Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
sobota, 17 maja 2025 12:47
Reklama
Reklama
Reklama Uniwersytet Wrocławski

Kampania informacyjno-promocyjna dla dzieci i młodzieży zakończona!

Podziel się
Oceń

31 stycznia Zakład Gospodarowania Odpadami GAĆ Sp. z o.o. oficjalnie zakończył kontrakt K8.2, którego tematem było zorganizowanie oraz przeprowadzenie dla dzieci i młodzieży z terenu 17 gmin (wg. dolnośląskiego WPGO) kampanii informacyjno-promocyjnej pod hasłem: „Segreguj z nami walcz z odpadami!” Kampania została zrealizowana w ramach Projektu: „Optymalizacja procesów i dostosowanie Zakładu do funkcjonowania w gospodarce o obiegu zamkniętym”. Zadanie realizowane przez 5 miesięcy za pośrednictwem firmy Centrum Promocji i Reklamy ReMedia z Bydgoszczy zwieńczyło uroczyste rozdanie nagród w konkursie fotograficznym „Zasada 3R w obiektywie”, które odbyło się dnia 8 lutego 2019r. w ZGO GAĆ. W konkursie odnotowaliśmy ponad 60 zgłoszeń, a sponsor kampanii, ZGO GAĆ ufundował cenne nagrody:

Reklama

Aparat Nikon D5600+ obiektyw; - I miejsce

Laptop/Tablet 2 w 1 Microsoft Surface GO – II miejsce Smartfon Huawei Mate Lite 10 Dual SIM – III miejsce W kategorii szkół gimnazjalnych zwyciężyli: 1 miejsce - Alicja Burek - Zespół Szkolno-Przedszkolny w Czernicy. 2 miejsce - Julia Pabich – Zespół Szkół w Wierzbnie, 3 miejsce - Maciej Smok - Szkoła Podstawowa w Bystrzycy. W kategorii szkół podstawowych zwyciężyli: 1 miejsce - Ewa Kłosowska – Szkoła Podstawowa nr 1 w Jelczu-Laskowicach 2 miejsce - Kornelia Rajnert – Zespół Szkolno-Przedszkolny w Czernicy 3 miejsce - Karolina Milewska – Zespół Szkół w Wierzbnie

Realizując kampanię ZGO GAĆ dotarł do ponad 20.000 tysięcy dzieci i młodzieży z terenu obsługiwanych gmin.

Liczby dużo trafniej potrafią zwizualizować każde przedsięwzięcie i oto one:

✅ 356 prelekcji ekologicznych dla dzieci i młodzieży, przeprowadzonych z przedszkolach, szkołach podstawowych i gimnazjach, od września 2018r. do końca stycznia 2019r.; 111 wycieczek dzieci i młodzieży do ZGO GAĆ – od listopada do końca grudnia. Wykonawca kontraktu zorganizował i przeprowadził wycieczki, które były uzupełnieniem prowadzonych lekcji dla dzieci i młodzieży. Młode pokolenie mogło na żywo zobaczyć jaką drogę przemierza odpad, który oni wrzucają do pojemnika w swoim domu, jak również nauczyć się zasad poprawnej segregacji odpadów; 30.000 tys. rozdanych materiałów edukacyjnych, tj. książek kucharskich, zakładek do książek, broszur ( przygotowanych w podziale na grupy wiekowe ) międzypokoleniowych albumów stanowiących źródło niezbędnej wiedzy o sposobach segregacji poszczególnych opadów; współpraca z lokalnymi wydawnictwami: publikacja tematycznych newsletterów, oraz artykułów dodatkowych dotyczących prowadzonej kampanii oraz utrwalających zasady poprawnego postępowania z grupami odpadów; nowy profil facebookowy kampanii z jej bohaterem Kapitanem Planetą oraz licznymi radami i ciekawostkami dotyczącymi zagadnień gospodarki odpadami; Konkurs ekologiczny „Zasada 3R w obiektywie - konkurs fotograficzny, w którym młodzież za pomocą zdjęć interpretuje zasadę 3R tj.: Reduce, Reuse, Recycle, promującą zdrowy dla środowiska styl życia, konsumpcji dóbr i traktowania odpadów.

Wszystkim serdecznie dziękujemy za ogromny odzew i czynną chęć uczestniczenia w kampanii. Nauka postępowania z odpadami w ogóle nie jest trudna. 100% to chęć i zaangażowanie w promowanie pozytywnych postaw chroniących otaczające nas środowisko. Jesteśmy zaszczyceni, że przyjęliście nasze lekcje oraz wycieczki w tak entuzjastyczny sposób! Spotkania z Wami były przemiłe, a zdjęcia zebrane na profilu kampanii tylko potwierdzają, jak dobrze nam się współpracowało – w myśl zasady: jeden za wszystkich, wszyscy za jednego. Łączy nas jeden cel - troska o środowisko w którym żyjemy.

(tekst sponsorowany)

Kampania informacyjno-promocyjna dla dzieci i młodzieży zakończona!

Kampania informacyjno-promocyjna dla dzieci i młodzieży zakończona!

Kampania informacyjno-promocyjna dla dzieci i młodzieży zakończona!

Kampania informacyjno-promocyjna dla dzieci i młodzieży zakończona!


Napisz komentarz

Komentarze

mgid.com, 649292, DIRECT, d4c29acad76ce94f
lijit.com, 349013, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
lijit.com, 349013-eb, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
openx.com, 538959099, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
appnexus.com, 1019, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
improvedigital.com, 1944, RESELLER
pubmatic.com, 161673, RESELLER, 5d62403b186f2ace
admanmedia.com, 925, RESELLER
smartadserver.com, 3713, RESELLER
openx.com, 540866936, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
adform.com, 2671, RESELLER
yahoo.com, 59674, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
smaato.com, 1100042823, RESELLER, 07bcf65f187117b4
yahoo.com, 58935, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
triplelift.com, 11656, RESELLER, 6c33edb13117fd86
pubmatic.com, 158481, RESELLER, 5d62403b186f2ace
smartadserver.com, 3713, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 15349, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
zeta.com, 757, RESELLER
rubiconproject.com, 9655, RESELLER, 0bfd66d529a55807
Xapads.com, 145030, RESELLER
google.com, pub-3990748024667386, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Pubmatic.com, 162882, RESELLER, 5d62403b186f2ace
video.unrulymedia.com, 524101463, RESELLER, 29bc7d05d309e1bc
lijit.com, 224984, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
Pubmatic.com, 163319, RESELLER, 5d62403b186f2ace
adyoulike.com, c1cb20fa2bbc39a8f2ec564ac0c157f7, DIRECT
adyoulike.com, a15d06368952401cd3310203631cb18b, RESELLER
rubiconproject.com, 20736, RESELLER, 0bfd66d529a55807
pubmatic.com, 160925, RESELLER, 5d62403b186f2ace
onetag.com, 7a07370227fc000, RESELLER
lijit.com, 408376, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b
spotim.market, sp_AYL2022, RESELLER, 077e5f709d15bdbb
smartadserver.com, 4144, RESELLER
nativo.com, 5848, RESELLER, 59521ca7cc5e9fee
smartadserver.com, 4577, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 13099, RESELLER
pubmatic.com, 161593, RESELLER, 5d62403b186f2ace
rubiconproject.com, 11006, RESELLER, 0bfd66d529a55807
onetag.com, 7cd9d7c7c13ff36, DIRECT
ssp.e-volution.ai, AJxF6R4a9M6CaTvK, RESELLER
rubiconproject.com, 16824, RESELLER, 0bfd66d529a55807
adform.com, 2664, RESELLER, 9f5210a2f0999e32
appnexus.com, 11879, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
appnexus.com, 15825, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
smartadserver.com, 1247, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
smaato.com, 1100056735, DIRECT, 07bcf65f187117b4
smaato.com, 1100004890, DIRECT, 07bcf65f187117b4
rubiconproject.com, 24600, RESELLER, 0bfd66d529a55807
sharethrough.com, iBAzay96, RESELLER, d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com, 156177, RESELLER, 5d62403b186f2ace
pubmatic.com, 161674, RESELLER, 5d62403b186f2ace
insticator.com,15188195-e4cc-40b1-98f1-d6390cc63cbb,RESELLER,b3511ffcafb23a32
rubiconproject.com,17062,RESELLER,0bfd66d529a55807
video.unrulymedia.com,136898039,RESELLER
sharethrough.com,Q9IzHdvp,DIRECT,d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com,95054,DIRECT,5d62403b186f2ace
lijit.com,257618,RESELLER,fafdf38b16bf6b2b

sonobi.com, 4dd284a06a, RESELLER, d1a215d9eb5aee9e
appnexus.com, 15825, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
Media.net, 8CUTQ396X, DIRECT
video.unrulymedia.com, 926913262, RESELLER

 

<div data-type="_mgwidget" data-widget-id="1768557">

</div>

<script>(function(w,q){w[q]=w[q]||[];w[q].push(["_mgc.load"])})(window,"_mgq");

</script>

ZASTRZEŻENIE PODMIOTU UPRAWNIONEGO DOTYCZĄCE EKSPLORACJI TEKSTU I DANYCH

Dokonywanie zwielokrotnień w celu eksploracji tekstu i danych, w tym systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji ze strony internetowej tuolawa.pl i publikacji przy użyciu oprogramowania lub innego zautomatyzowanego systemu („screen scraping”/„web scraping”) lub w inny sposób, w szczególności do szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez wyraźnej zgody wydawcy - RYZA Sp. z o.o. jest niedozwolone. 

Zastrzeżenie to nie ma zastosowania do sytuacji, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe. Szczegółowe informacje na temat zastrzeżenia dostępne są TUTAJ

KOMENTARZE
Autor komentarza: HeheszekTreść komentarza: Podobna sytuacja była z linią nr 5 wożąca powietrze do stacji PKP w Lizawicach. Pasażerów nikt nie widział, ale wszyscy dziękowali Panu Burmistrzowi za to krajoznawcze połączenie ;)Data dodania komentarza: 17.05.2025, 00:30Źródło komentarza: W 5 dni wniosek złożyły tu 23 osobyAutor komentarza: DarioTreść komentarza: Rycerze o 16:30 aktualni (pogoda)?Data dodania komentarza: 16.05.2025, 22:02Źródło komentarza: OŁAWA 10-lecie browaru PROBUS już w tę sobotęAutor komentarza: HeheszekTreść komentarza: Przykro mi ale nie jestem aż tak "zdolny"Data dodania komentarza: 16.05.2025, 15:40Źródło komentarza: W 5 dni wniosek złożyły tu 23 osobyAutor komentarza: WiesiekTreść komentarza: Budowa ul. Jodłowej kosztuje coś ok. 5 mln, więc nie wiem czy tyle podatków od mieszkańców wpłynęło, wątpliwa sprawa. Ten prywaciarz raczej na BBS nie wpłaca, kto go zna to wie że swojej złotówki na nic nie wyda, ludziom posprzedawał działki, nawet do dróg się nie dołożył, a co obiecywał to nie będę pisał bo mieszkańcy to wiedzą.Data dodania komentarza: 16.05.2025, 14:52Źródło komentarza: Radny: - Na ul. Południowej konieczny jest chodnikAutor komentarza: MieszkaniecTreść komentarza: Kto? Zdziwicie sie maruderzy, dużo ludzi będzie korzystać.Data dodania komentarza: 16.05.2025, 14:49Źródło komentarza: Rozkład jazdy z przystanku OŁAWA ZACHODNIA. Od kiedy?Autor komentarza: NataTreść komentarza: Precz z klusownictwem!!!Data dodania komentarza: 16.05.2025, 14:24Źródło komentarza: Policja ustala, kto to zrobił
Reklama
NAPISZ DO NAS!

Jeśli masz interesujący temat, który możemy poruszyć lub byłeś(aś) świadkiem ważnego zdarzenia - napisz do nas. Podaj w treści swój adres e-mail lub numer telefonu. Jeżeli formularz Ci nie wystarcza - skontaktuj się z nami.

Reklama
Reklama