Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
sobota, 31 maja 2025 16:56
Reklama Hipol
Reklama Uniwersytet Wrocławski
Reklama https://www.mario-web.pl/?fbclid=IwY2xjawKmdmpleHRuA2FlbQIxMABicmlkETFoU1Vyd1F2VmVBTEJTZXZIAR4R7OQoIiStikie9PkVq_jed6ugpLqCXRABOmzOXsgh5-xjWxRaek2puL_0KA_aem_vRRkult5-xnxh4novgQbiw

Ruszyła akcja "Masz jaja? Idź się zbadaj!"

Spółka “Nowy Szpital Wojewódzki” wystartowała z kampanią profilaktyczną pod hasłem „Masz jaja? Idź się zbadaj”. Inicjatywa skierowana jest do mężczyzn w różnym wieku i ma na celu zwiększenie świadomości na temat raka prostaty i jądra.
Podziel się
Oceń

Spółka “Nowy Szpital Wojewódzki” podejmuje inicjatywę, która ma na celu promocję badań profilaktycznych w kierunku męskich nowotwór. Akcja, nosząca hasło "Masz jaja? Idź się zbadaj!", ma wzmocnić przekaz na temat zdrowego stylu życia.

Reklama

- Chcemy, aby kampania była nie tylko akcją edukacyjną, ale również pretekstem do rozmów na temat zdrowego stylu życia bez względu na wiek czy status materialny. Pamiętajmy, że każdy z nas ma tylko jedno zdrowie i jedno życie – mówi Łukasz Dudkowski, prezes zarządu spółki “Nowy Szpital Wojewódzki”.

W ramach kampanii powstał spot, w którym mężczyźni reprezentujący różne środowiska i zawody zachęcają innych do badań. W filmie wykorzystano motyw jajka. Wystąpili w nim m.in Maciej Janowski, wrocławski żużlowiec, 

Maciej Zieliński, legenda koszykarskiego Śląska Wrocław
 Jacek Magiera, trener klubu piłkarskiego WKS Śląsk Wrocław
Maciej Janowski, wrocławski żużlowiec

- Nasza kampania to ważny krok w stronę budowania świadomości zdrowotnej wśród mężczyzn. Jesteśmy przekonani, że dzięki wspólnemu wysiłkowi lokalnej społeczności i zaangażowaniu m.in. znakomitych przedstawicieli świata sportu uda nam się dotrzeć do mieszkańców Dolnego Śląska z ważnym przesłaniem troski o swoje zdrowie - dodaje Łukasz Dudkowski, prezes zarządu spółki Nowy Szpital Wojewódzki.

Męskie soboty” dla zdrowia

W ramach kampanii szpital im. Marciniaka zachęca do wzięcia udziału w bezpłatnych badaniach diagnostycznych w kierunku nowotworów prostaty i jądra. W sobotę 25 listopada w godz. 8:00-12:00 organizatorzy zapraszają na badania USG i PSA w Poradni Urologicznej na parterze szpitala. Na bezpłatne badania obowiązują zapisy pod nr tel.71 306 42 73 w godz. 7:30-14:00 od poniedziałku 20.11 do piątku 24.11. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Katarzyna Kapuścińska, dyrektorka szpitala im. Marciniaka podkreśla: zdrowie dolnoślązaków to także nasza odpowiedzialność. Wierzę, że włączenie się w nasze wspólne działania przyczyni się do zmiany myślenia o profilaktyce wśród mężczyzn.

- Listopad to dla nas urologów to akcja movember zapoczątkowana w Australii, jej symbolem są wąsy. W ten sposób chciano zwrócić uwagę mężczyzn i całego społeczeństwa na problem raka jądra u mężczyzn. Aktualnie została rozprzestrzeniona na profilaktykę chorób nowotworowych prostaty. Jest to kampania, która ma na celu wczesne wykrycie choroby nowotworowej narządów płciowych u mężczyzn, co pozwoli na prawidłowe leczenie. Wczesne wykrycie daje 100% wyleczenie - dodaje dr n. med. Zenony Jabłońskiej, lekarz kierujący Oddziałem Urologii i Onkologii Urologicznej.

Sportowcy za profilaktyką

Do inicjatywy poza wymienionymi sportowcami, dołączył także Adrian Mihułka, zawodnik Gwardii Wrocław. Mamy nadzieję, że ich zaangażowanie pomoże zwrócić uwagę na problem regularnych badań wśród mężczyzn - bo, jak wiadomo - panowie sami do badań się nie garną.

- Panowie, razem możemy obalać stereotypy. Badanie się w kierunku raka prostaty i jąder to nasza gra o zdrowie. Dlatego, masz jaja, chłopie? To idź się zbadaj – zachęca Maciej Zieliński, legenda koszykarskiego Śląska Wrocław.

Świadomość to fundament

Zachorowalność na raka gruczołu krokowego w krajach wysokorozwiniętych, w tym w Polsce, systematycznie wzrasta. Z ostatnich danych wynika, że co roku umiera z jego powodu ok. 5 tys. mężczyzn. Szacuje się, że co 3 mężczyzna w wieku od 50 do 80 lat oraz 80% mężczyzn po 80 roku życia zachoruje na raka prostaty. Ryzyko zachorowania wzrasta wraz z wiekiem i dotyczy mężczyzn po 45. roku życia.

Kampania potrwa do 30 listopada. Więcej informacji na temat kampanii można znaleźć na profilu facebookowym „Masz jaja? Idź się zbadaj”.


Napisz komentarz

Komentarze

mgid.com, 649292, DIRECT, d4c29acad76ce94f
lijit.com, 349013, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
lijit.com, 349013-eb, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
openx.com, 538959099, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
appnexus.com, 1019, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
improvedigital.com, 1944, RESELLER
pubmatic.com, 161673, RESELLER, 5d62403b186f2ace
admanmedia.com, 925, RESELLER
smartadserver.com, 3713, RESELLER
openx.com, 540866936, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
adform.com, 2671, RESELLER
yahoo.com, 59674, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
smaato.com, 1100042823, RESELLER, 07bcf65f187117b4
yahoo.com, 58935, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
triplelift.com, 11656, RESELLER, 6c33edb13117fd86
pubmatic.com, 158481, RESELLER, 5d62403b186f2ace
smartadserver.com, 3713, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 15349, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
zeta.com, 757, RESELLER
rubiconproject.com, 9655, RESELLER, 0bfd66d529a55807
Xapads.com, 145030, RESELLER
google.com, pub-3990748024667386, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Pubmatic.com, 162882, RESELLER, 5d62403b186f2ace
video.unrulymedia.com, 524101463, RESELLER, 29bc7d05d309e1bc
lijit.com, 224984, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
Pubmatic.com, 163319, RESELLER, 5d62403b186f2ace
adyoulike.com, c1cb20fa2bbc39a8f2ec564ac0c157f7, DIRECT
adyoulike.com, a15d06368952401cd3310203631cb18b, RESELLER
rubiconproject.com, 20736, RESELLER, 0bfd66d529a55807
pubmatic.com, 160925, RESELLER, 5d62403b186f2ace
onetag.com, 7a07370227fc000, RESELLER
lijit.com, 408376, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b
spotim.market, sp_AYL2022, RESELLER, 077e5f709d15bdbb
smartadserver.com, 4144, RESELLER
nativo.com, 5848, RESELLER, 59521ca7cc5e9fee
smartadserver.com, 4577, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 13099, RESELLER
pubmatic.com, 161593, RESELLER, 5d62403b186f2ace
rubiconproject.com, 11006, RESELLER, 0bfd66d529a55807
onetag.com, 7cd9d7c7c13ff36, DIRECT
ssp.e-volution.ai, AJxF6R4a9M6CaTvK, RESELLER
rubiconproject.com, 16824, RESELLER, 0bfd66d529a55807
adform.com, 2664, RESELLER, 9f5210a2f0999e32
appnexus.com, 11879, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
appnexus.com, 15825, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
smartadserver.com, 1247, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
smaato.com, 1100056735, DIRECT, 07bcf65f187117b4
smaato.com, 1100004890, DIRECT, 07bcf65f187117b4
rubiconproject.com, 24600, RESELLER, 0bfd66d529a55807
sharethrough.com, iBAzay96, RESELLER, d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com, 156177, RESELLER, 5d62403b186f2ace
pubmatic.com, 161674, RESELLER, 5d62403b186f2ace
insticator.com,15188195-e4cc-40b1-98f1-d6390cc63cbb,RESELLER,b3511ffcafb23a32
rubiconproject.com,17062,RESELLER,0bfd66d529a55807
video.unrulymedia.com,136898039,RESELLER
sharethrough.com,Q9IzHdvp,DIRECT,d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com,95054,DIRECT,5d62403b186f2ace
lijit.com,257618,RESELLER,fafdf38b16bf6b2b

sonobi.com, 4dd284a06a, RESELLER, d1a215d9eb5aee9e
appnexus.com, 15825, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
Media.net, 8CUTQ396X, DIRECT
video.unrulymedia.com, 926913262, RESELLER

 

<div data-type="_mgwidget" data-widget-id="1768557">

</div>

<script>(function(w,q){w[q]=w[q]||[];w[q].push(["_mgc.load"])})(window,"_mgq");

</script>

ZASTRZEŻENIE PODMIOTU UPRAWNIONEGO DOTYCZĄCE EKSPLORACJI TEKSTU I DANYCH

Dokonywanie zwielokrotnień w celu eksploracji tekstu i danych, w tym systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji ze strony internetowej tuolawa.pl i publikacji przy użyciu oprogramowania lub innego zautomatyzowanego systemu („screen scraping”/„web scraping”) lub w inny sposób, w szczególności do szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez wyraźnej zgody wydawcy - RYZA Sp. z o.o. jest niedozwolone. 

Zastrzeżenie to nie ma zastosowania do sytuacji, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe. Szczegółowe informacje na temat zastrzeżenia dostępne są TUTAJ

Reklama
NAPISZ DO NAS!

Jeśli masz interesujący temat, który możemy poruszyć lub byłeś(aś) świadkiem ważnego zdarzenia - napisz do nas. Podaj w treści swój adres e-mail lub numer telefonu. Jeżeli formularz Ci nie wystarcza - skontaktuj się z nami.

Reklama
Reklama