Ponieważ w sieci pojawiło się wiele niesprawdzonych informacji, spekulacji i wymieniania tego, co chcielibyśmy tam mieć, uporządkujmy to.
Zakończenie wszystkich prac nad drugim etapem oraz otwarcie obiektu zaplanowano na czwarty kwartał 2026. Oficjalnie przedstawiciel inwestora informuje o tym, że wśród najemców obiektu klienci znajdą drogerię DM, sklep z elektroniką Euro RTV AGD, Martes Sport oferujący odzież sportową i turystyczną, sklep z modą męską Villaro oraz Centrum Bambus z szerokim asortymentem artykułów codziennego użytku oraz akcesoriów dekoracyjnych. I to już jest pewne.
Jak zapowiada inwestor, do najemców obiektu wkrótce dołączą kolejne znane i cenione brandy z segmentu drogeryjnego, obuwniczego oraz tekstylnego. Planuje się uzupełnienie oferty handlowej o punkty usługowe oraz lokale gastronomiczne popularnych restauracji sieciowych. Wśród marek, które pojawiały się na wizualizacjach w ogłoszeniach o wynajmie powierzchni (UWAGA! ogłoszenie jest już nieaktualne, wizualizacja również uległa drobnym zmianom - informuje inwestor), wymieniane są także Sinsey, New Yorker, Pepco, Deichmann, Etno, MR.DIY, Hebe, KOMFORT i Woolworth, ale na razie tych informacji nie ma nigdzie oficjalnie potwierdzonych.
Rok temu Patrycja Kamińska (PR Manager Działu Marketingu Netto Sp. z o.o.) potwierdziła nam, że jednym ze sklepów po dawnym Tesco w Oławie będzie sklep Netto. Obecnie inwestor o tym nie wspomina. Pozostaje więc czekanie na oficjalne informacja od inwestora, który zapowiada, że już pod koniec 2026 roku zaoferuje klientom 18 nowych sklepów na ponad 18 tysiącach metrów kwadratowych nowoczesnych powierzchni handlowo-usługowych.









Napisz komentarz
Komentarze