W oławskim Centrum Seniora znaleziono sposób na znajdowanie odpowiedzi na te i podobne pytania. 6 listopada w Centrum Seniora w Oławie odbyło się pierwsze spotkanie z cyklu Pogotowie Techniczne, podczas którego uczennice klasy 1A ( Julia Łabowska, Wiktoria Skibińska, Zuzanna Harasymowicz, Martyna Kieres) należące do Szkolnego Koła Wolontariatu "Sobieski" w Liceum Ogólnokształcącym nr 1 im. Jana III Sobieskiego w Oławie wspierały seniorów w rozwiązywaniu problemów z obsługą urządzeń elektronicznych: telefonów, smartfonów, tabletów i laptopów. Uczennice pomagają seniorom w ramach „Pogotowia Technicznego”.
Spotkanie upłynęło w serdecznej i pełnej zrozumienia atmosferze. Seniorzy z ciekawością zadawali pytania, a wolontariuszki z ogromnym zaangażowaniem pomagały, dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem. Nie zabrakło też rozmów, uśmiechu i wzajemnej życzliwości, a czas spędzony razem był wartościowy dla obu stron.
- Dziękujemy za tak wspaniałe spotkanie i umożliwienie nam poznania więcej tajników informatycznych - skomentowała potem w mediach społecznościowych pani Bożena z Centrum Seniora w Oławie.
Seniorzy dziękowali młodym za otwartość, cierpliwość i gotowość do niesienia pomocy, a młodzi podkreślali entuzjazm seniorów i ich chęć nauki. Już w grudniu odbędzie się kolejna edycja „Pogotowia Technicznego". - Z radością weźmiemy w niej udział, by ponownie wspierać naszych oławskich seniorów - mówią wolontariuszki.
Takie spotkania to nie tylko rozwiązywanie konkretnych technicznych problemów, ale także okazja do rozmowy i wspólnego spędzenia czasu, co sprzyja przełamywaniu barier komunikacyjnych między pokoleniami.











Napisz komentarz
Komentarze