Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 5 grudnia 2025 07:22
Reklama BMM
Reklama

Będzie drugi zastępca Krzysztofa Mazurka

Od ostatnich wyborów samorządowych prezydium RM w Oławie składa się z dwóch, a nie trzech osób. Już wiemy, że to się zmieni
Będzie drugi zastępca Krzysztofa Mazurka
Kto będzie drugim wiceprzewodniczących Krzysztofa Mazurka?

Autor: Wioletta Kamińska

Podziel się
Oceń

Wniosek o wprowadzenie do porządku czerwcowej sesji RM punktu o wyborze drugiego zastępcy przewodniczącego RM zamierzał wprowadzić do porządku obrad czerwcowej sesji RM w Oławie jej przewodniczący Krzysztof Mazurek. Złożył taki wniosek, proponując zmianę w porządku obrad. Po krótkiej przerwie zmienił jednak zdanie. Mimo to o powody chęci wprowadzenia takiego wniosku dopytywał radny Bartosz Gawlas: - Czym to jest spowodowane, panie przewodniczący, bo - powiem szczerze - martwię się. Nie wiem, czy potrzebuje pan zastępstwa? No, martwię się po prostu, więc chciałbym poznać motywację, która stoi za zgłoszeniem takiego wniosku, jak również o motywację co do wycofania tego wniosku...

- Bardzo dziękuję, że pan się o mnie martwi, bardzo dziękuję, ale proszę się nie martwić, dam radę - ripostował Krzysztof Mazurek, ale na pytania radnego Gawlasa nie odpowiedział.

Temat drążył radny Albert Zieliński. - Ja również chciałem zapytać o to, co legło u podstaw zgłoszenia przez pana takiego wniosku, robienia przerwy, zawracania głowy radnym oraz mieszkańcom, drukowania kartek (projektu uchwały, która miała być wprowadzona - od red.) bez uzasadnienia oraz bez opinii radcy prawnego, a następnie wycofania się rakiem z tego wniosku. Czy mógłby pan powiedzieć mieszkańcom oraz ich przedstawicielom w radzie, czyli radnym, co spowodowało takie pana dwie decyzje? Pierwszą o wprowadzeniu, a drugą o wycofaniu. 

 - Bo mam prawo, panie radny, zmienić w czasie sesji porządek obrad i chciałem to zrobić, ale teraz już nie chcę - uzasadnił krótko Krzysztof Mazurek i zakończył dyskusję.  

Kogo chciał zaproponować na stanowisko swojego drugiego zastępcy? Zapytaliśmy go po sesji, ale usłyszeliśmy, że wszystkiego dowiemy się w swoim czasie. Miał i ma kandydata na to stanowiska, zdania w tej sprawie nie zmienia, ale kto to jest? O tym poinformuje, gdy przyjdzie na to pora. - W polityce niektóre sprawy muszą mieć swoje miejsce i czas - dodaje. 

Pytany o to, skąd decyzja o potrzebie powołania drugiego wiceprzewodniczącego właśnie teraz, odpowiada, że nadszedł już czas. Rada Miejska w Oławie zawsze miała dwóch wiceprzewodniczących, a jego obecna zastępczyni Maria Domaradzka z BBS ma dużo obowiązków zawodowych, które często ją zajmują, więc w sytuacji, gdyby on nie mógł pełnić wyznaczonych mu zadań, potrzebny jest drugi zastępca, by nie polegać tylko na jednej sobie. 

*

W poprzednich kadencjach prezydium Rady Miejskiej w Oławie rzeczywiście tworzyły trzy osoby. Po ostatnich wyborach samorządowych w kwietniu minionego roku stanowisko drugiego zastępcy przewodniczącego pozostawało nieobsadzone. Po sesji inauguracyjnej 7 maja 2024 roku - gdy wybrano przewodniczącego Rady z PiS i jednego zastępcę z BBS, którzy wygrali wybory z zaproponowanymi na te stanowiska kandydatami PO - wniosku o wybór drugiego wiceprzewodniczącego nie zgłoszono. Radni PO, Lewicy i Wszystko dla Oławy utworzyli trzy Kluby w opozycji do koalicji - PiS-BBS - ale w kuluarach mówiło się, że część  radnych opozycyjnych chciałaby współrządzić miastem. Gdyby więc powstała większa koalicja rządząca w mieście, wówczas któryś z nich mógłby zająć stanowisko drugiego wiceprzewodniczącego. Obserwując sesje RM cały czas widać wyraźny podział, a radni - tak z opozycji, jak i koalicji rządzącej w mieście - używają określenia "państwo z drugiej strony stołu". Coraz częściej zdarza się jednak, że radni opozycji mają odmienne zdania, a co niektórzy czasem nawet chwalą burmistrza. 

 Czy kandydatem na drugiego wiceprzewodniczącego będzie zatem któryś z radnych opozycyjnych?

 - Nie - ucina Krzysztof Mazurek.

Kogo więc zaproponuje na swojego drugiego zastępcę w Radzie Miejskiej? Dowiemy się tego najprawdopodobniej dopiero pod koniec sierpnia.            

                                          

Więcej o autorze / autorach:

Napisz komentarz

Komentarze

Lo 12.07.2025 17:54
Nie! Nie! Nie! Nikt nie będzie patrzeć nam na ręce! Z opozycji?! A w życiu nie oddadzą władzy, żeby inni się przyjżeli jak ta machną funkcjonuje? Nie zrzekną się mandatów i będą tylko kiwać głowami bo spłacają długi wdzięczności. Kto zrzeknie się kasy a to jest za kadencji auto z salonu.

fri 12.07.2025 13:31
Nie powinien siedzieć w kiosku i sprzedawać kartografia tylko oglądać Ranczo . Jest taki odcinek w którym Czerepach uczy Wójta kilku zdań , które są odpowiedzią na wszystkie pytania. A Przewodniczący tylko" nie no nie". Ale może kiedyś się pomyli i powie "nie bo tak powiedział ...." Jak Dyzma ...... No właśnie tak jak powiedział pan sekretarz.....

Nn 12.07.2025 13:25
Faciu ma poważne problemy które często się uwidaczniają. Jest to wynikiem posiadanej wiedzy i wykształcenia. A jakie to wykształcenie??? Czy ktoś wie??? A desygnowany do funkcji i stanowiska poprostu nie daje rady. Jeżeli dostanie wczrsniej gotowca to brnie, a jeżeli nie to widzimy to co widać. Ale tym samym ma bardzo dobrze zalety. Jest bardzo dobrze sterowalny.

Koryto+ 11.07.2025 08:10
"Ojczyznę dojną racz nam wrócić panie." Widzę, że pan Mazurek nie zrozumiał, że słowa prezydenta to była ironią i odebrał to jako polecenie.

Konfederata 11.07.2025 08:08
PO/PISOWA mafia w kraju i powiecie na szczęście ludzie otwierają oczy-chyba?

Apel do Mazurka i Domaradzkiej 11.07.2025 07:59
Jak się nie chce pracować dla mieszkańców, to można zrezygnować i ustąpić miejsca bardziej zaangażowanym w pracę na rzecz mieszkańców. Zwłaszcza, że co do Domaradzkiej to wielkiej aktywności na sesjach nie widać, raz się odezwała jak były wątpliwości czy wogóle mieszka w Oławie, a i tak to nie zostało wyjaśnione.

Ol 11.07.2025 11:28
Apel do Mazurka i Domaradzkiej 11.07.2025 07:59
Jak się nie chce pracować dla mieszkańców, to można zrezygnować i ustąpić miejsca bardziej zaangażowanym w pracę na rzecz mieszkańców. Zwłaszcza, że co do Domaradzkiej to wielkiej aktywności na sesjach nie widać, raz się odezwała jak były wątpliwości czy wogóle mieszka w Oławie, a i tak to nie zostało wyjaśnione.
A kasa? Kasa kasa kasa ????

Renia 10.07.2025 18:16
To jest zaje... bardzo ważna informacja. Aż się spociłam z wrażenia.

Nn 10.07.2025 14:57
Pan Przewodniczący nie daje rady pewnie fri za mało za niego pracuje. A stwierdzenie " nie - po nie" lub " mam takie prawo" jest często używanym sformuoaniem. Zasób wiedzy i praca styków ( na czole ) za bardzo się uwydatnia. Wylansowanie takiego Tuza oraz obdarowanie tak astronomicznymi dochodami wola o pomstę do nieba. To nie tylko przejaw miernoty lecz także głupoty.

Brak Bardziej Skompromitowanych 10.07.2025 12:22
" - Bo mam prawo, panie radny, zmienić w czasie sesji porządek obrad i chciałem to zrobić, ale teraz już nie chcę - uzasadnił krótko Krzysztof Mazurek i zakończył dyskusję. " Klasyczny pisowsko-bbsowy szacunek do mieszkańców i pieniędzy podatników, wstał rano i ma kaprys nagrodzić swojego kolesia stołkiem i nie będzie się z tego nikomu tłumaczył.

oj Albert, Albert 10.07.2025 12:40
Dlaczego podczas kampanii prezydenckiej pana Trzaskowskiego nie było w Oławie?

Wiesiek 10.07.2025 12:53
Gdybyś miał poparcie to byś został Radnym, a tak to musisz wylewać swoje żale, skomleć i szukać zaczepki. Mnie nie interesuje kto rządzi tylko czy Oława się rozwija. Cieszy mnie nowy przystanek kolejowy, cieszą mnie nowe drogi i remonty bo to jest ważne dla każdego mieszkańca.

Brak Bardziej Skompromitowanych 10.07.2025 18:33
Wiesiek 10.07.2025 12:53
Gdybyś miał poparcie to byś został Radnym, a tak to musisz wylewać swoje żale, skomleć i szukać zaczepki. Mnie nie interesuje kto rządzi tylko czy Oława się rozwija. Cieszy mnie nowy przystanek kolejowy, cieszą mnie nowe drogi i remonty bo to jest ważne dla każdego mieszkańca.
Nie trzeba mieć poparcia, wystarczy być usłużnym obecnej władzy i grzecznie podnosić łapkę tak jak burmistrz każe i radnym można być nawet jak się nie mieszka w Oławie albo jak się dostało zaledwie kilkadziesiąt głosów (mega poparcie społeczne). Wypadałoby się zainteresować kto rządzi w Oławie i czy dba o interesy mieszkańców czy jedynie wąskiej grupy kolesi.

Heheszek 10.07.2025 21:43
Brak Bardziej Skompromitowanych 10.07.2025 18:33
Nie trzeba mieć poparcia, wystarczy być usłużnym obecnej władzy i grzecznie podnosić łapkę tak jak burmistrz każe i radnym można być nawet jak się nie mieszka w Oławie albo jak się dostało zaledwie kilkadziesiąt głosów (mega poparcie społeczne). Wypadałoby się zainteresować kto rządzi w Oławie i czy dba o interesy mieszkańców czy jedynie wąskiej grupy kolesi.
Żeby dostać się do Rady, to jednak trzeba mieć poparcie. Wtedy można głosować tak jak jest uzgodnione w koalicji, i za tym co jest dobre dla Oławy. A nie, bezrefleksyjnie, głosować wszystko przeciw na zasadzie „bo nie”, „ bo to pomysł Frischmana”. Bez poparcia i bez bycia radnym, to sobie możesz glosowac wiesz gdzie prawda?

Heheszek 11.07.2025 07:13
Heheszek 10.07.2025 21:43
Żeby dostać się do Rady, to jednak trzeba mieć poparcie. Wtedy można głosować tak jak jest uzgodnione w koalicji, i za tym co jest dobre dla Oławy. A nie, bezrefleksyjnie, głosować wszystko przeciw na zasadzie „bo nie”, „ bo to pomysł Frischmana”. Bez poparcia i bez bycia radnym, to sobie możesz glosowac wiesz gdzie prawda?
Zdanie tuby burmistrza nikogo nie obchodzi.

Heheszek 11.07.2025 08:40
Heheszek 11.07.2025 07:13
Zdanie tuby burmistrza nikogo nie obchodzi.
I dalej i wciąż tylko wycie:) Jak znakomicie. Cudowne skomlenie. Dawaj jeszcze

tubolizus 11.07.2025 09:58
A ty dmij jeszcze w tubę pochwały dla burmistrza.

Heheszek 11.07.2025 12:48
tubolizus 11.07.2025 09:58
A ty dmij jeszcze w tubę pochwały dla burmistrza.
A może mam bezrozumnie popierać totalną opozycję w RM, która nic kompletnie nie proponuje, i nic sobą nie reprezentuje, oprócz totalnej negacji wszystkiego? Jedynie panie z lewicy pokazują jakiekolwiek myślenie o Oławie a nie o swoim przerośniętym ego

Heheszek 11.07.2025 12:56
Heheszek 11.07.2025 12:48
A może mam bezrozumnie popierać totalną opozycję w RM, która nic kompletnie nie proponuje, i nic sobą nie reprezentuje, oprócz totalnej negacji wszystkiego? Jedynie panie z lewicy pokazują jakiekolwiek myślenie o Oławie a nie o swoim przerośniętym ego Komentarz został zgłoszony.×
Zdanie tuby burmistrza nikogo nie obchodzi.

Heheszek 11.07.2025 13:28
Heheszek 11.07.2025 12:56
Zdanie tuby burmistrza nikogo nie obchodzi.
Żałosne słychać wycie opozycji z RM:) To mega znakomicie

Psychiatra 11.07.2025 16:39
Heheszek 11.07.2025 08:40
I dalej i wciąż tylko wycie:) Jak znakomicie. Cudowne skomlenie. Dawaj jeszcze
A to "wycie" i ta "opozycja", jest z nami w tym pomieszczeniu?

Heheszek 11.07.2025 21:23
Psychiatra 11.07.2025 16:39
A to "wycie" i ta "opozycja", jest z nami w tym pomieszczeniu?
Mam ci wymienić z ilu nicków piszesz?? Jesteś jesteś.

no 12.07.2025 10:27
Wymień!

Wiesiek 11.07.2025 07:21
Nie ma czegoś takiego jak interes mieszkańców, bo każdy ma inne oczekiwania i zawsze ciągnie w swoją stronę. Liczy się dobro tylko i wyłącznie miasta i to musisz zrozumieć. Twój głos też się nie liczy bo samotnie jesteś nikim, żeby mieć poparcie musisz reprezentować jakąś silną grupę społeczną, a tobie tego brak. Dopóki tego nie zrozumiesz to możesz dalej wylewać swój jad. Przewodniczący wiodącej partii ma mało czasu, zawsze go możesz zastąpić, albo na pierwszego zastępcę awansuj, wtedy będziesz miał coś do powiedzenia.

Heheszek 10.07.2025 15:49
Brak Bardziej Skompromitowanych 10.07.2025 12:22
" - Bo mam prawo, panie radny, zmienić w czasie sesji porządek obrad i chciałem to zrobić, ale teraz już nie chcę - uzasadnił krótko Krzysztof Mazurek i zakończył dyskusję. " Klasyczny pisowsko-bbsowy szacunek do mieszkańców i pieniędzy podatników, wstał rano i ma kaprys nagrodzić swojego kolesia stołkiem i nie będzie się z tego nikomu tłumaczył.
Hahahahahaha! Słychać wycie:) Jak znakomicie. Totalna bezsilność i hejt. Nic więcej wam nie zostało. Żenada

Heheszek 10.07.2025 18:34
Komentarz zablokowany

Heheszek 11.07.2025 07:14
Heheszek 10.07.2025 15:49
Hahahahahaha! Słychać wycie:) Jak znakomicie. Totalna bezsilność i hejt. Nic więcej wam nie zostało. Żenada
Zdanie tuby burmistrza nikogo nie obchodzi.

Redaktor 11.07.2025 09:34
Brak Bardziej Skompromitowanych 10.07.2025 12:22
" - Bo mam prawo, panie radny, zmienić w czasie sesji porządek obrad i chciałem to zrobić, ale teraz już nie chcę - uzasadnił krótko Krzysztof Mazurek i zakończył dyskusję. " Klasyczny pisowsko-bbsowy szacunek do mieszkańców i pieniędzy podatników, wstał rano i ma kaprys nagrodzić swojego kolesia stołkiem i nie będzie się z tego nikomu tłumaczył.
W sumie to dlaczego pan Albert, nie mógłby się porozumieć z pozostałymi osobami w radzie i zostać np jej wiceprzewodniczącym - tak aby móc wspólnie pracować na rzecz rozwoju miasta? Chyba nie jest to aż tak trudne? Hmmm może wtedy mając szacunek do mieszkańców i pieniędzy podatników można by np wstać rano i mieć kaprys zrealizować jakiś pomysł.. nawet nie trzeba by się z tego nikomu tłumaczyć..

Totalne odklejenie 11.07.2025 10:22
Redaktor 11.07.2025 09:34
W sumie to dlaczego pan Albert, nie mógłby się porozumieć z pozostałymi osobami w radzie i zostać np jej wiceprzewodniczącym - tak aby móc wspólnie pracować na rzecz rozwoju miasta? Chyba nie jest to aż tak trudne? Hmmm może wtedy mając szacunek do mieszkańców i pieniędzy podatników można by np wstać rano i mieć kaprys zrealizować jakiś pomysł.. nawet nie trzeba by się z tego nikomu tłumaczyć..
Tak, tak. Mieszkańcy na pewno oczekują tego od pana Alberta, aby wspierał burmistrza w realizacji głupich pomysłów jak wiata za 0,5 mln zł czy ławka za 120 tys. zł, ewentualnie jednej ścieżki rowerowej obok drugiej, w sytuacji gdy w mieście w wielu miejscach brakuje podstawowej infrastruktury z uwagi na niegospodarne zarządzanie budżetem miasta. Mieszkańcy na pewno oczekują od pana Alberta wspierania nepotyzmu i kolesiostwa utrwalanego przez burmistrza. Mieszkańcy na pewno oczekują od pana Alberta wspierania braku przejrzystości w działaniu spółek miejskich. Na pewno tak jest i na pewno będzie to okazanie szacunku do mieszkańców, w szczególności tych wszystkich pokrzywdzonych działaniem burmistrza i podległego mu urzędu. PS: Jak popiłaś wczoraj i dzisiaj poprawiłaś, to nie pisz. Oszczędzisz sobie kompromitacji.

Redaktor 11.07.2025 12:36
Totalne odklejenie 11.07.2025 10:22
Tak, tak. Mieszkańcy na pewno oczekują tego od pana Alberta, aby wspierał burmistrza w realizacji głupich pomysłów jak wiata za 0,5 mln zł czy ławka za 120 tys. zł, ewentualnie jednej ścieżki rowerowej obok drugiej, w sytuacji gdy w mieście w wielu miejscach brakuje podstawowej infrastruktury z uwagi na niegospodarne zarządzanie budżetem miasta. Mieszkańcy na pewno oczekują od pana Alberta wspierania nepotyzmu i kolesiostwa utrwalanego przez burmistrza. Mieszkańcy na pewno oczekują od pana Alberta wspierania braku przejrzystości w działaniu spółek miejskich. Na pewno tak jest i na pewno będzie to okazanie szacunku do mieszkańców, w szczególności tych wszystkich pokrzywdzonych działaniem burmistrza i podległego mu urzędu. PS: Jak popiłaś wczoraj i dzisiaj poprawiłaś, to nie pisz. Oszczędzisz sobie kompromitacji.
O fajnie jakiś głos poparcia. Super. Chociaż wyrażanie się w liczbie mnogiej i to w imieniu mieszkańców (wszystkich?) I jeszcze to "..na pewno...", cóż to dość jednoznacznie określa poczucie własnego ego. Co prawda ja tam akurat nie wiem czego "na pewno" oczekują mieszkańcy (wszyscy) ale pana Alberta - popieram w dążeniu do tego żeby wiceprzewodniczącym rady został.

Heheszek 11.07.2025 12:56
Totalne odklejenie 11.07.2025 10:22
Tak, tak. Mieszkańcy na pewno oczekują tego od pana Alberta, aby wspierał burmistrza w realizacji głupich pomysłów jak wiata za 0,5 mln zł czy ławka za 120 tys. zł, ewentualnie jednej ścieżki rowerowej obok drugiej, w sytuacji gdy w mieście w wielu miejscach brakuje podstawowej infrastruktury z uwagi na niegospodarne zarządzanie budżetem miasta. Mieszkańcy na pewno oczekują od pana Alberta wspierania nepotyzmu i kolesiostwa utrwalanego przez burmistrza. Mieszkańcy na pewno oczekują od pana Alberta wspierania braku przejrzystości w działaniu spółek miejskich. Na pewno tak jest i na pewno będzie to okazanie szacunku do mieszkańców, w szczególności tych wszystkich pokrzywdzonych działaniem burmistrza i podległego mu urzędu. PS: Jak popiłaś wczoraj i dzisiaj poprawiłaś, to nie pisz. Oszczędzisz sobie kompromitacji.
Jeżeli, tylko wg ciebie oczywiście, mieszkańcy Oławy są tak niesamowicie zadowoleni z działalności pana Alberta, to proszę wskaż jakie wyniki mają wszelkie zgłoszenia, które radni WdO złożyli w instytucjach kontrolny i w Prokuraturze, oraz dlaczego, jeśli tyle zła i „wałów” robi Frisch, to dlaczego jest jeszcze burmistrzem i cieszy się wolnością? Może rację ma „Redaktor” pisząc, że cokolwiek dla mieszkańców, panowie z WdO zrobiliby jak by weszli do prezydium RM.

Walerian 11.07.2025 13:23
Właśnie tacy jak ty nie rozumieją zasad działania samorządów, niestety pewne pieniądze są znaczone więc można je wydawać tylko np na ścieżki rowerowe lub związaną infrastrukturę. Z tych pieniędzy nie można robić dróg czy innej infrastruktury. Trzeba trochę interesować się samorządami żeby móc dyskutować. Równie dobrze możesz powiedzieć że zabierzesz z miasta budżetowe pieniądze nauczycielom i za to wybudujemy kilka km dróg. Spróbuj tego. Wiesz ile miasto ze swoich pieniędzy dopłaca nauczycielom?

głosuj odpowiedzialnie 10.07.2025 11:59
Jeśli radna Domaradzka nie ma czasu na pełnienie funkcji radnego i wiceprzewodniczącego rady z uwagi na swoje obowiązki zawodowe to niech zrezygnuje. Otrzymuje większą dietę niż pozostali radni z uwagi na pełnienie funkcji wiceprzewodniczącego i możliwe dodatkowe obowiązki, jeśli nie może ich wykonywać powinna zrezygnować i tyle. Kompromitacji koalicji BBS-PiS ciąg dalszy. Podobnie pan Mazurek, z racji pełnienie funkcji przewodniczącego otrzymuje wyższą dietę, jeśli nie jest w stanie wykonywać obowiązków to niech zrezygnuje. To co wynika z tego artykułu to jakiś kabaret w wykonaniu Mazurka i koalicji BBS-PiS. O radnych z po dreptających za koalicją z pis to szkoda nawet klawiatury, ale wiadomo, zlecenia ze zwiku nie śmierdzą.

fri 10.07.2025 14:46
głosuj odpowiedzialnie 10.07.2025 11:59
Jeśli radna Domaradzka nie ma czasu na pełnienie funkcji radnego i wiceprzewodniczącego rady z uwagi na swoje obowiązki zawodowe to niech zrezygnuje. Otrzymuje większą dietę niż pozostali radni z uwagi na pełnienie funkcji wiceprzewodniczącego i możliwe dodatkowe obowiązki, jeśli nie może ich wykonywać powinna zrezygnować i tyle. Kompromitacji koalicji BBS-PiS ciąg dalszy. Podobnie pan Mazurek, z racji pełnienie funkcji przewodniczącego otrzymuje wyższą dietę, jeśli nie jest w stanie wykonywać obowiązków to niech zrezygnuje. To co wynika z tego artykułu to jakiś kabaret w wykonaniu Mazurka i koalicji BBS-PiS. O radnych z po dreptających za koalicją z pis to szkoda nawet klawiatury, ale wiadomo, zlecenia ze zwiku nie śmierdzą.
Co do Mazurka to w poprzedniej kadencji bardzo często nie było go na dyżurach ...... Hanahaaaaa s kada leci

Ola 10.07.2025 14:59
głosuj odpowiedzialnie 10.07.2025 11:59
Jeśli radna Domaradzka nie ma czasu na pełnienie funkcji radnego i wiceprzewodniczącego rady z uwagi na swoje obowiązki zawodowe to niech zrezygnuje. Otrzymuje większą dietę niż pozostali radni z uwagi na pełnienie funkcji wiceprzewodniczącego i możliwe dodatkowe obowiązki, jeśli nie może ich wykonywać powinna zrezygnować i tyle. Kompromitacji koalicji BBS-PiS ciąg dalszy. Podobnie pan Mazurek, z racji pełnienie funkcji przewodniczącego otrzymuje wyższą dietę, jeśli nie jest w stanie wykonywać obowiązków to niech zrezygnuje. To co wynika z tego artykułu to jakiś kabaret w wykonaniu Mazurka i koalicji BBS-PiS. O radnych z po dreptających za koalicją z pis to szkoda nawet klawiatury, ale wiadomo, zlecenia ze zwiku nie śmierdzą.
Ale Una kce kasiory!

ZASTRZEŻENIE PODMIOTU UPRAWNIONEGO DOTYCZĄCE EKSPLORACJI TEKSTU I DANYCH

Dokonywanie zwielokrotnień w celu eksploracji tekstu i danych, w tym systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji ze strony internetowej tuolawa.pl i publikacji przy użyciu oprogramowania lub innego zautomatyzowanego systemu („screen scraping”/„web scraping”) lub w inny sposób, w szczególności do szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez wyraźnej zgody wydawcy - RYZA Sp. z o.o. jest niedozwolone. 

Zastrzeżenie to nie ma zastosowania do sytuacji, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe. Szczegółowe informacje na temat zastrzeżenia dostępne są TUTAJ

KOMENTARZE
Autor komentarza: KpinaTreść komentarza: zbiórka darów, zbiórka na grzejniki, a Frischmann lekką ręką wywala 120 tys. na ławkęData dodania komentarza: 4.12.2025, 19:06Źródło komentarza: Sobieski dla naszych bezdomniakówAutor komentarza: Oława OKTreść komentarza: Marek co się z tobą na wyrabiało ???Data dodania komentarza: 4.12.2025, 18:25Źródło komentarza: Jak zmienił się klimat w Oławie i co nas czekaAutor komentarza: RafałTreść komentarza: Jak kler odejdzie od polityki to może wrócę do kościoła i zaczne się spowiadać w konfesionaleData dodania komentarza: 4.12.2025, 15:52Źródło komentarza: Wyspowiadaj się na dworcu kolejowymAutor komentarza: NataTreść komentarza: Robicie z Powiatu niepotrzebny Babilon i nie pozwalacie obywatelom, tj. Mieszkańcom dołożyć cegiełki na pomoc chorym i ubogim. Mam tego dość!!!!!!!!Data dodania komentarza: 4.12.2025, 15:16Źródło komentarza: Rusza akcja "Podziel się z potrzebującymi"Autor komentarza: WalerianTreść komentarza: Do czego może być przydatny ten dokument? To sztuka dla sztuki. Czy mamy zrezygnować z przemysłu i wrócić do rolnictwa i upraw bo to jest najmniej szkodliwa działalność. Chociaż nie do końca, bo najlepiej to lasy posadzić. Co szary mieszkaniec ma do powiedzenia? Wszyscy widzimy że klimat się zmienia, ale przyczyny mogą być różne. Może to być proces naturalny, a może jednak działalność człowieka.Data dodania komentarza: 4.12.2025, 14:28Źródło komentarza: Jak zmienił się klimat w Oławie i co nas czekaAutor komentarza: ObserwatorTreść komentarza: Dziwie się że nie zmieniliście jeszcze nazwy na tuDrabiński...Data dodania komentarza: 4.12.2025, 13:33Źródło komentarza: Radny powiatowy zwrócił się do burmistrza Oławy o zawieszenie tego postepowania
Reklama
NAPISZ DO NAS!

Jeśli masz interesujący temat, który możemy poruszyć lub byłeś(aś) świadkiem ważnego zdarzenia - napisz do nas. Podaj w treści swój adres e-mail lub numer telefonu. Jeżeli formularz Ci nie wystarcza - skontaktuj się z nami.

Reklama
Reklama
Reklama