Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 5 grudnia 2025 05:57
Reklama
Reklama

Miało być lepiej, a mieszkaniec się skarży na logowanie

ZWiK wprowadził nowszą wersję internetowego Biura Obsługi Klienta. Miało być łatwiej, lepiej i szybciej, tymczasem mieszkaniec skarży się na problemy z zalogowaniem
Miało być lepiej, a mieszkaniec się skarży na logowanie
ZWiK wprowadził nowoczesną internetowego Biura Obsługi Klienta

Autor: ZWiK Oława

Podziel się
Oceń

- Od kilku tygodni próbuję się zalogować do iBOK Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Oławie, ale nie działa - mówi pan Jan z Oławy. - Wiem, że od jakiegoś czasu jest nowy system, tyle że stary działał bez zarzutu i bez problemu można było znaleźć i zapłacić faktury za wodę, a po zmianach nie mogę się nawet zalogować. Próbowałem to wyjaśnić. Chciałem to zgłosić i zapytać, ale telefonów w ZWiK też nikt nie odbiera. Na stronie internetowej podane są cztery numery, w tym komórkowy, ale po krótkim komunikacie wszędzie włącza się automatyczna sekretarka. I tak już od kilku tygodni. Pójść do biura ZWiK osobiście nie mogę, bo długo pracuję, więc... co mam zrobić? Pytałem znajomych i okazuje się, że nie tylko ja mam problem z zalogowaniem i dodzwonieniem się do ZWiK-u. Może jak opublikujemy tę informację, to ktoś zareaguje i coś się zmieni?

 Pan Jan dodaje, że zależy mu na szybkim rozwiązaniu problemu, bo inaczej wystawiane mu faktury za wodę i ścieki się skumulują i będzie musiał jednorazowo zapłacić dużo więcej, a wcale mu się to nie uśmiecha.     

O tym, że będzie nowa lepsza wersja Internetowego Biura Obsługi Klienta (iBOK), które umożliwia szybki dostęp do faktur, płatności i wskazań wodomierza, ZWiK informuje na swojej stronie internetowej już od kilku miesięcy. - Nowy serwis zastąpi dotychczasowe rozwiązanie, które nie było w pełni kompatybilne z wdrażanym zintegrowanym systemem informacji, co mogło prowadzić do błędów w wystawianiu faktur - czytamy na stronie spółki, która informuje też, że serwis będzie dostępny przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, oferując szereg przydatnych funkcji dla klientów umożliwi też rezygnację z faktur papierowych. - Aby skorzystać z nowego systemu, trzeba się jednak od nowa zarejestrować, gdyż dotychczasowe dane logowania nie będą aktywne.

Tymczasem - jak usłyszeliśmy w Biurze Obsługi Klienta spółki - część użytkowników próbuje logować się przy użyciu starego loginu i hasła z poprzedniego systemu iBOK. Aby skorzystać z nowej wersji serwisu konieczna jest natomiast ponowna rejestracja.

- Ze względów bezpieczeństwa podczas logowania konieczne jest podanie kilku danych weryfikujących tożsamość osoby ubiegającej się o dostęp do wrażliwych informacji zgromadzonych w iBOK - informuje Biuro Obsługi Klienta ZWiK. - Wymagane jest m.in. podanie numeru umowy zawartej ze ZWiK, czyli dokumentu, który klienci nie zawsze potrafią odnaleźć. W takiej sytuacji niezbędna jest osobista wizyta w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Lipowej. 

W odpowiedzi na nasze pytania biuro BOK zapewnia, że "służy pomocą i doradztwem telefonicznie oraz drogą mailową" i zapewnia, że jeżeli klient nie dodzwoni się do ich biura obsługi, to pracownik biura do niego oddzwoni w wolnym czasie. 

- Zdarza się jednak, że bezpośrednia obsługa wielu osób w naszej placówce utrudnia bieżący kontakt i wydłuża czas oczekiwania na rozmowę - informuje biuro BOK. - Dlatego na koniec dnia, dzięki rejestracji połączeń nieodebranych, nasi konsultanci oddzwaniają do klientów i udzielają im niezbędnych informacji. 

 

Więcej o autorze / autorach:

Napisz komentarz

Komentarze

Kamil 03.07.2025 17:04
potwierdzam, ze od otwarcia nowego BOK sytuacja jest co najmniej dobra. Widzę pozytywne zmiany, w moim przypadku zdarzyło się pare razy, że ktoś do mnie oddzwaniał. Moja ocena jest pozytywna.

Dżef 30.06.2025 06:56
"Tymczasem - jak usłyszeliśmy w Biurze Obsługi Klienta spółki - część użytkowników próbuje logować się przy użyciu starego loginu i hasła z poprzedniego systemu iBOK. Aby skorzystać z nowej wersji serwisu konieczna jest natomiast ponowna rejestracja." A czy ktoś zawiadomił wszystkich kontrahentów o konieczności ponownej rejestracji? Jaki był problem przenieść poprzednie loginy i hasła (zweryfikowane)?

Sylwia 03.07.2025 16:55
przecież jest na stronie przed logowaniem informacja "Korzystałeś ze starego iBOK? Wymagana jest ponowna rejestracja!"

Rafa 29.06.2025 21:19
,,Zdarza się jednak, że bezpośrednia obsługa wielu osób w naszej placówce utrudnia bieżący kontakt i wydłuża czas oczekiwania na rozmowę - informuje biuro BOK. - Dlatego na koniec dnia, dzięki rejestracji połączeń nieodebranych, nasi konsultanci oddzwaniają do klientów i udzielają im niezbędnych informacji. " Bastępna ściema Ostatnio dzwoniłem do nich trzykrotnie . Po nieudanych połączeniach pojechałem na Lipową i w progu spytałem czy im telefony nawaliły. A cztery osoby siedziały przy biurku i klientów ZERO

Rafa 29.06.2025 21:16
,,W odpowiedzi na nasze pytania biuro BOK zapewnia, że "służy pomocą i doradztwem telefonicznie oraz drogą mailową" i zapewnia, że jeżeli klient nie dodzwoni się do ich biura obsługi, to pracownik biura do niego oddzwoni w wolnym czasie. "" Ale ściema

Rafa 29.06.2025 21:14
,,Chciałem to zgłosić i zapytać, ale telefonów w ZWiK też nikt nie odbiera." Potwierdzam W ogóle , od Nowego Roku to jest tragedia z tym ZWiK_iem i ich aplikacją

Sylwia 03.07.2025 16:52
ja nie wiem co Wy macie z tymi telefonami, zawsze jak dzwonie to ktoś odbiera. Owszem, kiedyś jak było stare biuro obsługi to bywało różnie, teraz jest idealnie.

ZASTRZEŻENIE PODMIOTU UPRAWNIONEGO DOTYCZĄCE EKSPLORACJI TEKSTU I DANYCH

Dokonywanie zwielokrotnień w celu eksploracji tekstu i danych, w tym systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji ze strony internetowej tuolawa.pl i publikacji przy użyciu oprogramowania lub innego zautomatyzowanego systemu („screen scraping”/„web scraping”) lub w inny sposób, w szczególności do szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez wyraźnej zgody wydawcy - RYZA Sp. z o.o. jest niedozwolone. 

Zastrzeżenie to nie ma zastosowania do sytuacji, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe. Szczegółowe informacje na temat zastrzeżenia dostępne są TUTAJ

KOMENTARZE
Autor komentarza: KpinaTreść komentarza: zbiórka darów, zbiórka na grzejniki, a Frischmann lekką ręką wywala 120 tys. na ławkęData dodania komentarza: 4.12.2025, 19:06Źródło komentarza: Sobieski dla naszych bezdomniakówAutor komentarza: Oława OKTreść komentarza: Marek co się z tobą na wyrabiało ???Data dodania komentarza: 4.12.2025, 18:25Źródło komentarza: Jak zmienił się klimat w Oławie i co nas czekaAutor komentarza: RafałTreść komentarza: Jak kler odejdzie od polityki to może wrócę do kościoła i zaczne się spowiadać w konfesionaleData dodania komentarza: 4.12.2025, 15:52Źródło komentarza: Wyspowiadaj się na dworcu kolejowymAutor komentarza: NataTreść komentarza: Robicie z Powiatu niepotrzebny Babilon i nie pozwalacie obywatelom, tj. Mieszkańcom dołożyć cegiełki na pomoc chorym i ubogim. Mam tego dość!!!!!!!!Data dodania komentarza: 4.12.2025, 15:16Źródło komentarza: Rusza akcja "Podziel się z potrzebującymi"Autor komentarza: WalerianTreść komentarza: Do czego może być przydatny ten dokument? To sztuka dla sztuki. Czy mamy zrezygnować z przemysłu i wrócić do rolnictwa i upraw bo to jest najmniej szkodliwa działalność. Chociaż nie do końca, bo najlepiej to lasy posadzić. Co szary mieszkaniec ma do powiedzenia? Wszyscy widzimy że klimat się zmienia, ale przyczyny mogą być różne. Może to być proces naturalny, a może jednak działalność człowieka.Data dodania komentarza: 4.12.2025, 14:28Źródło komentarza: Jak zmienił się klimat w Oławie i co nas czekaAutor komentarza: ObserwatorTreść komentarza: Dziwie się że nie zmieniliście jeszcze nazwy na tuDrabiński...Data dodania komentarza: 4.12.2025, 13:33Źródło komentarza: Radny powiatowy zwrócił się do burmistrza Oławy o zawieszenie tego postepowania
Reklama
NAPISZ DO NAS!

Jeśli masz interesujący temat, który możemy poruszyć lub byłeś(aś) świadkiem ważnego zdarzenia - napisz do nas. Podaj w treści swój adres e-mail lub numer telefonu. Jeżeli formularz Ci nie wystarcza - skontaktuj się z nami.

Reklama
Reklama
Reklama