Na stronie Elektronicznego Biura Obsługi Klienta Gminy Jelcz-Laskowice (https://ebok.jelcz-laskowice.pl) będziecie mogli Państwo wygodnie, bez konieczności wizyty w urzędzie, załatwić swoje sprawy urzędowe. Zakres usług dostępnych na platformie internetowej pokrywa się z usługami świadczonymi w standardowym trybie. Dzięki zintegrowaniu z platformą ePUAP istnieje możliwość logowania i składania podpisu za pomocą Profilu Zaufanego.
Na platformie internetowej https://ebok.jelcz-laskowice.pl znajdą Państwo m.in.:
- wszelkie informacje umieszczane w Biuletynie Informacji Publicznej;
- w zakładce "Cyfrowy Urząd" informacje o usługach oferowanych przez urząd, aktualne druki i formularze. Tutaj będziecie Państwo mogli wypełnić i przesłać elektroniczne dokumenty do urzędu;
- usługę "Portal Interesanta", która umożliwia dokonywanie płatności przez Internet oraz sprawdzanie wysokości należności i zobowiązań;
- "Portal Zamówień Publicznych" dla wykonawców zainteresowanych udziałem w zamówieniach publicznych;
- "Portal Informacyjny o Nieruchomościach", w którym będą udostępniane informacje o nieruchomościach położonych w Gminie Jelcz-Laskowice;
- zakładkę "Status Sprawy", dzięki której będzie można pozyskać informacje na temat stanu sprawy czy dokumentów w sprawie;
- Aplikację mobilna do ściągnięcia na urządzenia mobilne. Zyskacie Państwo w ten sposób bardzo wygodne narzędzie do otrzymywania informacji i powiadomień z urzędu;
- Zakładkę "Konsultacje z Mieszkańcami", stworzonej w celu prowadzenia efektywnego dialogu społecznego z mieszkańcami, organizacjami i osobami prawnymi. Tu będzie można zapoznać się z projektami najważniejszych przedsięwzięć, planowanych przez miasto oraz wyrazić zdanie na ich temat.
Sprawdź, jak to działa - bo działa - TU:







Napisz komentarz
Komentarze