Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
środa, 30 lipca 2025 13:22
Reklama
Reklama https://www.mario-web.pl/?fbclid=IwY2xjawKmdmpleHRuA2FlbQIxMABicmlkETFoU1Vyd1F2VmVBTEJTZXZIAR4R7OQoIiStikie9PkVq_jed6ugpLqCXRABOmzOXsgh5-xjWxRaek2puL_0KA_aem_vRRkult5-xnxh4novgQbiw

Przyczepa z reklamą wyborczą za blisko pasów

Pisaliśmy wczoraj o incydentach podczas niedzielnych wyborów na terenie Oławy.
Przyczepa z reklamą wyborczą za blisko pasów
Pisaliśmy wczoraj o incydentach wyborczych na terenie Oławy. Czytelnik dorzuca jeszcze jeden

Źródło: Czytelnik

Podziel się
Oceń

 - Uprzejmie informuję, że w dniu wyborów policja została zawiadomiona o jeszcze jednym incydencie, jakim było niewątpliwie ustawienie przyczepy z reklamą jednego z kandydatów bezpośrednio przed przejściem dla pieszych, prowadzących do jednego z lokali wyborczych przy ul. Kutrowskiego w Oławie - informuje czytelnik, proszący o zachowanie anonimowości. 

Reklama

Potwierdziliśmy. Taki fakt miał miejsce. Policja dostała zgłoszenie poprzez numer 112. - To miało związek z wyborami o tyle, że przyczepa, którą zaparkowano za blisko przejścia dla pieszych i zasłaniała widoczność, miała na sobie reklamę jednego z kandydatów - mówi oficer prasowa KPP w Oławie Wioletta Polerowicz. - Sztab został powiadomiony, dysponent przyczepy pouczony i została ona przeparkowana we właściwe miejsce.  


Napisz komentarz

Komentarze

syn proboszcza 24.04.2024 12:38
Ja rozumiem, że przyczepa została zasłonięta i zabrana stamtąd, bo jeśli jedynie została ustawiona w innym miejscu, to to jest naruszenie ciszy wyborczej. bo nie wolno ustawiać ani przestawiać materiałów wyborczych w trakcie ciszy wyborczej.

Reklama
Halina 24.04.2024 07:32
Komentarz zablokowany

Mieszkaniec 23.04.2024 08:59
Friszowi powinno być wstyd.

Nieogarniety 23.04.2024 12:54
Mieszkaniec 23.04.2024 08:59
Friszowi powinno być wstyd.
Wstyd to powinno być temu który zgłosił fakt na Policję. Anonimowy zgłaszający pewnie z PO albo WdO. Zobacz jakie to przejście dla pieszych i w którym miejscu. Parking przed Szkołą na Kutrowskiego. I to ta część bliżej Szkoły. W weekendy a zwłaszcza w niedzielę, przechodzą tam takie tłumy, że nikomu, oprócz przeciwników politycznych Frischa, nikomu ta przyczepa nie przeszkadzała. I jeszcze chowanie się za anonimowością. Żenada

Brak Bardziej Skompromitowanych 23.04.2024 13:18
Nieogarniety 23.04.2024 12:54
Wstyd to powinno być temu który zgłosił fakt na Policję. Anonimowy zgłaszający pewnie z PO albo WdO. Zobacz jakie to przejście dla pieszych i w którym miejscu. Parking przed Szkołą na Kutrowskiego. I to ta część bliżej Szkoły. W weekendy a zwłaszcza w niedzielę, przechodzą tam takie tłumy, że nikomu, oprócz przeciwników politycznych Frischa, nikomu ta przyczepa nie przeszkadzała. I jeszcze chowanie się za anonimowością. Żenada
Jak zgłosił, to zgłaszający pewnie podał dane policji. Przepis mówi jasno, że w odległości 10 metrów od przejścia dla pieszych nie wolno parkować poza miejscami wyznaczonymi. Koniec i kropka. Przepisy są takie same dla wszystkich, a nie tu prezentujesz moralność kalego.

Nieogarniety 23.04.2024 14:25
Brak Bardziej Skompromitowanych 23.04.2024 13:18
Jak zgłosił, to zgłaszający pewnie podał dane policji. Przepis mówi jasno, że w odległości 10 metrów od przejścia dla pieszych nie wolno parkować poza miejscami wyznaczonymi. Koniec i kropka. Przepisy są takie same dla wszystkich, a nie tu prezentujesz moralność kalego.
Przeczytaj, że zgłoszenie było anonimowe. "Moralność małego"? A czy ktoś zgłaszał coś na PO?

Reklama
Krycha 23.04.2024 13:36
Nieogarniety 23.04.2024 12:54
Wstyd to powinno być temu który zgłosił fakt na Policję. Anonimowy zgłaszający pewnie z PO albo WdO. Zobacz jakie to przejście dla pieszych i w którym miejscu. Parking przed Szkołą na Kutrowskiego. I to ta część bliżej Szkoły. W weekendy a zwłaszcza w niedzielę, przechodzą tam takie tłumy, że nikomu, oprócz przeciwników politycznych Frischa, nikomu ta przyczepa nie przeszkadzała. I jeszcze chowanie się za anonimowością. Żenada
Nie naginaj przepisów ruchu drogowego ..... To dopiero żenada

Nieogarniety 23.04.2024 14:27
Krycha 23.04.2024 13:36
Nie naginaj przepisów ruchu drogowego ..... To dopiero żenada
Bez komentarza. Nie wiecie jak z takiego anonimowego, żenujacego zgłoszenia wybrnąć.

Wyborca 23.04.2024 14:12
Nieogarnięty, prawo jest prawem. Tyle w temacie. Poza tym, akurat w niedzielę, w dniu wyborów dużo osób tamtędy chodziło. To że nie podoba się komuś przepis, to nie znaczy że może się do niego nie stosować.

Nieogarniety 23.04.2024 14:23
Wyborca 23.04.2024 14:12
Nieogarnięty, prawo jest prawem. Tyle w temacie. Poza tym, akurat w niedzielę, w dniu wyborów dużo osób tamtędy chodziło. To że nie podoba się komuś przepis, to nie znaczy że może się do niego nie stosować.
Oczywiście masz rację. Tłumy jak na procesji na Boże Ciało. Zwłaszcza przy frekwencji niecałe 30 procent. I to pewnie wszyscy szli z Mszy w Intermarche, do Szkoły by głosować. Brawo

Wyborca 23.04.2024 17:53
nieogarnięty Twój podpis mówi o Tobie wszystko. Dura lex sed lex - tyle w temacie. Wrzuć sobie w Google, bo pewnie nie wiesz co to znaczy. Bez odbioru.

Reklama
Nieogarniety 23.04.2024 20:34
Wyborca 23.04.2024 17:53
nieogarnięty Twój podpis mówi o Tobie wszystko. Dura lex sed lex - tyle w temacie. Wrzuć sobie w Google, bo pewnie nie wiesz co to znaczy. Bez odbioru.
Specjalnie mam taki nick, żeby ktoś tak błyszczący inteligencją jak ty mógł, nie używając żadnych racjonalnych argumentów, pokazać swoja klasę. I jak widać zrobiłeś to. Brawo. Nie chcę się domyślać, czy to ty nie jesteś tym pracownikiem Sądu, jak również tą anonimową osobą. Masz rację, że bez odbioru, bo sprowadzasz tą rozmowę na żenująco niski poziom.

Wyborca 24.04.2024 08:27
Nie ja, a Ty twierdzisz że można bezkarnie łamać prawo (bo przecież mało ludzi chodzi). To tylko o Tobie świadczy. Nie pracuje w żadnej instytucji publicznej, mam swoją firmę i denerwuje mnie bezkarność pewnych osób. Mam za to wrażenie, że Ty jesteś mocno związany z osobą która widnieje na tej przyczepce. Dlatego bronisz zawzięcie. Ale pamiętaj, pych kroczy przed upadkiem. Pozdrawiam i więcej nie będę odpisywał Tobie, bo rzeczywiście nic nie wnosisz do dyskusji.

Nieogarniety 24.04.2024 13:21
Wyborca 24.04.2024 08:27
Nie ja, a Ty twierdzisz że można bezkarnie łamać prawo (bo przecież mało ludzi chodzi). To tylko o Tobie świadczy. Nie pracuje w żadnej instytucji publicznej, mam swoją firmę i denerwuje mnie bezkarność pewnych osób. Mam za to wrażenie, że Ty jesteś mocno związany z osobą która widnieje na tej przyczepce. Dlatego bronisz zawzięcie. Ale pamiętaj, pych kroczy przed upadkiem. Pozdrawiam i więcej nie będę odpisywał Tobie, bo rzeczywiście nic nie wnosisz do dyskusji.
Masz rację, że "pycha kroczy przed upadkiem" i dlatego pomimo, że tak zawzięcie zwalczali burmistrza i hejtowali na wszelkie mozliwe sposoby, maja tylko 2 radnych. Bronię osób która są atakowane " bo tak wypada". Czy ktoś pomyślał o tym, czy to burmistrz sam rozwoził i ustawiał banery i tą przyczepę? Oczywiście nie, bo i po co. Ale "kopać" go i wylewać wiadra pomyj, to już oki, bo tak należy. Żaden baner, żadnego z kandydatów nie stał lub nie wisiał, tam gdzie nie powinien? Oczywiście były takie, ale to przecież przyczepa z banerem Frischa, więc spokojnie można go obrzucić błotem, i pojechać, i hejtowac, bo tak wypada. To jest jak ktoś napisał "moralność kalego". Zastanów się, co ty swoim hejtem burmistrza wznosisz do dyskusji.

Wyborca 24.04.2024 13:52
W dupie mam kto ma ilu radnych. Nie startowałem, ani nie należę do żadnej organizacji, komitetu itp. Nie interesuje mnie to. Osoba, która zleca odpowiada na takiej samej zasadzie jak ta, która czynność wykonała. Nie jest moją winą, że zlecił to osobie, która nie zna przepisów. Wybacz, ale ślepe bronienie jest już żałosne. Prawo jest takie same dla każdego i nie ma wyjątków. Fakty są takie, osoba która postawiła przyczepę z wizerunkiem wiadomo kogo, bo widać na zdjęciu, złamała przepisy. I tyle w temacie. A temu, czyj wizerunek jest uwieczniony na przyczepie powinno być wstyd.

Nieogarniety 24.04.2024 15:34
Wyborca 24.04.2024 13:52
W dupie mam kto ma ilu radnych. Nie startowałem, ani nie należę do żadnej organizacji, komitetu itp. Nie interesuje mnie to. Osoba, która zleca odpowiada na takiej samej zasadzie jak ta, która czynność wykonała. Nie jest moją winą, że zlecił to osobie, która nie zna przepisów. Wybacz, ale ślepe bronienie jest już żałosne. Prawo jest takie same dla każdego i nie ma wyjątków. Fakty są takie, osoba która postawiła przyczepę z wizerunkiem wiadomo kogo, bo widać na zdjęciu, złamała przepisy. I tyle w temacie. A temu, czyj wizerunek jest uwieczniony na przyczepie powinno być wstyd.
Dlaczego więc z taką "ślepą" zaciekłością atakujesz, jak cię to nie interesuje? Dlaczego nie napiszesz nic o nieprzepisowo postawionych banerach w pasach drogowych, zasłaniających wyjazdy ze skrzyżowań, przybitych do ścian budynków itd. Może i jest Frischowi wstyd, nie wiem. Z plotek słyszałem, że policja zwróciła uwagę zgłaszającemu i przestawił tą przyczepkę, i został odpowiednio pouczony. Z plotek również wiem, kto tam był i oglądał działania policji, ale że to plotki, to nie będę o tym pisał.

Reklama
Wyborca 24.04.2024 20:22
Skoro to plotki niczym nie potwierdzone, to po co piszesz? Ja nie widziałem żadnych nieprawidłowości u innych. Od osób na stanowisku wymagam szczególnego stosowania się do przepisów i tyle. Jeśli natomiast masz dowody, że ktoś łamał prawo, to śmiało.

Nieogarniety 25.04.2024 10:16
Wyborca 24.04.2024 20:22
Skoro to plotki niczym nie potwierdzone, to po co piszesz? Ja nie widziałem żadnych nieprawidłowości u innych. Od osób na stanowisku wymagam szczególnego stosowania się do przepisów i tyle. Jeśli natomiast masz dowody, że ktoś łamał prawo, to śmiało.
Potwierdzone bo osoby byly widziane. Nie zgłaszałem nic bo nie jestem małostkowy. Wiem, że to miesiąc wyborów i tyle.

Wyborca 25.04.2024 13:07
Aha

tu 24.04.2024 11:47
Broniąc burmistrza za każdym razem pogrążasz jego i siebie.

Dfgbbbbb 24.04.2024 12:24
Nieogarniety 23.04.2024 14:23
Oczywiście masz rację. Tłumy jak na procesji na Boże Ciało. Zwłaszcza przy frekwencji niecałe 30 procent. I to pewnie wszyscy szli z Mszy w Intermarche, do Szkoły by głosować. Brawo
W Intermarche jest czytelnia Nie wiesz (?)

Reklama
Nieogarniety 24.04.2024 13:23
Dfgbbbbb 24.04.2024 12:24
W Intermarche jest czytelnia Nie wiesz (?)
Wiem i widzę czasami, te tłumy które tam siedzą i czytają :):):)

Dżef 23.04.2024 08:24
Ale bbsiaki do pouczania i umoralniania to pierwsze, a same prezentują dno.

ZASTRZEŻENIE PODMIOTU UPRAWNIONEGO DOTYCZĄCE EKSPLORACJI TEKSTU I DANYCH

Dokonywanie zwielokrotnień w celu eksploracji tekstu i danych, w tym systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji ze strony internetowej tuolawa.pl i publikacji przy użyciu oprogramowania lub innego zautomatyzowanego systemu („screen scraping”/„web scraping”) lub w inny sposób, w szczególności do szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez wyraźnej zgody wydawcy - RYZA Sp. z o.o. jest niedozwolone. 

Zastrzeżenie to nie ma zastosowania do sytuacji, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe. Szczegółowe informacje na temat zastrzeżenia dostępne są TUTAJ

KOMENTARZE
Autor komentarza: HeheszekTreść komentarza: To myślisz, że jak Frisch przestanie brać pensje i zwolni z pracy połowę urzędników to Tauron wszystko naprawi? Mega logika. Brawo. Startuj w wyborach i masz mój glosData dodania komentarza: 30.07.2025, 12:15Źródło komentarza: Wciąż ciemna Oława. Dlaczego? Miasto tłumaczyAutor komentarza: alarmowaniTreść komentarza: Gdyby Odra była prawidłowo zagospodarowana to 3m powinno być normą dla prawidłowego funkcjonowania i żeglugi a tak jest albo za dużo albo za mało wody.Podobnie z Oławką.Data dodania komentarza: 30.07.2025, 11:45Źródło komentarza: Jak wygląda sytuacja hydrologiczna w Oławie. Stan na 30 lipcaAutor komentarza: Gocha ze ZwierzyńcaTreść komentarza: Kim jesteś ? Nie znam ciebie O.s. Nie musisz czytać .....Data dodania komentarza: 30.07.2025, 11:44Źródło komentarza: Tu posypią się mandaty!Autor komentarza: Kogut z innego gospodarstwaTreść komentarza: Jak się zrzeknie wynagrodzenia i wywali tych partaczy z urzędu, co nie potrafią sobie poradzić w prostej kwestii to bardzo chętnie to uczynię. W innym wypadku nie widzę potrzeby charytatywnej pracy w sytuacji gdy Frischmann kasuje 20 tys. miesięcznie a efektów jego pracy nie widać.Data dodania komentarza: 30.07.2025, 11:30Źródło komentarza: Wciąż ciemna Oława. Dlaczego? Miasto tłumaczyAutor komentarza: MichałTreść komentarza: Super informacja. Mam nadzieję, że teraz zarząd pójdzie za ciosem i pozyska kolejnych dużych sponsorów, żeby MOTO-JELCZ mógł się dalej rozwijać.Data dodania komentarza: 30.07.2025, 11:26Źródło komentarza: Archon oficjalnym partnerem MGKS „Moto-Jelcz” Oława – razem dla młodych sportowców i lokalnej społecznościAutor komentarza: HeheszekTreść komentarza: Masz rację, że to jest skandal. Podpowiedz więc temu „ nieudolnemu” Frischowi, w jaki sposób ma zmusić Tauron do tego, żeby usunęli awarię. Jest jakiś inny sposób niż pisanie pism? Jak znasz to zaproponuj.Data dodania komentarza: 30.07.2025, 11:13Źródło komentarza: Wciąż ciemna Oława. Dlaczego? Miasto tłumaczy
Reklama
NAPISZ DO NAS!

Jeśli masz interesujący temat, który możemy poruszyć lub byłeś(aś) świadkiem ważnego zdarzenia - napisz do nas. Podaj w treści swój adres e-mail lub numer telefonu. Jeżeli formularz Ci nie wystarcza - skontaktuj się z nami.

Reklama
Reklama