inny sposób, w szczególności do szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez wyraźnej zgody wydawcy - RYZA Sp. z o.o. jest niedozwolone. 

Zastrzeżenie to nie ma zastosowania do sytuacji, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe. Szczegółowe informacje na temat zastrzeżenia dostępne są TUTAJ

KOMENTARZE
Autor komentarza: Bardzo wysoka Gośka z OławyTreść komentarza: Dobrze,że było ciepłoData dodania komentarza: 1.06.2025, 10:19Źródło komentarza: Oławski Dzień Dziecka 2 (GALERIA)Autor komentarza: NataTreść komentarza: Śliczna dziewczynka o pięknym imieniu...Data dodania komentarza: 1.06.2025, 10:08Źródło komentarza: Witamy wśród nas AuroręAutor komentarza: Tato PawełTreść komentarza: Serdecznie dziękuję za wpis i przedruk wierszyka!Data dodania komentarza: 1.06.2025, 09:07Źródło komentarza: Witamy wśród nas AuroręAutor komentarza: ŁukaszTreść komentarza: Gdzie chodnik wzdłóż Serdecznej i Miłej. Drogą chodzą dzieci do przedszkola i mnostwo ludzi do Biedry, mrowki i MyBoxa. Po zmroku totalna ciemnica. Czy musi dojść do tragedii?!Data dodania komentarza: 1.06.2025, 07:50Źródło komentarza: Budują ścieżkę rowerowąAutor komentarza: wwwTreść komentarza: tylko że zapomnieli napisać że robią tą drogę rowerową ale zabraknie im na obwodnicę i dla tego jej nie będzie , kogo my mamy w tym urzędzie że miasto 40 tys ludzi ma budowaną obwodnicę tylko przed wyborami ? KO czy PO jak kto woli , ktoś coś robi z tą obwodnica ? wiem że nic nie robicie bo wy się martwicie o tabletkę dzień po albo o żonkila żydowskiego który nosi wasz szef partii , padaka straszna w tym urzędzie miasta wszystkie wasze inwestycje na drodze 94 jeszcze bardziej zwolniły ruch myślę tutaj o światłach pod Urzędem skarbowym , później wasz "wielki sukces" rondo korki są okrutne ze strony Opola przeważnie większe , no i przebudowa świateł na strzelonej nie wiem po co te nowe świeca tak samo jak stare ?Data dodania komentarza: 1.06.2025, 07:40Źródło komentarza: Budują ścieżkę rowerowąAutor komentarza: Gocha ze ZwierzyńcaTreść komentarza: Ścieżki budujecie , a chodnika na Zwierzyńcu dalej nie widać ....Data dodania komentarza: 31.05.2025, 22:36Źródło komentarza: Budują ścieżkę rowerową
Reklama
NAPISZ DO NAS!

Jeśli masz interesujący temat, który możemy poruszyć lub byłeś(aś) świadkiem ważnego zdarzenia - napisz do nas. Podaj w treści swój adres e-mail lub numer telefonu. Jeżeli formularz Ci nie wystarcza - skontaktuj się z nami.

Reklama
Reklama