Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
sobota, 6 grudnia 2025 02:29
Reklama

Polacy pokochali włoską porcelanę. Kolejna limitowana kolekcja zastawy stołowej dostępna w Stokrotce

Polacy chętnie sięgają po elementy włoskiego stylu. Zauważyła to sieć handlowa Stokrotka, która już po raz kolejny oferuje swoim klientom wyjątkową zastawę stołową prosto od projektantów z Włoch. Jest to kolejna wspólna kampania lojalnościowa Stokrotki i Promotiki – włoskiej agencji marketingu lojalnościowego, operującej na polskim rynku od ponad 2 lat.
  • Źródło: Promotica / All 4 Comms
Podziel się
Oceń

Produkty z włoskim designem w nowej akcji Stokrotki

Talerze śniadaniowe, filiżanki do kawy i herbaty, dzbanek do herbaty, miseczki, kubki, talerze do serwowania – tak prezentuje się seria wielofunkcjonalnej zastawy stołowej dostępnej dla klientów Stokrotki w ramach kampanii „Gallery – jedna kolekcja, wiele możliwości”. Produkty, pochodzące od marki EasyLife, łączą ponadczasowy, elegancki styl, najnowsze wzornictwo z funkcjonalnością.

Mechanizm akcji jest bardzo prosty. Za każde wydane 40 zł lub zakup oznaczonego produktu klient otrzymuje jeden znaczek. Już po zebraniu 15 znaczków na specjalnej karcie kolekcjonerskiej lub w aplikacji Nasza Stokrotka można odebrać wybrany element kolekcji Gallery w promocyjnej cenie 39,99 zł. Znaczki będą wydawane do 30 lipca 2025 roku.

Promotica

Kolekcja inspirowana naturą i cichym luksusem

Jest to już kolejna kampania organizowana przez Stokrotkę wspólnie z Promoticą. Jak podkreślają organizatorzy, zainteresowanie poprzednimi akcjami było bardzo duże, dlatego też Stokrotka zdecydowała się na nową kampanię wpisującą się w najnowsze trendy wystroju wnętrz.

Kolekcja Gallery od marki EasyLife (część grupy Pozzi Milano) została zaprojektowana z myślą o tym, co obecnie modne. Łagodne kształty, kolory ziemi i morza, subtelne formy – wszystko to składa się na harmonijną estetykę inspirowaną naturą. Ma to być ukłon w stronę prostoty oraz cichego luksusu. 

Za projektem zastawy stoi zespół młodych włoskich projektantów, którzy łączą nowoczesne podejście do formy z funkcjonalnością. Wszystkie elementy są wykonane z porcelany, odpornej na zarysowania i przystosowanej do mycia w zmywarce. Produkty mają charakter limitowany i są dostępne wyłącznie w sklepach Stokrotka.

Dlaczego włoska porcelana?

Jak podkreślają organizatorzy akcji, Polacy lubią włoski styl. Dotyczy to nie tylko designu, ale również jedzenia. Według badań włoska kuchnia jest kulinarnym numerem jeden wśród niemal połowy Polaków. Kampania Stokrotki i Promotiki pozwala połączyć obie te pasje – swoje ulubione dania można zaserwować na porcelanowych naczyniach zaprojektowanych we Włoszech.

– Jesteśmy niezwykle szczęśliwi, że możemy kontynuować współpracę ze Stokrotką. To partnerstwo oparte na zaufaniu, wzajemnym zrozumieniu i wspólnej wizji budowania relacji z klientem. Cieszy nas, że razem tworzymy projekty, które angażują konsumentów i przynoszą realną wartość naszym markom. Jesteśmy przekonani, że kampania będzie cieszyła się ogromnym powodzeniem, podobnie jak poprzednia – komentuje Diego Toscani, CEO Promotica.

Stokrotka, ogólnopolska sieć sklepów spożywczych, od lat realizuje kampanie lojalnościowe, których celem jest budowanie trwałych relacji z klientami. Konsekwentnie inwestuje w działania, które odpowiadają na rzeczywiste potrzeby klientów.

Promotica

Promotica wnosi do tej relacji 20-letnie doświadczenie w marketingu lojalnościowym, a także wyjątkowe kolekcje nagród uznanych włoskich marek, których polscy klienci nie dostaną nigdzie indziej. Spółka jest notowana na giełdzie w Mediolanie i od 2022 roku intensywnie rozwija działalność w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. 

– Sukces kampanii realizowanych wspólnie ze Stokrotką to dla nas potwierdzenie, że obrany kierunek ma sens. Polska i cały region Europy Środkowo-Wschodniej to kluczowe rynki dla naszego dalszego rozwoju. Dlatego z dużym zaangażowaniem inwestujemy tu w nowe projekty i już planujemy kolejne – dodaje Diego Toscani.

Promotica

Obie firmy podkreślają, że zależy im na długofalowych działaniach, które nie tylko zwiększają zaangażowanie klientów, ale też wzmacniają ich pozycje i tworzą unikalne doświadczenia zakupowe.

(tekst sponsorowany)


Napisz komentarz

Komentarze

Herr Flick 02.05.2025 17:05
Czy we Włoszech, w ramach programu "lojalnościowego" sprzedawane są wyroby porcelanowe firmy Bolesławiec? Nie? A dlaczego? Czy ogólnopolska sieć sklepów Stokrotka oferuje, bądź zamierza wprowadzić do swojej oferty produkty polskiej marki Bolesławiec? Nie? A dlaczego ?!

ZASTRZEŻENIE PODMIOTU UPRAWNIONEGO DOTYCZĄCE EKSPLORACJI TEKSTU I DANYCH

Dokonywanie zwielokrotnień w celu eksploracji tekstu i danych, w tym systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji ze strony internetowej tuolawa.pl i publikacji przy użyciu oprogramowania lub innego zautomatyzowanego systemu („screen scraping”/„web scraping”) lub w inny sposób, w szczególności do szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez wyraźnej zgody wydawcy - RYZA Sp. z o.o. jest niedozwolone. 

Zastrzeżenie to nie ma zastosowania do sytuacji, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe. Szczegółowe informacje na temat zastrzeżenia dostępne są TUTAJ

KOMENTARZE
Autor komentarza: OlekTreść komentarza: **Data dodania komentarza: 5.12.2025, 21:36Źródło komentarza: "Nieprawidłowości i naruszenia prawa". Dyrektor Żak zrezygnowałaAutor komentarza: cześTreść komentarza: Bo trzeba przed siebie patrzeć a nie na dopy na chodniku!!!Data dodania komentarza: 5.12.2025, 20:22Źródło komentarza: Audi uderzyło w bmw. Jaki mandat i ile punktów karnych?Autor komentarza: Sposób na życieTreść komentarza: W Elektroluxie nie chce się zapierdzielać .... więc do Policji się idzieData dodania komentarza: 5.12.2025, 19:26Źródło komentarza: Nowe osoby w szeregach oławskiej PolicjiAutor komentarza: talentTreść komentarza: A ja chciałem podziękować moim krajanom za kulturę bo po każdym występie grzecznie klaskali a nie było za co ?Data dodania komentarza: 5.12.2025, 19:11Źródło komentarza: Dolnośląscy Liderzy Biznesu spotkali sie w OławieAutor komentarza: bacaTreść komentarza: A gdzie pekińczyk napisał że w "imieniu wszystkich " ? Wylej coś zimnego ba swój rozgrzany rondel.Data dodania komentarza: 5.12.2025, 19:07Źródło komentarza: Dolnośląscy Liderzy Biznesu spotkali sie w OławieAutor komentarza: maturzystkaTreść komentarza: Przestań zobacz na prawdziwe wyniki nauczania a nie opowiadaj głupot . Działalność społeczna to w organizacjach charytatywnych a szkoła jest od nauki . Niestety niektórzy z nich mają kłopot z przekazaniem wiedzy więc zostaje im tylko działalność społeczna .Data dodania komentarza: 5.12.2025, 18:41Źródło komentarza: Sobieski dla naszych bezdomniaków
Reklama
NAPISZ DO NAS!

Jeśli masz interesujący temat, który możemy poruszyć lub byłeś(aś) świadkiem ważnego zdarzenia - napisz do nas. Podaj w treści swój adres e-mail lub numer telefonu. Jeżeli formularz Ci nie wystarcza - skontaktuj się z nami.

Reklama
Reklama
Reklama