Oławska Nowoczesna zadawała mieszkańcom pytania dotyczące planowanych ograniczeń w handlu
Działacze przeprowadzali ankietę 13 maja pod pięcioma marketami: Bricomarche, Intermarche, Kauflandem, Lidlem i Biedronką. Była to część ogólnopolskiej akcji #WekeendzN.
- Ankietowani mogli opowiedzieć się za, bądź przeciwko zakazowi, mogli również określić co, według nich, wprowadzenie tego zakazu może zmienić oraz jaki będzie jego możliwy wpływ na nasze życie - informuje Adam Szczeciński, sekretarz oławskiego koła Nowoczesnej. - Akcja trwała od 10.00 do 13.00 i została dobrze przyjęta przez mieszkańców, którzy z chęcią odpowiadali na pytania ankieterów. Wyniki poznamy niebawem.
Tego samego dnia koła .N zbierały ankiety w Sobótce i we Wrocławiu, a w niedzielę - w innych miastach Dolnego Śląska.
(MON)
Napisz komentarz
Komentarze