Osoba sprzedająca bilety została zastąpiona przez automat. Bardzo ubolewam nad tą zmianą przede wszystkim ze względu na osoby starsze, które wielokrotnie kupowały bilety w szczególności na pociągi dalekobieżne (czego sama byłam świadkiem). Osoby pracujące w okienku służyły również pomocą w wybraniu odpowiedniego pociągu, teraz niestety pozostało tylko dzwonić na infolinię. Moim zdaniem bardzo niefortunna wymiana. Czy nie można było pozostawić funkcjonujące okienko oraz postawić automat? Pozdrawiam serdecznie
Reklama
Pani Julka: - To się nadaje do "rubryki minus"
Dzień dobry, bardzo ubolewam nad sprawą zamknięcia kasy na dworcu kolejowym w Oławie. To wydarzenie szczególnie nadaje się do „rubryki na minus”. Oficjalnie zamknięto okienko kasowe, o czym informuje karta.
- 20.03.2024 12:55
Reklama
Reklama
Reklama







Napisz komentarz
Komentarze