Podczas jazd testowych na linii nr 1 przejazdy są bezpłatne.
- Życzymy przyjemnych podróży i czekamy na Państwa opinie w komentarzach - informuje PKS Oława.
Testowany autobus jest niskopodłogowy na całej długości (bez stopni poprzecznych). Charakteryzuje się większą liczbą miejsc siedzących, w wersji szkolnej zabiera na pokład 72 osób, w tym 37 na miejscach siedzących i spełnia surowe wymogi dla autobusu szkolnego w rozumieniu art. 2 pkt 41 a Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym. Opcjonalnie wyposażony w baterie o pojemności umożliwiające przebieg nawet do ponad 400 km na jednym ładowaniu.
Jako ciekawostkę można podać, że nie ma lusterek wstecznych - obraz z tyłu pojawia się na ekranie z kamer.
- Bardzo fajnie się prowadzi - ocenia kierowca PKS Zbigniew Rawski. - Na pewno lepszy niż poprzednio testowany elektryczny autobus.
Ważne, że gdy za jakiś czas chcielibyśmy wejść w tankowanie wodoru, w tym modelu jest to możliwe - firma, która go wyprodukuje, sama go przestroi tak, że będzie jeździł i na prądzie, i na wodorze.









Napisz komentarz
Komentarze