Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
sobota, 5 lipca 2025 09:51
Reklama BMM
Reklama https://www.mario-web.pl/?fbclid=IwY2xjawKmdmpleHRuA2FlbQIxMABicmlkETFoU1Vyd1F2VmVBTEJTZXZIAR4R7OQoIiStikie9PkVq_jed6ugpLqCXRABOmzOXsgh5-xjWxRaek2puL_0KA_aem_vRRkult5-xnxh4novgQbiw

Miało być lepiej, a mieszkaniec się skarży na logowanie

ZWiK wprowadził nowszą wersję internetowego Biura Obsługi Klienta. Miało być łatwiej, lepiej i szybciej, tymczasem mieszkaniec skarży się na problemy z zalogowaniem
Miało być lepiej, a mieszkaniec się skarży na logowanie
ZWiK wprowadził nowoczesną internetowego Biura Obsługi Klienta

Autor: ZWiK Oława

Podziel się
Oceń

- Od kilku tygodni próbuję się zalogować do iBOK Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Oławie, ale nie działa - mówi pan Jan z Oławy. - Wiem, że od jakiegoś czasu jest nowy system, tyle że stary działał bez zarzutu i bez problemu można było znaleźć i zapłacić faktury za wodę, a po zmianach nie mogę się nawet zalogować. Próbowałem to wyjaśnić. Chciałem to zgłosić i zapytać, ale telefonów w ZWiK też nikt nie odbiera. Na stronie internetowej podane są cztery numery, w tym komórkowy, ale po krótkim komunikacie wszędzie włącza się automatyczna sekretarka. I tak już od kilku tygodni. Pójść do biura ZWiK osobiście nie mogę, bo długo pracuję, więc... co mam zrobić? Pytałem znajomych i okazuje się, że nie tylko ja mam problem z zalogowaniem i dodzwonieniem się do ZWiK-u. Może jak opublikujemy tę informację, to ktoś zareaguje i coś się zmieni?

Reklama

 Pan Jan dodaje, że zależy mu na szybkim rozwiązaniu problemu, bo inaczej wystawiane mu faktury za wodę i ścieki się skumulują i będzie musiał jednorazowo zapłacić dużo więcej, a wcale mu się to nie uśmiecha.     

O tym, że będzie nowa lepsza wersja Internetowego Biura Obsługi Klienta (iBOK), które umożliwia szybki dostęp do faktur, płatności i wskazań wodomierza, ZWiK informuje na swojej stronie internetowej już od kilku miesięcy. - Nowy serwis zastąpi dotychczasowe rozwiązanie, które nie było w pełni kompatybilne z wdrażanym zintegrowanym systemem informacji, co mogło prowadzić do błędów w wystawianiu faktur - czytamy na stronie spółki, która informuje też, że serwis będzie dostępny przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, oferując szereg przydatnych funkcji dla klientów umożliwi też rezygnację z faktur papierowych. - Aby skorzystać z nowego systemu, trzeba się jednak od nowa zarejestrować, gdyż dotychczasowe dane logowania nie będą aktywne.

Tymczasem - jak usłyszeliśmy w Biurze Obsługi Klienta spółki - część użytkowników próbuje logować się przy użyciu starego loginu i hasła z poprzedniego systemu iBOK. Aby skorzystać z nowej wersji serwisu konieczna jest natomiast ponowna rejestracja.

- Ze względów bezpieczeństwa podczas logowania konieczne jest podanie kilku danych weryfikujących tożsamość osoby ubiegającej się o dostęp do wrażliwych informacji zgromadzonych w iBOK - informuje Biuro Obsługi Klienta ZWiK. - Wymagane jest m.in. podanie numeru umowy zawartej ze ZWiK, czyli dokumentu, który klienci nie zawsze potrafią odnaleźć. W takiej sytuacji niezbędna jest osobista wizyta w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Lipowej. 

W odpowiedzi na nasze pytania biuro BOK zapewnia, że "służy pomocą i doradztwem telefonicznie oraz drogą mailową" i zapewnia, że jeżeli klient nie dodzwoni się do ich biura obsługi, to pracownik biura do niego oddzwoni w wolnym czasie. 

- Zdarza się jednak, że bezpośrednia obsługa wielu osób w naszej placówce utrudnia bieżący kontakt i wydłuża czas oczekiwania na rozmowę - informuje biuro BOK. - Dlatego na koniec dnia, dzięki rejestracji połączeń nieodebranych, nasi konsultanci oddzwaniają do klientów i udzielają im niezbędnych informacji. 

 

Więcej o autorze / autorach:

Napisz komentarz

Komentarze

Kamil 03.07.2025 17:04
potwierdzam, ze od otwarcia nowego BOK sytuacja jest co najmniej dobra. Widzę pozytywne zmiany, w moim przypadku zdarzyło się pare razy, że ktoś do mnie oddzwaniał. Moja ocena jest pozytywna.

Reklama
Dżef 30.06.2025 06:56
"Tymczasem - jak usłyszeliśmy w Biurze Obsługi Klienta spółki - część użytkowników próbuje logować się przy użyciu starego loginu i hasła z poprzedniego systemu iBOK. Aby skorzystać z nowej wersji serwisu konieczna jest natomiast ponowna rejestracja." A czy ktoś zawiadomił wszystkich kontrahentów o konieczności ponownej rejestracji? Jaki był problem przenieść poprzednie loginy i hasła (zweryfikowane)?

Sylwia 03.07.2025 16:55
przecież jest na stronie przed logowaniem informacja "Korzystałeś ze starego iBOK? Wymagana jest ponowna rejestracja!"

Rafa 29.06.2025 21:19
,,Zdarza się jednak, że bezpośrednia obsługa wielu osób w naszej placówce utrudnia bieżący kontakt i wydłuża czas oczekiwania na rozmowę - informuje biuro BOK. - Dlatego na koniec dnia, dzięki rejestracji połączeń nieodebranych, nasi konsultanci oddzwaniają do klientów i udzielają im niezbędnych informacji. " Bastępna ściema Ostatnio dzwoniłem do nich trzykrotnie . Po nieudanych połączeniach pojechałem na Lipową i w progu spytałem czy im telefony nawaliły. A cztery osoby siedziały przy biurku i klientów ZERO

Rafa 29.06.2025 21:16
,,W odpowiedzi na nasze pytania biuro BOK zapewnia, że "służy pomocą i doradztwem telefonicznie oraz drogą mailową" i zapewnia, że jeżeli klient nie dodzwoni się do ich biura obsługi, to pracownik biura do niego oddzwoni w wolnym czasie. "" Ale ściema

Rafa 29.06.2025 21:14
,,Chciałem to zgłosić i zapytać, ale telefonów w ZWiK też nikt nie odbiera." Potwierdzam W ogóle , od Nowego Roku to jest tragedia z tym ZWiK_iem i ich aplikacją

Reklama
Sylwia 03.07.2025 16:52
ja nie wiem co Wy macie z tymi telefonami, zawsze jak dzwonie to ktoś odbiera. Owszem, kiedyś jak było stare biuro obsługi to bywało różnie, teraz jest idealnie.

mgid.com, 649292, DIRECT, d4c29acad76ce94f
lijit.com, 349013, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
lijit.com, 349013-eb, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
openx.com, 538959099, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
appnexus.com, 1019, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
improvedigital.com, 1944, RESELLER
pubmatic.com, 161673, RESELLER, 5d62403b186f2ace
admanmedia.com, 925, RESELLER
smartadserver.com, 3713, RESELLER
openx.com, 540866936, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
adform.com, 2671, RESELLER
yahoo.com, 59674, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
smaato.com, 1100042823, RESELLER, 07bcf65f187117b4
yahoo.com, 58935, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
triplelift.com, 11656, RESELLER, 6c33edb13117fd86
pubmatic.com, 158481, RESELLER, 5d62403b186f2ace
smartadserver.com, 3713, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 15349, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
zeta.com, 757, RESELLER
rubiconproject.com, 9655, RESELLER, 0bfd66d529a55807
Xapads.com, 145030, RESELLER
google.com, pub-3990748024667386, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Pubmatic.com, 162882, RESELLER, 5d62403b186f2ace
video.unrulymedia.com, 524101463, RESELLER, 29bc7d05d309e1bc
lijit.com, 224984, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
Pubmatic.com, 163319, RESELLER, 5d62403b186f2ace
adyoulike.com, c1cb20fa2bbc39a8f2ec564ac0c157f7, DIRECT
adyoulike.com, a15d06368952401cd3310203631cb18b, RESELLER
rubiconproject.com, 20736, RESELLER, 0bfd66d529a55807
pubmatic.com, 160925, RESELLER, 5d62403b186f2ace
onetag.com, 7a07370227fc000, RESELLER
lijit.com, 408376, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b
spotim.market, sp_AYL2022, RESELLER, 077e5f709d15bdbb
smartadserver.com, 4144, RESELLER
nativo.com, 5848, RESELLER, 59521ca7cc5e9fee
smartadserver.com, 4577, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 13099, RESELLER
pubmatic.com, 161593, RESELLER, 5d62403b186f2ace
rubiconproject.com, 11006, RESELLER, 0bfd66d529a55807
onetag.com, 7cd9d7c7c13ff36, DIRECT
ssp.e-volution.ai, AJxF6R4a9M6CaTvK, RESELLER
rubiconproject.com, 16824, RESELLER, 0bfd66d529a55807
adform.com, 2664, RESELLER, 9f5210a2f0999e32
appnexus.com, 11879, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
appnexus.com, 15825, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
smartadserver.com, 1247, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
smaato.com, 1100056735, DIRECT, 07bcf65f187117b4
smaato.com, 1100004890, DIRECT, 07bcf65f187117b4
rubiconproject.com, 24600, RESELLER, 0bfd66d529a55807
sharethrough.com, iBAzay96, RESELLER, d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com, 156177, RESELLER, 5d62403b186f2ace
pubmatic.com, 161674, RESELLER, 5d62403b186f2ace
insticator.com,15188195-e4cc-40b1-98f1-d6390cc63cbb,RESELLER,b3511ffcafb23a32
rubiconproject.com,17062,RESELLER,0bfd66d529a55807
video.unrulymedia.com,136898039,RESELLER
sharethrough.com,Q9IzHdvp,DIRECT,d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com,95054,DIRECT,5d62403b186f2ace
lijit.com,257618,RESELLER,fafdf38b16bf6b2b

sonobi.com, 4dd284a06a, RESELLER, d1a215d9eb5aee9e
appnexus.com, 15825, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
Media.net, 8CUTQ396X, DIRECT
video.unrulymedia.com, 926913262, RESELLER

 

<div data-type="_mgwidget" data-widget-id="1768557">

</div>

<script>(function(w,q){w[q]=w[q]||[];w[q].push(["_mgc.load"])})(window,"_mgq");

</script>

ZASTRZEŻENIE PODMIOTU UPRAWNIONEGO DOTYCZĄCE EKSPLORACJI TEKSTU I DANYCH

Dokonywanie zwielokrotnień w celu eksploracji tekstu i danych, w tym systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji ze strony internetowej tuolawa.pl i publikacji przy użyciu oprogramowania lub innego zautomatyzowanego systemu („screen scraping”/„web scraping”) lub w inny sposób, w szczególności do szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez wyraźnej zgody wydawcy - RYZA Sp. z o.o. jest niedozwolone. 

Zastrzeżenie to nie ma zastosowania do sytuacji, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe. Szczegółowe informacje na temat zastrzeżenia dostępne są TUTAJ

KOMENTARZE
Autor komentarza: MieszkaniecTreść komentarza: Ta ,pracownicy gminy chcą, bądź będą rozmawiać z mieszkańcami ,,!?To taki żarcik,przecież w tej gminie sami nieudacznicy bez wykształcenia.Brak kultury ,empatii,tylko plotki i złośliwość.A tu takie bzdury o rozmowach ,poszanowaniu ha ha dobre,ale nie prawdziweData dodania komentarza: 4.07.2025, 22:50Źródło komentarza: Zmiana planu miejscowego! Urzędnicy spotkają się z mieszkańcamiAutor komentarza: MoniaTreść komentarza: A co w Oławie można zmienić - nic ,była i jest najgorszym miejscem do zamieszkania !Data dodania komentarza: 4.07.2025, 22:46Źródło komentarza: Zmiana planu miejscowego! Urzędnicy spotkają się z mieszkańcamiAutor komentarza: JaTreść komentarza: Nie, nie przypomni sobie bo zgodnie z obowiązującym prawem to jego ostatnia kadencja. Dlatego nie traci czasu na to za co mu płacimy.Data dodania komentarza: 4.07.2025, 21:38Źródło komentarza: Zmiana planu miejscowego! Urzędnicy spotkają się z mieszkańcamiAutor komentarza: RozumnyTreść komentarza: Tak jest także jestem za równouprawnieniem kobiet. Po pierwsze zrównanie wieku emerytalnego do 65 roku dla wszystkich i niech kobiety pomagają fizycznie, oczywiście pełne prawo do aborcji. Ciało kobiety i jej sprawa i jej sumienie. Niech każdy decyduje o sobie.Data dodania komentarza: 4.07.2025, 20:42Źródło komentarza: Skwer Praw Kobiet za trzy miesiąceAutor komentarza: DanielTreść komentarza: jeszcze lepiej załatwiają takie sprawy nasi sąsiedzi w Brzegu, działkę inwestycyjną sprzedali Koreańczykom i zaczęli prace nad połączeniem ich do wylotu na autostradę. Wniosek taki, że można też i normalnie bo u nas jakoś tak wyszło od .... stronyData dodania komentarza: 4.07.2025, 20:18Źródło komentarza: Co dalej z obwodnicą Oławy?Autor komentarza: wwwTreść komentarza: Ciekawi mnie ile w tym prawdy a ile gry politycznejData dodania komentarza: 4.07.2025, 19:02Źródło komentarza: TRASA MOSTOWA coraz bliżej. Pieniądze na odszkodowania już są
Reklama
NAPISZ DO NAS!

Jeśli masz interesujący temat, który możemy poruszyć lub byłeś(aś) świadkiem ważnego zdarzenia - napisz do nas. Podaj w treści swój adres e-mail lub numer telefonu. Jeżeli formularz Ci nie wystarcza - skontaktuj się z nami.

Reklama
Reklama