Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 25 lipca 2025 01:45
Reklama BMM
Reklama https://www.mario-web.pl/?fbclid=IwY2xjawKmdmpleHRuA2FlbQIxMABicmlkETFoU1Vyd1F2VmVBTEJTZXZIAR4R7OQoIiStikie9PkVq_jed6ugpLqCXRABOmzOXsgh5-xjWxRaek2puL_0KA_aem_vRRkult5-xnxh4novgQbiw

e-Polak potrafi! Zadbać o bezpieczeństwo dziecka w sieci

Podziel się
Oceń

Tomasz Rożek – z wykształcenia fizyk, z zawodu dziennikarz naukowy – to kolejny ambasador kampanii „e-Polak potrafi!”. To on będzie pomagał rodzicom zadbać o bezpieczeństwo dzieci w sieci. E-usługi, bezpieczeństwo w sieci, programowanie i jakość życia – to cztery obszary kampanii „e-Polak potrafi!”. W promowaniu i informowaniu o e-usługach wspiera nas aktor Michał Czernecki. Przed nami kolejna odsłona. Po e-usługach przyszedł czas na bezpieczeństwo w sieci. W tym obszarze naszym ambasadorem został Tomasz Rożek. Rodzic – ekspert – Naszym celem jest  wzrost świadomości Polaków w zakresie bezpiecznego korzystania z internetu. Chcemy, aby nie tylko zdawali sobie sprawę z możliwych zagrożeń, ale – w razie konieczności – potrafili sobie z nimi radzić. Przede wszystkim skupiamy się na bezpieczeństwie najmłodszych użytkowników sieci – mówi minister cyfryzacji Marek Zagórski. – Działania w ramach kampanii „e-Polak potrafi” są uzupełnieniem prowadzonej od sierpnia przez Ministerstwo Cyfryzacji i NASK kampanii „Nie zagub dziecka w sieci” – dodaje szef MC. W internecie Twoje dziecko też potrzebuje przewodnika. e-Polak potrafi! – obejrzyj spot. – Mam pełną świadomość, że internet ułatwia nam życie – naukę, komunikację, dostęp do informacji i rozrywki. Sieć ma jednak jeszcze jedną, dosyć mroczną stronę. Wielu dorosłych ma o niej mętne pojęcie – mówi Tomasz Rożek. – Dlatego każda kampania, która da o tym do myślenia rodzicom, czy nauczycielom, jest bardzo potrzebna.– dodaje nasz ambasador. Kampania „e-Polak potrafi!” jest częścią projektu „Kampanie edukacyjno-informacyjne”, który wspólnie z NASK realizujemy od 2017 r. To kolejny etap działań promujących korzystanie z technologii cyfrowych. Następne odsłony kampanii „e-Polak potrafi!” będą realizowane do końca 2020 r. Tłumaczymy, informujemy, pomagamy Podobnie jak w przypadku e-usług, także w obszarze bezpieczeństwo, zaplanowaliśmy szereg działań, przede wszystkim w prasie i w internecie. Tomasza Rożka wspierają m.in. ekspertki Akademii NASK.
  • FOMO – Tomasz Rożek tłumaczy trudne pojęcia (obejrzyj).
  • Jak chronić dziecko w sieci? Tomasz Rożek rozmawia z Martą Witkowską z Akademii NASK (obejrzyj).
  • PATOSTREAMY – Tomasz Rożek tłumaczy trudne pojęcia (obejrzyj).
  • Jak chronić dziecko w sieci? Patostreamy. Tomasz Rożek rozmawia z dr Leną Cichoń (obejrzyj).
– Sam jestem ojcem dzieci, które korzystając z internetu mogą być narażone na obecne w sieci niebezpieczeństwa. Podobnie jak inni rodzice potrzebuję wskazówek w jaki sposób im towarzyszyć – mówi Tomasz Rożek. – e-Polak to dla mnie osoba, która świadomie i bezpiecznie wykorzystuje technologie cyfrowe, wszędzie tam, gdzie tylko chce. *** O projekcie Projekt „Kampanie edukacyjno-informacyjne na rzecz upowszechniania korzyści z wykorzystywania technologii cyfrowych” realizowany jest przez Ministerstwo Cyfryzacji we współpracy z Państwowym Instytutem Badawczym NASK. Kampanie mają na celu promowanie wykorzystywania technologii w codziennym życiu przez osoby w różnym wieku, przełamywanie barier z tym związanych oraz wzrost cyfrowych kompetencji społeczeństwa. Projekt obejmuje cztery obszary: jakość życia, e-usługi publiczne, bezpieczeństwo w sieci i programowanie.

Napisz komentarz

Komentarze

mgid.com, 649292, DIRECT, d4c29acad76ce94f
lijit.com, 349013, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
lijit.com, 349013-eb, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
openx.com, 538959099, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
appnexus.com, 1019, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
improvedigital.com, 1944, RESELLER
pubmatic.com, 161673, RESELLER, 5d62403b186f2ace
admanmedia.com, 925, RESELLER
smartadserver.com, 3713, RESELLER
openx.com, 540866936, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
adform.com, 2671, RESELLER
yahoo.com, 59674, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
smaato.com, 1100042823, RESELLER, 07bcf65f187117b4
yahoo.com, 58935, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
triplelift.com, 11656, RESELLER, 6c33edb13117fd86
pubmatic.com, 158481, RESELLER, 5d62403b186f2ace
smartadserver.com, 3713, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 15349, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
zeta.com, 757, RESELLER
rubiconproject.com, 9655, RESELLER, 0bfd66d529a55807
Xapads.com, 145030, RESELLER
google.com, pub-3990748024667386, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Pubmatic.com, 162882, RESELLER, 5d62403b186f2ace
video.unrulymedia.com, 524101463, RESELLER, 29bc7d05d309e1bc
lijit.com, 224984, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
Pubmatic.com, 163319, RESELLER, 5d62403b186f2ace
adyoulike.com, c1cb20fa2bbc39a8f2ec564ac0c157f7, DIRECT
adyoulike.com, a15d06368952401cd3310203631cb18b, RESELLER
rubiconproject.com, 20736, RESELLER, 0bfd66d529a55807
pubmatic.com, 160925, RESELLER, 5d62403b186f2ace
onetag.com, 7a07370227fc000, RESELLER
lijit.com, 408376, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b
spotim.market, sp_AYL2022, RESELLER, 077e5f709d15bdbb
smartadserver.com, 4144, RESELLER
nativo.com, 5848, RESELLER, 59521ca7cc5e9fee
smartadserver.com, 4577, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 13099, RESELLER
pubmatic.com, 161593, RESELLER, 5d62403b186f2ace
rubiconproject.com, 11006, RESELLER, 0bfd66d529a55807
onetag.com, 7cd9d7c7c13ff36, DIRECT
ssp.e-volution.ai, AJxF6R4a9M6CaTvK, RESELLER
rubiconproject.com, 16824, RESELLER, 0bfd66d529a55807
adform.com, 2664, RESELLER, 9f5210a2f0999e32
appnexus.com, 11879, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
appnexus.com, 15825, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
smartadserver.com, 1247, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
smaato.com, 1100056735, DIRECT, 07bcf65f187117b4
smaato.com, 1100004890, DIRECT, 07bcf65f187117b4
rubiconproject.com, 24600, RESELLER, 0bfd66d529a55807
sharethrough.com, iBAzay96, RESELLER, d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com, 156177, RESELLER, 5d62403b186f2ace
pubmatic.com, 161674, RESELLER, 5d62403b186f2ace
insticator.com,15188195-e4cc-40b1-98f1-d6390cc63cbb,RESELLER,b3511ffcafb23a32
rubiconproject.com,17062,RESELLER,0bfd66d529a55807
video.unrulymedia.com,136898039,RESELLER
sharethrough.com,Q9IzHdvp,DIRECT,d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com,95054,DIRECT,5d62403b186f2ace
lijit.com,257618,RESELLER,fafdf38b16bf6b2b

sonobi.com, 4dd284a06a, RESELLER, d1a215d9eb5aee9e
appnexus.com, 15825, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
Media.net, 8CUTQ396X, DIRECT
video.unrulymedia.com, 926913262, RESELLER

 

<div data-type="_mgwidget" data-widget-id="1768557">

</div>

<script>(function(w,q){w[q]=w[q]||[];w[q].push(["_mgc.load"])})(window,"_mgq");

</script>

ZASTRZEŻENIE PODMIOTU UPRAWNIONEGO DOTYCZĄCE EKSPLORACJI TEKSTU I DANYCH

Dokonywanie zwielokrotnień w celu eksploracji tekstu i danych, w tym systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji ze strony internetowej tuolawa.pl i publikacji przy użyciu oprogramowania lub innego zautomatyzowanego systemu („screen scraping”/„web scraping”) lub w inny sposób, w szczególności do szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez wyraźnej zgody wydawcy - RYZA Sp. z o.o. jest niedozwolone. 

Zastrzeżenie to nie ma zastosowania do sytuacji, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe. Szczegółowe informacje na temat zastrzeżenia dostępne są TUTAJ

KOMENTARZE
Autor komentarza: symetrystaTreść komentarza: Pytanie czy KD zastąpią Polregio czy będą uzupełnieniem na tej trasie. Jeśli to pierwsze - kupowanie biletu miesięcznego u obu przewoźników, spowoduje wzrost kosztów dla pracujących we Wrocławiu, albo mniejszą dostępność pociągów. A jeśli to drugie - to będzie to zdrowa konkurencja i pasażerowie sami wybiorą, który przewoźnik jest lepszy i na końcu od przejmie całą tą trasę.Data dodania komentarza: 24.07.2025, 15:20Źródło komentarza: Jest kolejne potwierdzenie. Koleje Dolnośląskie pojadą do OławyAutor komentarza: MieszkaniecTreść komentarza: A co w tym złego!?To jakaś aluzja ,czy co?Może coś więcej,skoro zaczynamy dyskusję.Data dodania komentarza: 24.07.2025, 14:02Źródło komentarza: Co tu mogłoby powstać?Autor komentarza: WiktorTreść komentarza: "z Polregio na trasie Oława-Wrocław bywa(ło) nieciekawie" PR zostało w większości województwa wypchane z ciekawych tras na korzyść KD i stało się jeszcze mniej konkurencyjne. Kiedy kupujesz bilet weekendowy we Wrocławiu nie martwisz się bo kupujesz jeden bilet KD, a z Oławy trzeba było i jeszcze kilka miesięcy trzeba korzystać właśnie z PR. Nie mam nic przeciwko aby były i KD i PR w Oławie, bo na bilecie karnetowym PR mogę jeszcze dojechać w rejony niedostępne dla KD.Data dodania komentarza: 24.07.2025, 12:45Źródło komentarza: Jest kolejne potwierdzenie. Koleje Dolnośląskie pojadą do OławyAutor komentarza: NataTreść komentarza: Tak! Wszystko w trosce o nadpobudliwych uczniów!!!Data dodania komentarza: 24.07.2025, 12:43Źródło komentarza: Co tu mogłoby powstać?Autor komentarza: OlaTreść komentarza: To że w ludziach jest dużo inwencji twórczej i pomysłów oraz zapału do pracy to trzeba docenić. Jest to także promocja dla miasta czego nie robi miasto niedtetyData dodania komentarza: 24.07.2025, 12:33Źródło komentarza: Retro Kino w Muzeum Motoryzacji zapraszaAutor komentarza: OlTreść komentarza: Brawo pani Moniki. Może także o oławskich przesiedlencachData dodania komentarza: 24.07.2025, 12:28Źródło komentarza: Kolejne rozmowy, aby ta historia przetrwała
Reklama
NAPISZ DO NAS!

Jeśli masz interesujący temat, który możemy poruszyć lub byłeś(aś) świadkiem ważnego zdarzenia - napisz do nas. Podaj w treści swój adres e-mail lub numer telefonu. Jeżeli formularz Ci nie wystarcza - skontaktuj się z nami.

Reklama
Reklama