Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
niedziela, 1 czerwca 2025 07:38
Reklama Hipol
Reklama Uniwersytet Wrocławski
Reklama https://www.mario-web.pl/?fbclid=IwY2xjawKmdmpleHRuA2FlbQIxMABicmlkETFoU1Vyd1F2VmVBTEJTZXZIAR4R7OQoIiStikie9PkVq_jed6ugpLqCXRABOmzOXsgh5-xjWxRaek2puL_0KA_aem_vRRkult5-xnxh4novgQbiw

Polacy pokochali włoską porcelanę. Kolejna limitowana kolekcja zastawy stołowej dostępna w Stokrotce

Polacy chętnie sięgają po elementy włoskiego stylu. Zauważyła to sieć handlowa Stokrotka, która już po raz kolejny oferuje swoim klientom wyjątkową zastawę stołową prosto od projektantów z Włoch. Jest to kolejna wspólna kampania lojalnościowa Stokrotki i Promotiki – włoskiej agencji marketingu lojalnościowego, operującej na polskim rynku od ponad 2 lat.
  • Źródło: Promotica / All 4 Comms
Podziel się
Oceń

Produkty z włoskim designem w nowej akcji Stokrotki

Talerze śniadaniowe, filiżanki do kawy i herbaty, dzbanek do herbaty, miseczki, kubki, talerze do serwowania – tak prezentuje się seria wielofunkcjonalnej zastawy stołowej dostępnej dla klientów Stokrotki w ramach kampanii „Gallery – jedna kolekcja, wiele możliwości”. Produkty, pochodzące od marki EasyLife, łączą ponadczasowy, elegancki styl, najnowsze wzornictwo z funkcjonalnością.

Reklama

Mechanizm akcji jest bardzo prosty. Za każde wydane 40 zł lub zakup oznaczonego produktu klient otrzymuje jeden znaczek. Już po zebraniu 15 znaczków na specjalnej karcie kolekcjonerskiej lub w aplikacji Nasza Stokrotka można odebrać wybrany element kolekcji Gallery w promocyjnej cenie 39,99 zł. Znaczki będą wydawane do 30 lipca 2025 roku.

Promotica

Kolekcja inspirowana naturą i cichym luksusem

Jest to już kolejna kampania organizowana przez Stokrotkę wspólnie z Promoticą. Jak podkreślają organizatorzy, zainteresowanie poprzednimi akcjami było bardzo duże, dlatego też Stokrotka zdecydowała się na nową kampanię wpisującą się w najnowsze trendy wystroju wnętrz.

Kolekcja Gallery od marki EasyLife (część grupy Pozzi Milano) została zaprojektowana z myślą o tym, co obecnie modne. Łagodne kształty, kolory ziemi i morza, subtelne formy – wszystko to składa się na harmonijną estetykę inspirowaną naturą. Ma to być ukłon w stronę prostoty oraz cichego luksusu. 

Za projektem zastawy stoi zespół młodych włoskich projektantów, którzy łączą nowoczesne podejście do formy z funkcjonalnością. Wszystkie elementy są wykonane z porcelany, odpornej na zarysowania i przystosowanej do mycia w zmywarce. Produkty mają charakter limitowany i są dostępne wyłącznie w sklepach Stokrotka.

Dlaczego włoska porcelana?

Jak podkreślają organizatorzy akcji, Polacy lubią włoski styl. Dotyczy to nie tylko designu, ale również jedzenia. Według badań włoska kuchnia jest kulinarnym numerem jeden wśród niemal połowy Polaków. Kampania Stokrotki i Promotiki pozwala połączyć obie te pasje – swoje ulubione dania można zaserwować na porcelanowych naczyniach zaprojektowanych we Włoszech.

– Jesteśmy niezwykle szczęśliwi, że możemy kontynuować współpracę ze Stokrotką. To partnerstwo oparte na zaufaniu, wzajemnym zrozumieniu i wspólnej wizji budowania relacji z klientem. Cieszy nas, że razem tworzymy projekty, które angażują konsumentów i przynoszą realną wartość naszym markom. Jesteśmy przekonani, że kampania będzie cieszyła się ogromnym powodzeniem, podobnie jak poprzednia – komentuje Diego Toscani, CEO Promotica.

Stokrotka, ogólnopolska sieć sklepów spożywczych, od lat realizuje kampanie lojalnościowe, których celem jest budowanie trwałych relacji z klientami. Konsekwentnie inwestuje w działania, które odpowiadają na rzeczywiste potrzeby klientów.

Promotica

Promotica wnosi do tej relacji 20-letnie doświadczenie w marketingu lojalnościowym, a także wyjątkowe kolekcje nagród uznanych włoskich marek, których polscy klienci nie dostaną nigdzie indziej. Spółka jest notowana na giełdzie w Mediolanie i od 2022 roku intensywnie rozwija działalność w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. 

– Sukces kampanii realizowanych wspólnie ze Stokrotką to dla nas potwierdzenie, że obrany kierunek ma sens. Polska i cały region Europy Środkowo-Wschodniej to kluczowe rynki dla naszego dalszego rozwoju. Dlatego z dużym zaangażowaniem inwestujemy tu w nowe projekty i już planujemy kolejne – dodaje Diego Toscani.

Promotica

Obie firmy podkreślają, że zależy im na długofalowych działaniach, które nie tylko zwiększają zaangażowanie klientów, ale też wzmacniają ich pozycje i tworzą unikalne doświadczenia zakupowe.

(tekst sponsorowany)


Napisz komentarz

Komentarze

Herr Flick 02.05.2025 17:05
Czy we Włoszech, w ramach programu "lojalnościowego" sprzedawane są wyroby porcelanowe firmy Bolesławiec? Nie? A dlaczego? Czy ogólnopolska sieć sklepów Stokrotka oferuje, bądź zamierza wprowadzić do swojej oferty produkty polskiej marki Bolesławiec? Nie? A dlaczego ?!

Reklama

mgid.com, 649292, DIRECT, d4c29acad76ce94f
lijit.com, 349013, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
lijit.com, 349013-eb, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
openx.com, 538959099, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
appnexus.com, 1019, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
improvedigital.com, 1944, RESELLER
pubmatic.com, 161673, RESELLER, 5d62403b186f2ace
admanmedia.com, 925, RESELLER
smartadserver.com, 3713, RESELLER
openx.com, 540866936, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
adform.com, 2671, RESELLER
yahoo.com, 59674, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
smaato.com, 1100042823, RESELLER, 07bcf65f187117b4
yahoo.com, 58935, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
triplelift.com, 11656, RESELLER, 6c33edb13117fd86
pubmatic.com, 158481, RESELLER, 5d62403b186f2ace
smartadserver.com, 3713, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 15349, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
zeta.com, 757, RESELLER
rubiconproject.com, 9655, RESELLER, 0bfd66d529a55807
Xapads.com, 145030, RESELLER
google.com, pub-3990748024667386, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Pubmatic.com, 162882, RESELLER, 5d62403b186f2ace
video.unrulymedia.com, 524101463, RESELLER, 29bc7d05d309e1bc
lijit.com, 224984, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
Pubmatic.com, 163319, RESELLER, 5d62403b186f2ace
adyoulike.com, c1cb20fa2bbc39a8f2ec564ac0c157f7, DIRECT
adyoulike.com, a15d06368952401cd3310203631cb18b, RESELLER
rubiconproject.com, 20736, RESELLER, 0bfd66d529a55807
pubmatic.com, 160925, RESELLER, 5d62403b186f2ace
onetag.com, 7a07370227fc000, RESELLER
lijit.com, 408376, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b
spotim.market, sp_AYL2022, RESELLER, 077e5f709d15bdbb
smartadserver.com, 4144, RESELLER
nativo.com, 5848, RESELLER, 59521ca7cc5e9fee
smartadserver.com, 4577, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 13099, RESELLER
pubmatic.com, 161593, RESELLER, 5d62403b186f2ace
rubiconproject.com, 11006, RESELLER, 0bfd66d529a55807
onetag.com, 7cd9d7c7c13ff36, DIRECT
ssp.e-volution.ai, AJxF6R4a9M6CaTvK, RESELLER
rubiconproject.com, 16824, RESELLER, 0bfd66d529a55807
adform.com, 2664, RESELLER, 9f5210a2f0999e32
appnexus.com, 11879, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
appnexus.com, 15825, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
smartadserver.com, 1247, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
smaato.com, 1100056735, DIRECT, 07bcf65f187117b4
smaato.com, 1100004890, DIRECT, 07bcf65f187117b4
rubiconproject.com, 24600, RESELLER, 0bfd66d529a55807
sharethrough.com, iBAzay96, RESELLER, d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com, 156177, RESELLER, 5d62403b186f2ace
pubmatic.com, 161674, RESELLER, 5d62403b186f2ace
insticator.com,15188195-e4cc-40b1-98f1-d6390cc63cbb,RESELLER,b3511ffcafb23a32
rubiconproject.com,17062,RESELLER,0bfd66d529a55807
video.unrulymedia.com,136898039,RESELLER
sharethrough.com,Q9IzHdvp,DIRECT,d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com,95054,DIRECT,5d62403b186f2ace
lijit.com,257618,RESELLER,fafdf38b16bf6b2b

sonobi.com, 4dd284a06a, RESELLER, d1a215d9eb5aee9e
appnexus.com, 15825, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
Media.net, 8CUTQ396X, DIRECT
video.unrulymedia.com, 926913262, RESELLER

 

<div data-type="_mgwidget" data-widget-id="1768557">

</div>

<script>(function(w,q){w[q]=w[q]||[];w[q].push(["_mgc.load"])})(window,"_mgq");

</script>

ZASTRZEŻENIE PODMIOTU UPRAWNIONEGO DOTYCZĄCE EKSPLORACJI TEKSTU I DANYCH

Dokonywanie zwielokrotnień w celu eksploracji tekstu i danych, w tym systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji ze strony internetowej tuolawa.pl i publikacji przy użyciu oprogramowania lub innego zautomatyzowanego systemu („screen scraping”/„web scraping”) lub w inny sposób, w szczególności do szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez wyraźnej zgody wydawcy - RYZA Sp. z o.o. jest niedozwolone. 

Zastrzeżenie to nie ma zastosowania do sytuacji, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe. Szczegółowe informacje na temat zastrzeżenia dostępne są TUTAJ

KOMENTARZE
Autor komentarza: Gocha ze ZwierzyńcaTreść komentarza: Ścieżki budujecie , a chodnika na Zwierzyńcu dalej nie widać ....Data dodania komentarza: 31.05.2025, 22:36Źródło komentarza: Budują ścieżkę rowerowąAutor komentarza: Gocha ze ZwierzyńcaTreść komentarza: Zgłaszam tekst artykułu do moderacji Nie ma dowodu na to , że lokalni mieszkańcy zostawiali tam śmieci. To oszczerstwo.....Data dodania komentarza: 31.05.2025, 22:34Źródło komentarza: Gdzie jest konserwator zabytków?Autor komentarza: obserwatorTreść komentarza: A co sołtys ma do drogi!?To wójt decyduje o gminnych drogach!Data dodania komentarza: 31.05.2025, 22:09Źródło komentarza: Co z tym słupem? Na razie nie ma rozwiązaniaAutor komentarza: QTreść komentarza: Ten sołtys jak zwykle nie wie o czym mówi... Oddali część działek na drogę? No dzięki ci panie... Nic nie oddałeś tylko co z najwyżej zapłaciłeś komuś. Gmina nie musiała tych działek drogowych brać i mogły być prywatne. Aaa wtedy to trzeba samemu finansować infrastrukturę, odśnieżanie, bezpieczeństwo itd. Slup stoi tam ładnych kilka lat a teraz akcja idzie. Jak stoi na prywatnej działce to niech idzie prywaciarz załatwiać sprawę a nie gmina za niego.Data dodania komentarza: 31.05.2025, 18:42Źródło komentarza: Co z tym słupem? Na razie nie ma rozwiązaniaAutor komentarza: wwwTreść komentarza: Konserwator zabytków jest po to żeby wypisać mandat albo wniosek do sądu oni nic innego nie robiąData dodania komentarza: 31.05.2025, 18:29Źródło komentarza: Gdzie jest konserwator zabytków?Autor komentarza: ripostaTreść komentarza: Błędy dostrzegasz. Problemu niestety nie.Data dodania komentarza: 31.05.2025, 18:18Źródło komentarza: Nawrocki czy Trzaskowski? Podajemy wyniki naszej sondy
Reklama
NAPISZ DO NAS!

Jeśli masz interesujący temat, który możemy poruszyć lub byłeś(aś) świadkiem ważnego zdarzenia - napisz do nas. Podaj w treści swój adres e-mail lub numer telefonu. Jeżeli formularz Ci nie wystarcza - skontaktuj się z nami.

Reklama
Reklama