Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
sobota, 13 grudnia 2025 19:59
Reklama BMM

Oświadczenia Roberta Jaśnikowskiego w sprawie zarządzania cmentarzami

Otrzymaliśmy oświadczenie Roberta Jaśnikowskiego, prezesa Zarządu firmy Dolnośląski Zakład Pogrzebowy Firma Jaśnikowski sp. z o.o.
Oświadczenia Roberta Jaśnikowskiego w sprawie zarządzania cmentarzami
Robert Jaśnikowski

Autor: JK

Podziel się
Oceń

Oto jego treść: 

- Decyzja dotycząca przystąpienia do postępowania ofertowego otwartego przez Urząd Miasta Oława podyktowana była dwoma głównymi czynnikami: pierwszym z nich jest kontynuowanie rodzinnej tradycji oraz pielęgnowanie schedy otrzymanej od mojego ojca i mentora – Stanisława Jaśnikowskiego. Drugim czynnikiem motywacyjnym, który skłonił nas do kontynuowania sprawowania zarządu nad oławskimi cmentarzami była chęć zapewnienia poszanowania osób zmarłych oraz osób im najbliższych. Posiadając wielopokoleniowe doświadczenie w organizowaniu ceremonii pogrzebowych, wspieramy osoby przeżywające najcięższe chwile w życiu poprzez przeprowadzenie ich przez gąszcz formalności niezbędnych do dokonania zgodnego z prawem pochówku. Ciążąca na nas odpowiedzialność nie tyle jako na firmie pogrzebowej, ale jako na zarządcy oławskich cmentarzy kreuje w nas potrzebę ułatwienia rodzinom zmarłych dopełnienia wszelkich formalności, a tym samym ułatwienia przejścia im przez te niezwykle trudne chwile. Mając właśnie tę niezwykłe wielką odpowiedzialność na względzie, mamy świadomość tego, że to zadanie publiczne, jakim jest zarządzanie miejskimi cmentarzami, może realizować wyłącznie przedsiębiorstwo z tradycją oraz doświadczeniem w zarządzaniu oławskimi cmentarzami. Zadanie to wbrew pozorom nie kończy się bowiem i nie ogranicza wyłącznie do sprawowania zarządu nad cmentarzami. Poza publicznym charakterem tego zadania, prezentuje ono bowiem również walor społeczny, który to choć nie wybrzmiewa wprost z treści obowiązków zarządcy określonych każdorazowo w umowie, to spoczywa na zarządcy cmentarza. Nasze przedsiębiorstwo od kilku dekad realizuje tenże społeczny cel zarządu, który to choć nie leży w naszych obowiązkach to jest spełniany właśnie przez poszanowanie dla osób zmarłych oraz godności ich ostatecznej ceremonii. Ta właśnie motywacja widoczna we wszelkich naszych działaniach pomaga nam realizować ten niezwykle ważny, choć niepisany cel zarządcy.
W tym miejscu pragnę serdecznie podziękować za dotychczasową współpracę wszystkim pracownikom Urzędu Miejskiego w Oławie zaangażowanych w pracę dotyczącą zarządzania oławskimi cmentarzami. Osoby te od wielu lat wykonują ogromną pracę, która choć gołym okiem jest niedostrzegalna, to po części również pozwala nam na realizowanie tego przyświecającego nam celu. Pragnę również złożyć najszczersze podziękowania dla Burmistrza Miasta Oława – Tomasza Frischmanna, bez którego motywacji oraz podzielanej chęci wspólnego realizowania tego celu społecznego, sprawowanie przez nas zarządu nad oławskimi cmentarzami z dotychczasowym zaangażowaniem byłoby niemożliwe. Pragnę również podziękować mojemu tacie, mentorowi – Stanisławowi Jaśnikowskiemu, bez którego pracy oraz poświęcenia zarząd nad oławskimi cmentarzami nie byłby taki jak jest obecnie. To właśnie Stanisław Jaśnikowski wspólnie z ówczesnymi włodarzami miasta Oława wyznaczył ten cel jakim było niesienie wsparcia osobom, których najbliżsi odeszli. Jeszcze raz dziękuje wszystkim i mam nadzieje, że wspólnie będziemy realizować wyznaczony cel przez następne lata.

Prezes Zarządu  Robert Jaśnikowski 


Napisz komentarz

Komentarze

Mirek 11.01.2025 01:50
"Tradycja" sięgająca jeszcze poprzedniego ustroju ;)

Mieszkaniec 10.01.2025 14:08
Jasnikowski to zwykły chłop,nic już mnie nie dziwi w jego zachowaniu ,ale że burmistrz tak się zachowuje to już inna sprawa!!!?

Mieszkaniec Oławy 10.01.2025 08:02
Pięknie mu ktoś napisał oświadczenie. Wszystko dla ludzi, nie dla zysku? Nie kolejnego Maybacha czy BMW? Czy utrzymania znanych w mieście synków? Oczywiście działalność gospodarczą prowadzi się dla zysku. Mydlenie ludziom oczu, że robi się to z innego powodu jest żałosne. I to włażenie w dupe burmistrzowi jest niesmaczne.

Heheszek 10.01.2025 09:19
Mieszkaniec Oławy 10.01.2025 08:02
Pięknie mu ktoś napisał oświadczenie. Wszystko dla ludzi, nie dla zysku? Nie kolejnego Maybacha czy BMW? Czy utrzymania znanych w mieście synków? Oczywiście działalność gospodarczą prowadzi się dla zysku. Mydlenie ludziom oczu, że robi się to z innego powodu jest żałosne. I to włażenie w dupe burmistrzowi jest niesmaczne.
Ciekawe czy pracownicy godnie zarabiają czy na minimalnej?

Mieszkaniec Oławy 10.01.2025 10:01
Tego nie wiem. Moge mieć tylko nadzieję, że zarabiają porządnie, skoro właściciel Maybachem jeździ. Praca na pewno bardzo ciężka i obciążająca psychicznie

cześ 10.01.2025 11:23
Zarabia to właściciel, reszta to jakąś biedę dostaje co by z głodu nie umarli! A roboty dużo i jeszcze w soboty się bez pogrzebu nie obejdzie. Panie, daj pan spokój...

Obcy 10.01.2025 12:04
A i tak się płaszczyć przed burmistrzem trzeba hahah

Heheszek 10.01.2025 11:28
Heheszek 10.01.2025 09:19
Ciekawe czy pracownicy godnie zarabiają czy na minimalnej?
Brawo za wykorzystywanie czyiś nicków, tylko nie wiem jak masz w tym cel.

Heheszek 10.01.2025 12:03
Naucz się pisać po polsku. Użytkownik wyżej zadał słuszne pytanie: pracowników dobrze opłaca, bo wykonują kawał dobrej roboty począwszy od grabarzy, po panie w biurze, czy rzuca ochłapy a sam wielki pan? Sam załatwiałem w tej firmie pogrzeb i o pracownikach mam bardzo dobre zdanie.

Heheszek 10.01.2025 12:22
Heheszek 10.01.2025 12:03
Naucz się pisać po polsku. Użytkownik wyżej zadał słuszne pytanie: pracowników dobrze opłaca, bo wykonują kawał dobrej roboty począwszy od grabarzy, po panie w biurze, czy rzuca ochłapy a sam wielki pan? Sam załatwiałem w tej firmie pogrzeb i o pracownikach mam bardzo dobre zdanie.
Niestety brak mi twojej inteligencji i lotności w podszywanie się pod kogoś, więc może i po polsku nie umiem się wysłowić. :)

Heheszek 10.01.2025 11:29
Mieszkaniec Oławy 10.01.2025 08:02
Pięknie mu ktoś napisał oświadczenie. Wszystko dla ludzi, nie dla zysku? Nie kolejnego Maybacha czy BMW? Czy utrzymania znanych w mieście synków? Oczywiście działalność gospodarczą prowadzi się dla zysku. Mydlenie ludziom oczu, że robi się to z innego powodu jest żałosne. I to włażenie w dupe burmistrzowi jest niesmaczne.
Był ogłoszony przetarg i mogłeś wystartować i mógłbyś kupić sobie Maybacha. Nie musiałbyś zazdroscic

Mieszkaniec Oławy 10.01.2025 11:59
Jemu to akurat nie mam czego zazdrościć, mogę jedynie współczuć. Czytaj ze zrozumieniem.

Heheszek 10.01.2025 12:20
Mieszkaniec Oławy 10.01.2025 11:59
Jemu to akurat nie mam czego zazdrościć, mogę jedynie współczuć. Czytaj ze zrozumieniem.
Przecież wszystkie twoje komentarze polegają na tym, że komuś dowalasz, dokopujesz. Są pisane tylko z czystej złośliwości i zazdrości, więc nie sil się na wskazywanie jakiegoś " wyższego" celu i obrony kogokolwiek.

Mieszkaniec Oławy 10.01.2025 12:50
No tak, prawda boli. Wtedy najlepiej próbować odbijać piłeczkę. W przeciwieństwie do Ciebie, ja nie zazdroszczę nikomu niczego. Niech gościu nie robi z siebie nie wiadomo kogo i niech nie mydli ludziom oczu, że robi to dla ludzi. Wszyscy wiedzą ile kosztuje wyprawienie pogrzebu w jego firmie. Robi to dla czystego zysku i tyle. Jak wskazałem na początku, po to się firmę prowadzi, żeby był zysk. Sam prowadzę firmę, to wiem. A to jakim się jest przy tym człowiekiem, to inna kwestia. To jak? Płaci ludziom grosze czy nie? Sam by wyżył za taką pensję?

Heheszek 10.01.2025 15:07
Mieszkaniec Oławy 10.01.2025 12:50
No tak, prawda boli. Wtedy najlepiej próbować odbijać piłeczkę. W przeciwieństwie do Ciebie, ja nie zazdroszczę nikomu niczego. Niech gościu nie robi z siebie nie wiadomo kogo i niech nie mydli ludziom oczu, że robi to dla ludzi. Wszyscy wiedzą ile kosztuje wyprawienie pogrzebu w jego firmie. Robi to dla czystego zysku i tyle. Jak wskazałem na początku, po to się firmę prowadzi, żeby był zysk. Sam prowadzę firmę, to wiem. A to jakim się jest przy tym człowiekiem, to inna kwestia. To jak? Płaci ludziom grosze czy nie? Sam by wyżył za taką pensję?
Nie wiem i nie zaglądam nikomu do kieszeni. Nie interesuje mnie to. Niech twój pracownik wypowie się jak ty płacisz i jak odejmujesz sobie od ust, żeby tylko pracownik zarabiał i żylo mu się lepiej. Nie ośmieszaj się takim komentarzem, prywaciarzu. Nie ma grabi które grabią od siebie. Nie mam złudzeń co do panów Jasnikowskich, ale szczerze trzeba przyznać, że ogolny wygląd i chodniki na cmentarzach za czasów pana Stanisława poprawił się. Niestety musiałem parę razy korzystac z usług firmy pana Stanisława, i wszystko było na wysokim poziomie.

Mieszkaniec Oławy 10.01.2025 17:03
Nikt nie pisał o chodnikach, ani o panu Stanisławie. O moich pracowników się nie martw.

Heheszek 10.01.2025 17:58
Mieszkaniec Oławy 10.01.2025 17:03
Nikt nie pisał o chodnikach, ani o panu Stanisławie. O moich pracowników się nie martw.
To ty nie martw się o pracowników innych firm. Najlepiej patrzeć do swojej kieszeni i na swoje podwórko.

Mieszkaniec Olawy 11.01.2025 11:50
Różnica jest taka, że ja nie robię z siebie niewiadomo kogo na łamach gazety mając jednocześnie węża w kieszeni. Wielce dla ludzi wszystko. Ściema i tyle

Heheszek 11.01.2025 14:58
Mieszkaniec Olawy 11.01.2025 11:50
Różnica jest taka, że ja nie robię z siebie niewiadomo kogo na łamach gazety mając jednocześnie węża w kieszeni. Wielce dla ludzi wszystko. Ściema i tyle
Pisząc takie a nie inne komentarze, i komentując innych przedsiębiorców w taki a nie inny sposób, właśnie i dokładnie, " robisz z siebie niewiadomo kogo". Nie wiem czy dokładnie zacytuję ale, " widzisz źdźbło w oku brata a belki w swoim nie widzisz". Powodzenia w interesach

Redaktor 11.01.2025 17:40
Heheszek 11.01.2025 14:58
Pisząc takie a nie inne komentarze, i komentując innych przedsiębiorców w taki a nie inny sposób, właśnie i dokładnie, " robisz z siebie niewiadomo kogo". Nie wiem czy dokładnie zacytuję ale, " widzisz źdźbło w oku brata a belki w swoim nie widzisz". Powodzenia w interesach
"A czemu widzisz źdźbło w oku brata swego, a belki w oku swoim nie dostrzegasz? Albo jak powiesz bratu swemu: Pozwól, że wyjmę źdźbło z oka twego, a oto belka jest w oku twoim? Obłudniku, wyjmij najpierw belkę z oka swego, a wtedy przejrzysz, aby wyjąć źdźbło z oka brata swego." (Mat. 7:3-5). Przy przywoływaniu cytatów należy powoływać się na źródło! Ewangelia wg św. Mateusza.

Heheszek 12.01.2025 11:02
Redaktor 11.01.2025 17:40
"A czemu widzisz źdźbło w oku brata swego, a belki w oku swoim nie dostrzegasz? Albo jak powiesz bratu swemu: Pozwól, że wyjmę źdźbło z oka twego, a oto belka jest w oku twoim? Obłudniku, wyjmij najpierw belkę z oka swego, a wtedy przejrzysz, aby wyjąć źdźbło z oka brata swego." (Mat. 7:3-5). Przy przywoływaniu cytatów należy powoływać się na źródło! Ewangelia wg św. Mateusza.
Dziękuję. Jak możesz, to zadedykuj ten cytat koledze o nicku "Mieszkaniec Oławy", który od tak bezinteresownie krytykuje firmę Jaśnikowskich.

Mieszkaniec Oławy 11.01.2025 20:16
Oczywiście, bo to ja idę do gazety, reklamuje swoją firmę pod pretekstem, że robię wszystko dla ludzi hahah dobre żarty. Robert nie ośmieszaj się już

Heheszek 12.01.2025 11:00
Mieszkaniec Oławy 11.01.2025 20:16
Oczywiście, bo to ja idę do gazety, reklamuje swoją firmę pod pretekstem, że robię wszystko dla ludzi hahah dobre żarty. Robert nie ośmieszaj się już
Idź i powiedz mu to w twarz, a nie anonimowo jedziesz mu w komentarzach.

Remek 10.01.2025 19:15
Mieszkaniec Oławy 10.01.2025 17:03
Nikt nie pisał o chodnikach, ani o panu Stanisławie. O moich pracowników się nie martw.
Nie ma się o kogo martwić. ;-)

Heheszek 10.01.2025 12:10
Heheszek 10.01.2025 11:29
Był ogłoszony przetarg i mogłeś wystartować i mógłbyś kupić sobie Maybacha. Nie musiałbyś zazdroscic
Nie zazdroszczę, ciekawe gdzie ten "przetarg" był ogłoszony.

Rafa 10.01.2025 00:51
I się Ratusz przeliczył. Myślał , że wygra z ,,doświadczeniem i tradycją"

Obcy 10.01.2025 08:36
Jaką tradycją? Śmieszy mnie to ciągłe powtarzanie o „tradycyjnej firmie”. Czy poza przekazywaniem jej synowi przez ojca mają jeszcze jakąś tradycję? Drogie auta to tradycja? Czy może coś innego?

Dolar 10.01.2025 00:49
Nie mąć w głowie . Napisz , ile wyrwałeś ......

Bolo 09.01.2025 21:59
Kompromitacja burmistrza i Jasnikowskiego!

Mieszkaniec Oławy 10.01.2025 08:36
Siebie warci jeden i drugi

Mieszkaniec 09.01.2025 21:56
Ale cyrk!!?

Mietek 09.01.2025 21:29
Robert, miej odrobinę godności. Gość potraktował cie jak śmiecia, zlekceważył dorobek twojego ojca, a ty mu dalej włazisz w wiadomą część ciała.

Haha 10.01.2025 08:37
Kasa kasa kasa

ZASTRZEŻENIE PODMIOTU UPRAWNIONEGO DOTYCZĄCE EKSPLORACJI TEKSTU I DANYCH

Dokonywanie zwielokrotnień w celu eksploracji tekstu i danych, w tym systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji ze strony internetowej tuolawa.pl i publikacji przy użyciu oprogramowania lub innego zautomatyzowanego systemu („screen scraping”/„web scraping”) lub w inny sposób, w szczególności do szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez wyraźnej zgody wydawcy - RYZA Sp. z o.o. jest niedozwolone. 

Zastrzeżenie to nie ma zastosowania do sytuacji, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe. Szczegółowe informacje na temat zastrzeżenia dostępne są TUTAJ

KOMENTARZE
Autor komentarza: AnonimTreść komentarza: Naprawdę ostrzezcie swoich seniorów w rodzinie! W bliskim mi otoczeniu slyszałam o dwóch takich przypadkach tamtej nocy. Do jednej starszej samotnej kobiety zadzwoniono po 1 w nocy!! Ktoś się przedstawiał za lekarza ze szpitala z oddziału zakaźnego w Oławie i żądał zapewnienia że będzie miał kto zapłacić 100 tysięcy ponieważ bratanica tej kobiety nie dozyje do rana jeśli nie dostanie 3 zastrzyków. Ktoś udawał głosy tej bratanicy, że niby się meczy umiera (na ciężkiego koronawieusa...) Do drugiej kobiety także dzwoniono w nocy i chciano wyłudzić pieniądze na umierającego w szpitalu ojca...ale na ich nieszczęście mężczyzna przebywał z kobietą w domu i iknnje poszło. Nie dość, że coraz więcej wymyślaja sposobów to zaczęli to robić bardziej w nocy, kiedy ludzie są zaspani. Ofiara to po takim telefonie na zawał może zejść!Data dodania komentarza: 13.12.2025, 19:15Źródło komentarza: Oszust mówił, że syn szwagra potrącił osobę na pasach, ale... sprawę „da się załatwić”Autor komentarza: OławiakTreść komentarza: Takiego lichego i beznadziejnego wystroju świątecznego miasta , nie było od lat! Oprócz choinki w rynku i jakiejś tam ramki obok byłego banku PKO i tradycyjnej szopki , nie ma nic ! Wystarczy pojechać do Jelcza- Lskowic, czy Brzegu i od razu widać i czuć nadchodzące święta , oprócz Rynku , pozostała część miasta to ciemna beznadziejna szarość i półmrok,! Jeszcze nie tak dawno ulica Krótka, ,Brzeska , Rocha , 1 Maja itd udekorowane były swietlnymi ozdobami , w tym roku NIC! przykre!Data dodania komentarza: 13.12.2025, 18:46Źródło komentarza: Jarmark w Oławie trwa [ZDJĘCIA]Autor komentarza: Oława OKTreść komentarza: Dzięki Panu Jerzeskiemu mamy niskie rachunki za prąd ? 😁😁😁 , ciekawe czy oni nie dostają dotacji z Izraela ?Data dodania komentarza: 13.12.2025, 18:43Źródło komentarza: Innowacje z naszego Promet-Plastu pójdą teraz w świat!Autor komentarza: Oława OKTreść komentarza: Mamy to kolejny sukces naszego Niemieckiego PremieraData dodania komentarza: 13.12.2025, 18:39Źródło komentarza: Najpierw zwolnienia, teraz sprzedają zakład za niemal 27 mln zł!Autor komentarza: wwwTreść komentarza: Opowieść bajek część następna , jaka przebudowa to remont jest przebudowa by była wtedy jak by zrobili dwa pasy w jedną i dwa pasy w drugą stronę , a obwodnicę będziecie robić jeszcze w tym stuleciu czy w przyszłym ? bo nie narodzone dzieci mojego syna się pytają he he mamy władze że dla wszystkich jest ale dla polska są tylko podatki do płaceniaData dodania komentarza: 13.12.2025, 18:36Źródło komentarza: Chcą przebudować fragment trasy do Wrocławia, ale jeszcze nie w tym rokuAutor komentarza: jarek.wTreść komentarza: sytuacjatakabedziewurzedzie,dotad,dopukiradni/wwiekszosci/bedakundelkamistajszczyka.jedyniewmiareodwaznymjestpanRygielskizkolegami.taktrzymac.Apan,panieBabskijestjuzchybatadzialalnosciazmeczonyData dodania komentarza: 13.12.2025, 16:45Źródło komentarza: Przemysław Olechowski odwołany z funkcji prezesa CSiR. Jest tymczasowy następca
Reklama
NAPISZ DO NAS!

Jeśli masz interesujący temat, który możemy poruszyć lub byłeś(aś) świadkiem ważnego zdarzenia - napisz do nas. Podaj w treści swój adres e-mail lub numer telefonu. Jeżeli formularz Ci nie wystarcza - skontaktuj się z nami.

Reklama
Reklama
Reklama