Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
sobota, 31 maja 2025 01:20
Reklama
Reklama Uniwersytet Wrocławski
Reklama https://www.mario-web.pl/?fbclid=IwY2xjawKmdmpleHRuA2FlbQIxMABicmlkETFoU1Vyd1F2VmVBTEJTZXZIAR4R7OQoIiStikie9PkVq_jed6ugpLqCXRABOmzOXsgh5-xjWxRaek2puL_0KA_aem_vRRkult5-xnxh4novgQbiw

Rusza najnowsza kampania Safe2Eat 2025: Budujemy zaufanie konsumentów do bezpieczeństwa żywności w UE

We współpracy z partnerami z całej Europy Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności organizuje nową odsłonę kampani Safe2Eat 2025, która będzie charakteryzowała się większym zasięgiem i jeszcze lepszą komunikacją z odbiorcami. Realizowana od 5 lat kampania dostarcza konsumentom przystępnych, opartych na wiedzy naukowej informacji oraz wskazówek dotyczących bezpieczeństwa żywności, pomagając tym samym w dokonywaniu świadomych wyborów dotyczących własnego odżywiania.
Podziel się
Oceń

W tym roku kampania obejmuje 23 kraje, w porównaniu z 18 w 2024 roku, co stanowi istotny kamień milowy w realizacji jej kluczowego celu, jakim jest pomoc większej liczbie mieszkańców i mieszkanek Europy w dokonywaniu świadomych wyborów żywieniowych.  

Reklama

Wśród państw uczestniczących w kampanii w 2025 roku znalazły się Albania, Austria, Belgia, Bośnia i Hercegowina, Chorwacja, Cypr, Czechy, Estonia, Finlandia, Grecja, Węgry, Irlandia, Włochy, Łotwa, Luksemburg, Czarnogóra, Macedonia Północna, Norwegia, Polska, Rumunia, Słowacja, Hiszpania i Turcja.  

Safe2Eat 2025

Większy zasięg, zmiana postaw: najważniejsze wnioski z 2024 roku

W 2024 roku kampania Safe2Eat odnotowała rekordowy poziom skuteczności. Według badania Ipsos przeprowadzonego w grudniu, twórcom kampanii udało się dotrzeć do ponad 45% docelowych odbiorców w całej Europie, co stanowi prawdziwy przełom względem 19% odnotowanych w 2023 roku. Dzięki połączeniu komunikatów w mediach społecznościowych, współpracy z influencerami i ukierunkowanych inicjatyw medialnych, kampanii Safe2Eat udało się skutecznie dotrzeć do ponad 50 milionów mieszkańców i mieszkanek Europy, zwracając uwagę na kwestie dotyczące bezpieczeństwa żywności w codziennych wyborach.

Safe2Eat 2025

Kampania wpłynęła również na postawy konsumentów. Wyniki badania wykazały, że osoby, które zetknęły się z kampanią, częściej zwracały uwagę na bezpieczeństwo podczas zakupów żywności. Ponadto badacze zwrócili uwagę na mniejszy odsetek opinii, według których informacje na temat bezpieczeństwa żywności są zbyt techniczne lub złożone - respondenci twierdzili, że wiedzą więcej na temat zapobiegania zagrożeniom związanym z żywnością.

Safe2Eat 2025

 Co nowego w kampanii w 2025 roku?

Opierając się na zeszłorocznych osiągnięciach, w 2025 roku organizatorzy kampanii Safe2Eat mają na celu poszerzenie jej oddziaływania poprzez:

  • Rozszerzenie zasięgu na 23 kraje, w tym pięć nowych krajów biorących udział w działaniach, zwiększanie zasięgu działań i zaangażowania w całej Europie.
  • Zwrócenie uwagi na kluczowe obawy konsumentów dotyczące bezpieczeństwa żywności, takie jak rola nauki w zapewnianiu bezpieczeństwa żywności, znaczenie czytelnego oznaczania produktów oraz korzyści płynące z ograniczenia marnowania żywności.
  • Zwiększenie dostępności informacji na temat bezpieczeństwa żywności dzięki nowym i łatwym do zrozumienia materiałom dostosowanym do różnych grup demograficznych i kontekstów kulturowych.
Safe2Eat 2025

EFSA stawia na sukces w dłuższym ujęciu czasowym

„Ze względu na fakt, że konsumenci w Europie stawiają czoła wielu wyzwaniom, dokonując codziennych wyborów żywnościowych, chcemy wyposażyć ich w wiedzę potrzebną do podejmowania świadomych decyzji” twierdzi dyrektor wykonawczy EFSA Bernhard Url. Kampania Safe2Eat stanowi pomost łączący naukę o bezpieczeństwie żywności i codzienne decyzje, dostarczając jasnych i praktycznych informacji, które budują zaufanie konsumentów. Dzięki rozszerzeniu zasięgu kampanii na dodatkowe kraje w 2025 roku stawiamy kolejny krok w kierunku zapewnienia wszystkim mieszkańcom i mieszkankom Europy dostępu do wiarygodnych, opartych na nauce wskazówek dotyczących bezpieczeństwa żywności”.

Weź udział w kampanii

Przez cały rok w całej Unii Europejskiej oraz w poszczególnych państwach będą realizowane różnorodne działania w ramach kampanii Safe2Eat. Zachęcamy konsumentów do odwiedzenia oficjalnej strony internetowej kampanii, zapoznania się z materiałami edukacyjnymi i obserwowania komunikatów kampanii w mediach społecznościowych, a w tym celu – do korzystania z hasztagu #Safe2EatEU.

(tekst sponsorowany)


Napisz komentarz

Komentarze

mgid.com, 649292, DIRECT, d4c29acad76ce94f
lijit.com, 349013, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
lijit.com, 349013-eb, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
openx.com, 538959099, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
appnexus.com, 1019, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
improvedigital.com, 1944, RESELLER
pubmatic.com, 161673, RESELLER, 5d62403b186f2ace
admanmedia.com, 925, RESELLER
smartadserver.com, 3713, RESELLER
openx.com, 540866936, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
adform.com, 2671, RESELLER
yahoo.com, 59674, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
smaato.com, 1100042823, RESELLER, 07bcf65f187117b4
yahoo.com, 58935, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
triplelift.com, 11656, RESELLER, 6c33edb13117fd86
pubmatic.com, 158481, RESELLER, 5d62403b186f2ace
smartadserver.com, 3713, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 15349, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
zeta.com, 757, RESELLER
rubiconproject.com, 9655, RESELLER, 0bfd66d529a55807
Xapads.com, 145030, RESELLER
google.com, pub-3990748024667386, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Pubmatic.com, 162882, RESELLER, 5d62403b186f2ace
video.unrulymedia.com, 524101463, RESELLER, 29bc7d05d309e1bc
lijit.com, 224984, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
Pubmatic.com, 163319, RESELLER, 5d62403b186f2ace
adyoulike.com, c1cb20fa2bbc39a8f2ec564ac0c157f7, DIRECT
adyoulike.com, a15d06368952401cd3310203631cb18b, RESELLER
rubiconproject.com, 20736, RESELLER, 0bfd66d529a55807
pubmatic.com, 160925, RESELLER, 5d62403b186f2ace
onetag.com, 7a07370227fc000, RESELLER
lijit.com, 408376, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b
spotim.market, sp_AYL2022, RESELLER, 077e5f709d15bdbb
smartadserver.com, 4144, RESELLER
nativo.com, 5848, RESELLER, 59521ca7cc5e9fee
smartadserver.com, 4577, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 13099, RESELLER
pubmatic.com, 161593, RESELLER, 5d62403b186f2ace
rubiconproject.com, 11006, RESELLER, 0bfd66d529a55807
onetag.com, 7cd9d7c7c13ff36, DIRECT
ssp.e-volution.ai, AJxF6R4a9M6CaTvK, RESELLER
rubiconproject.com, 16824, RESELLER, 0bfd66d529a55807
adform.com, 2664, RESELLER, 9f5210a2f0999e32
appnexus.com, 11879, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
appnexus.com, 15825, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
smartadserver.com, 1247, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
smaato.com, 1100056735, DIRECT, 07bcf65f187117b4
smaato.com, 1100004890, DIRECT, 07bcf65f187117b4
rubiconproject.com, 24600, RESELLER, 0bfd66d529a55807
sharethrough.com, iBAzay96, RESELLER, d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com, 156177, RESELLER, 5d62403b186f2ace
pubmatic.com, 161674, RESELLER, 5d62403b186f2ace
insticator.com,15188195-e4cc-40b1-98f1-d6390cc63cbb,RESELLER,b3511ffcafb23a32
rubiconproject.com,17062,RESELLER,0bfd66d529a55807
video.unrulymedia.com,136898039,RESELLER
sharethrough.com,Q9IzHdvp,DIRECT,d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com,95054,DIRECT,5d62403b186f2ace
lijit.com,257618,RESELLER,fafdf38b16bf6b2b

sonobi.com, 4dd284a06a, RESELLER, d1a215d9eb5aee9e
appnexus.com, 15825, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
Media.net, 8CUTQ396X, DIRECT
video.unrulymedia.com, 926913262, RESELLER

 

<div data-type="_mgwidget" data-widget-id="1768557">

</div>

<script>(function(w,q){w[q]=w[q]||[];w[q].push(["_mgc.load"])})(window,"_mgq");

</script>

ZASTRZEŻENIE PODMIOTU UPRAWNIONEGO DOTYCZĄCE EKSPLORACJI TEKSTU I DANYCH

Dokonywanie zwielokrotnień w celu eksploracji tekstu i danych, w tym systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji ze strony internetowej tuolawa.pl i publikacji przy użyciu oprogramowania lub innego zautomatyzowanego systemu („screen scraping”/„web scraping”) lub w inny sposób, w szczególności do szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez wyraźnej zgody wydawcy - RYZA Sp. z o.o. jest niedozwolone. 

Zastrzeżenie to nie ma zastosowania do sytuacji, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe. Szczegółowe informacje na temat zastrzeżenia dostępne są TUTAJ

KOMENTARZE
Autor komentarza: MonikaTreść komentarza: Fantastyczny pomysł. Wszystkiego co najlepsze dla pięknej młodej pary. 💙Data dodania komentarza: 30.05.2025, 22:27Źródło komentarza: To pierwszy ślub w Muzeum Motoryzacji WENAAutor komentarza: HalinaTreść komentarza: a jaki koszt był można wiedziećData dodania komentarza: 30.05.2025, 21:23Źródło komentarza: To pierwszy ślub w Muzeum Motoryzacji WENAAutor komentarza: "gawieć"Treść komentarza: A ty tak biegle władasz rumuńskim, żeby to sprawdzić? Bo polskim władasz dość słabo?Data dodania komentarza: 30.05.2025, 21:22Źródło komentarza: Nawrocki czy Trzaskowski? Podajemy wyniki naszej sondyAutor komentarza: MarekTreść komentarza: Oczywiście gratuluję, ale należy zauważyć, że to tylko wyrok WSA wydany w postępowaniu sądowo administracyjnym. Nawet jak jest prawomocny nie przesądza o tym, że ABW a w zasadzie Skarb Panstwa będzie musiał wypłacić jakiekolwiek odszkodowania. Co do odpowiedzialności karnej to już w ogóle raczej abstrakcja, bo kto niby miałby być do niej pociągnięty. ABW nie przystąpiła do negocjacji, bo to pewnie olewa. Ciekaw jestem rozwoju spraw. Powodzenia.Data dodania komentarza: 30.05.2025, 20:39Źródło komentarza: Prawnik z Oławy wygrał z ABW!Autor komentarza: zaniepokojonyTreść komentarza: Z dedykacją dla kibola/sutenera Nawrockiego/Batyra: "Co mówił o kibolach śp. Lech Kaczyński? – Doszło do zdarzeń, które powtarzać się nie mogą, które są niebezpieczne zawsze, bo grożą mieniu, ale jeszcze, co znacznie istotniejsze, grożą ludzkiemu zdrowiu, jak wykazały ostatnie lata – czasami nawet i życiu. Grożą też poczuciu bezpieczeństwa, spokojowi obywateli, ich poczuciu godności. Inaczej mówiąc, są to zdarzenia niezmiernie wręcz niebezpieczne i będziemy z nimi zaciekle walczyć – tak mówił w 2006 roku prezydent Lech Kaczyński. To był jego komentarz do kibolskich zamieszek w Warszawie."Data dodania komentarza: 30.05.2025, 20:14Źródło komentarza: Nawrocki czy Trzaskowski? Podajemy wyniki naszej sondyAutor komentarza: KobietaTreść komentarza: Tylko mądry, wykształcony, merytoryczny człowiek. Rafał TrzaskowskiData dodania komentarza: 30.05.2025, 20:14Źródło komentarza: Nawrocki czy Trzaskowski? Podajemy wyniki naszej sondy
Reklama
NAPISZ DO NAS!

Jeśli masz interesujący temat, który możemy poruszyć lub byłeś(aś) świadkiem ważnego zdarzenia - napisz do nas. Podaj w treści swój adres e-mail lub numer telefonu. Jeżeli formularz Ci nie wystarcza - skontaktuj się z nami.

Reklama
Reklama