I Kandydat musi spełniać następujące wymagania (niezbędne):
określone w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282) oraz określone w art. 122 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2019 r., poz. 1507 z późn. zm):
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych,
- osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe oraz specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej,
- co najmniej 3- letni staż pracy w pomocy społecznej,
- znajomość przepisów prawnych: ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, ustawa z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, ustawa z dnia 25 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego, podstawowa znajomość zarządzania finansami publicznymi, znajomość aktów wykonawczych wydanych na podstawie powyższych ustaw.
Więcej informacji ⤵️
http://www.pcpr-olawa.pl/rekrutacja/nabor_na_kierownika_powiatowego_osrodka_interwencji_kryzysowej_w_olawie_05062020_r.html
Napisz komentarz
Komentarze