- W trudnym czasie epidemii spotykamy się z nowymi zagrożeniami i sytuacjami, które stawiają przed nami wszystkimi nowe wyzwania - mówi Andrzej Dronsejko, dyrektor ZOZ Oława. - Nie powinniśmy jednak zapominać o Pacjencie i jego problemach, które choć z punktu widzenia personelu medycznego mogą wydawać się błahe, to jednak dla pacjenta mogą być bardzo ważne i niepokojące. Przepraszamy Małego Pacjenta i Jego Mamę za zaistniały incydent, który naraził ich na dodatkowy stres w tej i tak trudnej sytuacji. Myślę, że uwagi czytelniczki są dla nas bardzo ważną wskazówką, aby walka z koronawirusem nie przysłoniła innych istotnych dla naszych pacjentów problemów. Mamy nadzieję, że te uwagi i nasze rozmowy z personelem szpitala, pozwolą uniknąć w przyszłości podobnych sytuacji, oczywiście przy zachowaniu wszelkich środków ostrożności związanych z epidemią.
List Pani Sylwii, do którego odnosi się dyrektor można w całości przeczytać tutaj: /artykul/18571,list-przekonalam-sie-o-tym-na-skorze-mojego-ukochanego-dziecka
Napisz komentarz
Komentarze